-
חשיפה ראשונה: בוגר הקול הבא שמואל הררי ביום ראשון הקרוב בסינגל חדש 'משיח בן דוד' אותו כתב והלחין יאיר שובל, על מלאכת העיבוד שמואל כהן. הסינגל מדבר על הכמיהה העזה לביאת משיח צדקנו, השיר מלווה בקליפ מילים מרהיב ומיוחד, צפו בפורמו

https://send.magicode.me/send-file/file/b177c6ec066460e81***a49efc0f29b25295dc4af91/view
(קרדיט למוזיקה VIP)
-
https://www.youtube.com/watch?v=Z9E1Yqe8BM4
שמואל הררי בן דודאז מה אומרים על הסינגל החדש....
@גילה ממש נחמד
-
יש לשמואל הררי שיר בשם ונשוב למנגינה אם כן אשמח שתעלו לי את זה פה
-
@תהילוש-0
לא נראה לי שקיים כזה שיר
בטוחה 'ונשוב למנגינה'?!
כפי שאני יודעת יש לו עד עכשיו שני שירים 'בית נאמן' ו'בן דוד' החדש.@taly תפסיקו להפוך כל זמר קלאס לענק יש המווון יותר גדולים ממנו
-
@taly תפסיקו להפוך כל זמר קלאס לענק יש המווון יותר גדולים ממנו
@ישראל-אזולאי אמר בשמואל הררי הענק!!!:
@taly תפסיקו להפוך כל זמר קלאס לענק יש המווון יותר גדולים ממנו
בדיוק אני אפילו באופן אישי לא רואה טעם להאזין להם
-
@taly תפסיקו להפוך כל זמר קלאס לענק יש המווון יותר גדולים ממנו
@ישראל-אזולאי צודק , אבל בננו שוואקי ופריד הם הכי טובים היום!!!
-
@ישראל-אזולאי צודק , אבל בננו שוואקי ופריד הם הכי טובים היום!!!
@התופפן ולא לשכוח את ליפא הגאון המוזיקלי
-
@התופפן ולא לשכוח את ליפא הגאון המוזיקלי
@ישראל-אזולאי אמר בשמואל הררי הענק!!!:
@התופפן ולא לשכוח את ליפא הגאון המוזיקלי
ליפא הוא זמר קלאס, שוואקי ופריד הם לא זמרים קלאסים. הם גדולי הזמר!!!
-
@ישראל-אזולאי אמר בשמואל הררי הענק!!!:
@התופפן ולא לשכוח את ליפא הגאון המוזיקלי
ליפא הוא זמר קלאס, שוואקי ופריד הם לא זמרים קלאסים. הם גדולי הזמר!!!
@התופפן ליפא גאון
-
@התופפן ליפא גאון
@ישראל-אזולאי כל אחד וטעמו המוזקלי
-
@התופפן ליפא גאון
-
@ישראל-אזולאי כל אחד וטעמו המוזקלי
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר בשמואל הררי הענק!!!:
@ישראל-אזולאי כל אחד וטעמו המוזקלי
זה לא קשור לטעם זה דבר מובן מאליו...
-
@התופפן הוא לא גדול הוא ענק
-
@התופפן הוא לא גדול הוא ענק
-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר בשמואל הררי הענק!!!:
@ישראל-אזולאי כל אחד וטעמו המוזקלי
זה לא קשור לטעם זה דבר מובן מאליו...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@התופפן זה לא קשור לנושא משום כיוון..... ובכל מקרה אני חושבת שתמיד צריך לתת הזדמנות, לדעתי השיר הזה ספציפית (בן דוד) כן היה נפילה, אבל בית נאמן הוא שיר פצצה שהצליח מאוד ונכנס לחתונות, ועם כל הכבוד לשוואקי ופריד שנרדמו לאחרונה- מי שהכניס שירים חדשים לחתונות זה לא הם אלא הזמרים ה'קטנים' כמו שמואל הררי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות