דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יואלי דיקמן

יואלי דיקמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
4.2k פוסטים 375 כותבים 838.9k צפיות 79 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת תהילוש 0

    @asd תוך כדי כתיבה אני שומעת את השיר
    בהתחלה לא מזהים רק בהמשך שיש את הצבע
    דרך אגב ניראה לי שהוא עשה שם גם קולות

    י מנותק
    י מנותק
    ישראל אזולאי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #972

    @תהילוש-0 איזה שיר

    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י ישראל אזולאי

      @תהילוש-0 איזה שיר

      ת מנותק
      ת מנותק
      תהילוש 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #973

      @ישראל-אזולאי על העיבוד הכי טוב שלו איזה שיר זה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלי הגברא מנותק
        אלי הגברא מנותק
        אלי הגבר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #974

        מי שיכול שיפתח נושא פלייבקים של יואלי דיקמן

        אחדות שווה הכל.
        גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
        אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ישראל אזולאי

          @asd אני יודע שהוא אמר על זה כמה פעמיים שזה העיבוד הכי טוב שלו

          י מנותק
          י מנותק
          ישראל אזולאי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #975

          @ישראל-אזולאי לא על מחרוזת בני הישיבות

          ת asdA 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • י ישראל אזולאי

            @ישראל-אזולאי לא על מחרוזת בני הישיבות

            ת מנותק
            ת מנותק
            תהילוש 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #976

            @ישראל-אזולאי את זה אישית אני לא מכירה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישראל אזולאי

              @ישראל-אזולאי לא על מחרוזת בני הישיבות

              asdA מנותק
              asdA מנותק
              asd
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #977

              @ישראל-אזולאי אמר ביואלי דיקמן:

              @ישראל-אזולאי לא על מחרוזת בני הישיבות

              מה זה המחרוזת הזו?
              אפשר להעלות את זה לכאן?

              י א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • asdA asd

                @ישראל-אזולאי אמר ביואלי דיקמן:

                @ישראל-אזולאי לא על מחרוזת בני הישיבות

                מה זה המחרוזת הזו?
                אפשר להעלות את זה לכאן?

                י מנותק
                י מנותק
                ישראל אזולאי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #978

                @asd זה לא עלי אני יעשה את זה יותר מאוחר זה מתוך דינ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוש770
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #979

                  איזה שיר היה בישיבשיר בסופו של דבר??
                  יש הסרטות מזה או משהו?

                  TALYT asdA 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מוש770

                    איזה שיר היה בישיבשיר בסופו של דבר??
                    יש הסרטות מזה או משהו?

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #980

                    @מוש770 'לא אמות' של מ.ב.ד

                    נ נח נחמ נחמן 0נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • TALYT TALY

                      @מוש770 'לא אמות' של מ.ב.ד

                      נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                      נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                      נ נח נחמ נחמן 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #981

                      @taly אתה יכול לשלוח קישור

                      נ נח נחמ נחמן מאומן

                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מוש770

                        איזה שיר היה בישיבשיר בסופו של דבר??
                        יש הסרטות מזה או משהו?

                        asdA מנותק
                        asdA מנותק
                        asd
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #982

                        @מוש770 אמר ביואלי דיקמן:

                        איזה שיר היה בישיבשיר בסופו של דבר??
                        יש הסרטות מזה או משהו?

                        @taly אמר ביואלי דיקמן:

                        @מוש770 'לא אמות' של מ.ב.ד

                        יש על זה נושא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נח נחמ נחמן 0נ נ נח נחמ נחמן 0

                          @taly אתה יכול לשלוח קישור

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #983
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוש770
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #984

                            אפשר קישור לנושא כי אני לא מוצאת

                            asdA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מוש770

                              אפשר קישור לנושא כי אני לא מוצאת

                              asdA מנותק
                              asdA מנותק
                              asd
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי asd
                              #985

                              @מוש770

                              https://miktzav.com/topic/432/%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8-4/29

                              גם כאן:
                              https://miktzav.com/topic/295/%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%97%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%9E%D7%9F?_=1639257760695

                              והנה אחרון:
                              https://miktzav.com/topic/2776/%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8-4/42

                              asdA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • asdA asd

                                @מוש770

                                https://miktzav.com/topic/432/%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8-4/29

                                גם כאן:
                                https://miktzav.com/topic/295/%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%97%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%9E%D7%9F?_=1639257760695

                                והנה אחרון:
                                https://miktzav.com/topic/2776/%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8-4/42

                                asdA מנותק
                                asdA מנותק
                                asd
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #986
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • asdA asd

                                  @ישראל-אזולאי אמר ביואלי דיקמן:

                                  @ישראל-אזולאי לא על מחרוזת בני הישיבות

                                  מה זה המחרוזת הזו?
                                  אפשר להעלות את זה לכאן?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אייזיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייזיק
                                  #987

                                  @asd אמר ביואלי דיקמן:

                                  @ישראל-אזולאי אמר ביואלי דיקמן:

                                  @ישראל-אזולאי לא על מחרוזת בני הישיבות

                                  מה זה המחרוזת הזו?
                                  אפשר להעלות את זה לכאן?

                                  זה מתוך אירוע של ארגון מסילה לפני כמה שנים.
                                  היה שם מחרוזות של ניגוני בעלזא, סערט ויז'ניץ, בני ישיבות, מודז'יץ וחב''ד.
                                  אברימי רוט שר עם מקהלת מלכות.
                                  מחרוזות מדהימות ....
                                  שווה שמיעה/צפיה...

                                  asdA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אייזיק

                                    @asd אמר ביואלי דיקמן:

                                    @ישראל-אזולאי אמר ביואלי דיקמן:

                                    @ישראל-אזולאי לא על מחרוזת בני הישיבות

                                    מה זה המחרוזת הזו?
                                    אפשר להעלות את זה לכאן?

                                    זה מתוך אירוע של ארגון מסילה לפני כמה שנים.
                                    היה שם מחרוזות של ניגוני בעלזא, סערט ויז'ניץ, בני ישיבות, מודז'יץ וחב''ד.
                                    אברימי רוט שר עם מקהלת מלכות.
                                    מחרוזות מדהימות ....
                                    שווה שמיעה/צפיה...

                                    asdA מנותק
                                    asdA מנותק
                                    asd
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי asd
                                    #988

                                    אשמח שיעלו את זה לצפיה

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • asdA asd

                                      אשמח שיעלו את זה לצפיה

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אייזיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייזיק
                                      #989

                                      @asd אמר ביואלי דיקמן:

                                      אשמח שיעלו את זה לצפיה

                                      בעלזא https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DsYiHhh64G58&ved=2ahUKEwjwx4_O89z0AhWd8uAKHa0YD4UQwqsBegQIBxAB&usg=AOvVaw3jkqIOqGfzc0SEqrOWX3Qh

                                      מודז'יץ https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DnGTPbOdyckc&ved=2ahUKEwjwx4_O89z0AhWd8uAKHa0YD4UQwqsBegQIGRAB&usg=AOvVaw2wgRF8AzHSiydT_LSfs2z4

                                      חב''ד https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DLG5fZPxG-F0&ved=2ahUKEwjwx4_O89z0AhWd8uAKHa0YD4UQwqsBegQIGhAB&usg=AOvVaw0LA0xtRgGIobX4br9jvrJq

                                      חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • א אייזיק

                                        @asd אמר ביואלי דיקמן:

                                        אשמח שיעלו את זה לצפיה

                                        בעלזא https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DsYiHhh64G58&ved=2ahUKEwjwx4_O89z0AhWd8uAKHa0YD4UQwqsBegQIBxAB&usg=AOvVaw3jkqIOqGfzc0SEqrOWX3Qh

                                        מודז'יץ https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DnGTPbOdyckc&ved=2ahUKEwjwx4_O89z0AhWd8uAKHa0YD4UQwqsBegQIGRAB&usg=AOvVaw2wgRF8AzHSiydT_LSfs2z4

                                        חב''ד https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DLG5fZPxG-F0&ved=2ahUKEwjwx4_O89z0AhWd8uAKHa0YD4UQwqsBegQIGhAB&usg=AOvVaw0LA0xtRgGIobX4br9jvrJq

                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #990
                                        פוסט זה נמחק!
                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                          פוסט זה נמחק!

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אייזיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #991

                                          @חסיד-אוטנטי אמר ביואלי דיקמן:

                                          @אייזיק ראיתי בעלזא ,נתתי לייק😉 רק אפשר הסבר מה זה?

                                          תגלול קצת למעלה ☝🏻

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול