דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 418.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אינספריישןא אינספריישן

    אפשר מילים לשיר 'באמצע החורף' של מתניה?

    זברהז מנותק
    זברהז מנותק
    זברה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #298

    @אינספריישן אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    אפשר מילים לשיר 'באמצע החורף' של מתניה?

    באמצע החורף בלילות הקרים
    כשהרגשתי נסיך בלי כתר וארמון
    רחצת אותי במים מתוקים
    כי שיחקתי בבוץ עם ילדי ההמון
    כשחיפשתי ת'רמז בחדר הבריחה
    בגן המבוכה של החיים
    פתחת לי דלת כי נפשי נשפכה
    פתחת את שער הרחמים

    כשהרגשתי לבד כשבכיתי בסתר
    כשברחתי ממך כמו תינוק מבית ספר
    בלילות בלי ירח בסוף הרחוב
    תודה שהקשבת שנשארת קרוב
    בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
    תראה איך למרות הכל אני עדיין גיבור
    ותשמע אותי בשקט לוחש
    שאין בי עוד כוח אבל לא מתייאש

    לא היתה בי תוחלת שוב חיפשתי נחמה
    צללתי שוב במים רדודים
    כשחזרתי פצוע בסוף מלחמה
    סלחת וכיבסת ת'מדים

    כשהרגשתי לבד כשבכיתי בסתר
    כשברחתי ממך כמו תינוק מבית ספר
    בלילות בלי ירח בסוף הרחוב
    תודה שהקשבת שנשארת קרוב
    בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
    תראה איך למרות הכל אני עדיין גיבור
    ותשמע אותי בשקט לוחש
    שאין בי עוד כוח אבל לא מתייאש

    הה איזה שיר....

    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • אחות קטנהא אחות קטנה

      יש שיר של שלמה כהן על רבי שמעון והמילים שלו קצת מוזרות (אולי כי שלמה שר בהגייה החסידית)
      אשמח לקבל אותם

      TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
      #299

      @אחות-קטנה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      יש שיר של שלמה כהן על רבי שמעון והמילים שלו קצת מוזרות (אולי כי שלמה שר בהגייה החסידית)
      אשמח לקבל אותם

      קוֹלוֹ זִמֵּר עָרִיצִים, וְהִכְרִית אֶת הַקּוֹצִים וְהִצִּיל הַלְּחוּצִים, אֲדוֹנֵנוּ בַּר יוֹחַאי
      מי מי מי יבטל כל הגזרות
      מי מי מי אדוננו בר יוחאי
      ואמרתם כה לחי רבי שמעון בר יוחאי
      ואמרתם כה לחי רבי שמעון צדיקי

      ואמרתם כה לחי רבי שמעון העלף אונז שוין
      ואמרתם כה לחי רבי שמעון צדיקי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ג'ימיג מנותק
        ג'ימיג מנותק
        ג'ימי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #300

        אני צריך מילים לשיר WEST SIDE CHANUKAH STORY של SIX13. תודה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישימ מנותק
          מישימ מנותק
          מישי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #301

          אשמח למילים של השיר "עקבות" של לאה לנדאו.
          תודה!

          אם אחיה את הטוב - הטוב יחזיר לי חיים.
          (משה פלד - לשנות)

          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישימ מישי

            אשמח למילים של השיר "עקבות" של לאה לנדאו.
            תודה!

            TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #302

            @מישי
            רוח לח, נוגה רך, הד גלים ודכים
            בחולות חזיון כמו עלה מן הים
            התראה צל פסיעות אוי הים הכחול
            התראה צל חיי נופל על החול
            עקבות עקבות לכל אורך התוואי
            צעדי שמחתי צעדי מכאובי
            מי האיש לידי את דרכו פה נתב
            מי הלך לצידי והשאיר עקבותיו
            ויקרא קול לא קול ויאמר אליו בני
            פה הייתי אני והלכתי אני
            מתפלש בדרכים בשבילים במחילות
            כה היה דבר האב אל הבן בחולות
            הוי הים, איך תראה ועיניך צרובות
            בין דרדר וטרשים יש רק זוג עקבות
            פה עשה האחד את דרכו ובכה
            פה היד האחת יד שנית לא תמכה
            אוי אבי, אב רחוק אב היה לי כזר
            אי עקבות רגליך בישימון האכזר
            הכזאת יעשה אב לבנו אהובו
            כך שאל מול הים ואבין השיבו.
            בן שלי, הוא אמר וקולו בו נשבר
            כשצרבו החולות וקדח המדבר
            אז הייתי אני השמים עדי
            מתכופף ונושא אותך, בני, על ידי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • בן מנחםב מנותק
              בן מנחםב מנותק
              בן מנחם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
              #303

              אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

              ג נ TALYT 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • בן מנחםב בן מנחם

                אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

                ג מנותק
                ג מנותק
                גילה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #304

                @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן

                הקל הגדול הגבור והנורא בשמים ובארץ
                ישתבח שמך לעד מלכינו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #305

                  יש שיר של פרחי לונדון למה ישבת בין המשפטיים ורוב המילים לא ברורות רוב השיר מי שיכול לכתוב את המילים אודה מאוד.

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • בן מנחםב בן מנחם

                    אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נפש האדם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
                    #306

                    @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר

                    כתבתי משמיעה מקווה שלא טעיתי🙂 אם כן שמישהו יתקן...

                    מילים:
                    יש דבר חשוב שצריך לדעת
                    יש הרגש עצום בלב כל ישראל
                    ואף אחד שבעולם לא יקח את זה ממני

                    אז תשמע אחי תשמע טוב
                    אנחנו עם קדוש מכל העמים
                    האם תרגיש את זה בתוך הנשמה
                    שהקדוש ברוך הוא בחר בנו ורוממתנו
                    אז בוא תשיר איתי מכל הלב

                    פזמון:
                    כל הכבוד חברים
                    כל הכבוד ידידים
                    שאנחנו יהודים אנחנו מאמינים
                    זכינו להיות עם הנבחר
                    כל הכבוד אחים
                    כל הכבוד

                    בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • נ נפש האדם

                      @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר

                      כתבתי משמיעה מקווה שלא טעיתי🙂 אם כן שמישהו יתקן...

                      מילים:
                      יש דבר חשוב שצריך לדעת
                      יש הרגש עצום בלב כל ישראל
                      ואף אחד שבעולם לא יקח את זה ממני

                      אז תשמע אחי תשמע טוב
                      אנחנו עם קדוש מכל העמים
                      האם תרגיש את זה בתוך הנשמה
                      שהקדוש ברוך הוא בחר בנו ורוממתנו
                      אז בוא תשיר איתי מכל הלב

                      פזמון:
                      כל הכבוד חברים
                      כל הכבוד ידידים
                      שאנחנו יהודים אנחנו מאמינים
                      זכינו להיות עם הנבחר
                      כל הכבוד אחים
                      כל הכבוד

                      בן מנחםב מנותק
                      בן מנחםב מנותק
                      בן מנחם
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #307

                      @נפש-האדם וואי לא התכונתי לטירחה כל כך גדולה שאפו באמת אין לי מילים זה בול זה רואים את ההשקעה תודה ושוב תודה ....

                      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג'ימיג מנותק
                        ג'ימיג מנותק
                        ג'ימי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #308

                        אני צריך מילים לשיר WEST SIDE CHANUKAH STORY של SIX13. תודה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בן מנחםב בן מנחם

                          אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #309

                          @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

                          אולי התכוונת ל'ברוך השם' של איציק דדיה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח מנותק
                            ח מנותק
                            חובבת מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #310

                            אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

                            TALYT בקיב 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חובבת מוזיקה

                              אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

                              TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #311

                              @חובבת-מוזיקה
                              My friends
                              In times like these
                              It's hard to see past the insanity
                              In a reality
                              So uncertain
                              And unknown
                              Life as we knew it
                              Forever changed
                              And there's no peace of mind to be found
                              Who can even make sense of tomorrow
                              When our dreams keep crashing to the ground
                              And yet
                              As we rise to greet another day
                              And the sun is still bright in the sky
                              Always a reason to hope for better times
                              Though it seems
                              Like the answers worlds away
                              We've got enough just enough to keep us going
                              Holding on to unbroken simple faith
                              Because a Yid never breaks
                              And a Yid never bends
                              And a Yid never gives up in the night
                              A Yid perseveres through the deepest despairs
                              His emunah strengthens him for the fight
                              And a Yid understands that Hashem has a plan
                              And that's all it takes to make it through
                              His Tatte loves him that's what a Yid holds on to
                              The world went dark
                              The crouds dispersed
                              On the streets that were once filled with light
                              But a brilliant light
                              Emerged from deep inside our hearts
                              Shuls were shuttered
                              And still
                              But our prayers rang through our homes
                              Instead of looking out for inspiration
                              We dug deep and found strengths we'd never known
                              And one more time
                              We will rise to greet another day
                              Where every moments more precious than ever
                              And life's sweetest little joys they are the treasure
                              Because when it feels like the answers worlds away
                              We've got enough
                              More then enough to keep us going
                              We're holding on to unbroken simple faith
                              Because a Yid never breaks
                              And a Yid never bends
                              And a Yid never gives up in the night
                              A Yid perseveres through the deepest despairs
                              His emunah strengthens him for the fight
                              And a Yid understands that Hashem has a plan
                              And that's all it takes to make it through
                              His Tatte loves him that's what a Yid holds on to
                              (Music)
                              Because a Yid never breaks
                              And a Yid never bends
                              And a Yid never gives up in the night
                              A Yid perseveres through the deepest despairs
                              His emunah strengthens him for the fight
                              And a Yid understands that Hashem has a plan
                              And that's all it takes to make it through
                              His Tatte loves him that's what a Yid holds on to

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ח חובבת מוזיקה

                                אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

                                בקיב מנותק
                                בקיב מנותק
                                בקי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #312
                                פוסט זה נמחק!
                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • בקיב בקי

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שיינדי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #313

                                  @בקי רוצים תרגום

                                  בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שיינדי

                                    @בקי רוצים תרגום

                                    בקיב מנותק
                                    בקיב מנותק
                                    בקי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #314

                                    @שיינדי חברים שלי
                                    בזמנים כאלה
                                    קשה לראות מעבר לטירוף
                                    במציאות
                                    כל כך לא בטוח
                                    ולא ידוע
                                    החיים כפי שהכרנו אותם
                                    השתנה לנצח
                                    ושקט נפשי לא ניתן למצוא
                                    מי בכלל יכול להבין את המחר
                                    כשהחלומות שלנו ממשיכים להתרסק על הקרקע
                                    ועדיין
                                    כשאנחנו קמים לברך יום אחר
                                    והשמש עדיין בהירה בשמיים
                                    תמיד סיבה לקוות לזמנים טובים יותר
                                    למרות שזה נראה
                                    כמו התשובות במרחק עולמות
                                    יש לנו מספיק בדיוק כדי להמשיך
                                    נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
                                    כי יד אף פעם לא נשבר
                                    ויד אף פעם לא מתכופף
                                    ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                                    איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                                    האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                                    וייד מבין שיש להשם תוכנית
                                    וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                                    הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                                    העולם החשיך
                                    ההמונים התפזרו
                                    ברחובות שפעם היו מלאים באור
                                    אבל אור מבריק
                                    הגיח עמוק בתוך הלב שלנו
                                    תריסים נסגרו
                                    ועדיין
                                    אבל התפילות שלנו צלצלו בבתים שלנו
                                    במקום לחפש השראה
                                    חפרנו לעומק ומצאנו כוחות שמעולם לא הכרנו
                                    ועוד פעם אחת
                                    נקום לברך ביום אחר
                                    שבו כל רגע יקר מתמיד
                                    והשמחות הקטנות והמתוקות ביותר של החיים הן האוצר
                                    כי כשזה מרגיש שהתשובות רחוקות מעולמות
                                    יש לנו מספיק
                                    יותר ממספיק כדי להמשיך
                                    אנחנו נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
                                    כי יד אף פעם לא נשבר
                                    ויד אף פעם לא מתכופף
                                    ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                                    איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                                    האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                                    וייד מבין שיש להשם תוכנית
                                    וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                                    הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                                    (מוּסִיקָה)
                                    כי יד אף פעם לא נשבר
                                    ויד אף פעם לא מתכופף
                                    ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                                    איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                                    האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                                    וייד מבין שיש להשם תוכנית
                                    וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                                    הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                                    זה תרגום מגולג טרנסלייט בהבנה...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מחשב נייד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #315
                                      פוסט זה נמחק!
                                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מחשב נייד

                                        פוסט זה נמחק!

                                        TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #316

                                        @מחשב-נייד
                                        המלאך הגואל אותי מכל רע
                                        יברך את הנערים

                                        גאט זאל דיר שיקן א מלאך'ל
                                        א מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ
                                        דו ביסט נאך קליין געסט א געוויין
                                        קומט ער צוגיין פון גאט אליין
                                        דער מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #317

                                          אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                                          תודה!

                                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                          זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול