המשתמשים שנמצאים בראש הפוסט
-
@קול-הקווים גם עכשיו???
@חסיד-אוטנטי כן
-
@חסיד-אוטנטי כן
@קול-הקווים אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@חסיד-אוטנטי כן
מסתבר שזה באג לא אצל כולם.
אין עוד מה לדון בנושא.יכנסו ויראו מה לעשות בנידון.
-
-
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה... -
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה... -
@100 אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה...רואים או לא??
-
@100 אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה...רואים או לא??
-
@100 אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה...רואים או לא??
-
גם אצלי לא רואים
-
מ מוטי טבק נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות