דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
צור
401 פוסטים 143 כותבים 55.8k צפיות 30 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    @hakol-mishamaim איזה מעליבה את... 😥😥
    יש גם את השיר הכל משמים של שפירא.. המנגינה אחרי הפזמון בול כמו המהדורה המרכזית עם אבי מימרן

    hakol mishamaimH מנותק
    hakol mishamaimH מנותק
    hakol mishamaim
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #32

    @ב-ב
    אופס לא באתי להעליב... רק אמרתי ת'מציאות 😉 😉
    אבל איפה אפשר לשמוע את המנגינה של המהדורה המרכזית?

    ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
    שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
    (ר' ישראל סלנט)

    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • hakol mishamaimH hakol mishamaim

      @ב-ב
      אופס לא באתי להעליב... רק אמרתי ת'מציאות 😉 😉
      אבל איפה אפשר לשמוע את המנגינה של המהדורה המרכזית?

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @hakol-mishamaim בקול חי
      חחחחחח
      תאזיני למהדורה המרכזית....

      hakol mishamaimH 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @hakol-mishamaim בקול חי
        חחחחחח
        תאזיני למהדורה המרכזית....

        hakol mishamaimH מנותק
        hakol mishamaimH מנותק
        hakol mishamaim
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #34

        @ב-ב
        מתי זה?
        יש אולי איזה הקלטה של זה איפה שהוא?

        ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
        שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
        (ר' ישראל סלנט)

        צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ב. ב.ב ב. ב.

          @hakol-mishamaim בקול חי
          חחחחחח
          תאזיני למהדורה המרכזית....

          hakol mishamaimH מנותק
          hakol mishamaimH מנותק
          hakol mishamaim
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #35

          @ב-ב אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

          @hakol-mishamaim בקול חי
          חחחחחח
          תאזיני למהדורה המרכזית....

          אה אוקי שמעתי....
          חביב

          ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
          שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
          (ר' ישראל סלנט)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • hakol mishamaimH hakol mishamaim

            @ב-ב
            מתי זה?
            יש אולי איזה הקלטה של זה איפה שהוא?

            צורצ מנותק
            צורצ מנותק
            צור
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #36

            @hakol-mishamaim
            כאן יש הקלטה של המהדורה

            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ב. ב.ב ב. ב.

              יואווו מצאתי הלחמה מטורפתתת
              אני לא מעלה לפה כי כולכם מכירים את השירים הללו...
              שיבוא אבי אילסון, החלום מרדכי שפירא, ובמזל של חיים ישראל
              תחילת הפזמונים זהים לחלוטין!!!!!!

              מיאה ב.מ מנותק
              מיאה ב.מ מנותק
              מיאה ב.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #37

              @ב-ב אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

              יואווו מצאתי הלחמה מטורפתתת
              אני לא מעלה לפה כי כולכם מכירים את השירים הללו...
              שיבוא אבי אילסון, החלום מרדכי שפירא, ובמזל של חיים ישראל
              תחילת הפזמונים זהים לחלוטין!!!!!!

              יוהווווווו איזה הלחמה של שלוש שירים זה אליפות

              "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

              מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיאה ב.מ מיאה ב.

                @ב-ב אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                יואווו מצאתי הלחמה מטורפתתת
                אני לא מעלה לפה כי כולכם מכירים את השירים הללו...
                שיבוא אבי אילסון, החלום מרדכי שפירא, ובמזל של חיים ישראל
                תחילת הפזמונים זהים לחלוטין!!!!!!

                יוהווווווו איזה הלחמה של שלוש שירים זה אליפות

                מיאה ב.מ מנותק
                מיאה ב.מ מנותק
                מיאה ב.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #38

                @מיאה-ב
                איזה נושא יפה אהבתי את הרעיון הוא כזה מעניין ואקטואלי זה ממש מתאים לימים האלה שכמעט על כל שיר שיוצא מוצאים מלללא העתקות ןגניבות ..
                עכשיו יש לי הלחמה מטורפת דווקא מהלהיטים האחרונים :
                ואמר ביום ההוא החידוש של שטיינמץ והשיר של מידד טסה ומנדי וייס שפע רב זה בוווווול אותו דבר בבית

                "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                hakol mishamaimH תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מיאה ב.מ מיאה ב.

                  @מיאה-ב
                  איזה נושא יפה אהבתי את הרעיון הוא כזה מעניין ואקטואלי זה ממש מתאים לימים האלה שכמעט על כל שיר שיוצא מוצאים מלללא העתקות ןגניבות ..
                  עכשיו יש לי הלחמה מטורפת דווקא מהלהיטים האחרונים :
                  ואמר ביום ההוא החידוש של שטיינמץ והשיר של מידד טסה ומנדי וייס שפע רב זה בוווווול אותו דבר בבית

                  hakol mishamaimH מנותק
                  hakol mishamaimH מנותק
                  hakol mishamaim
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #39

                  @מיאה-ב
                  חזקקק
                  טוחנים את השיר הזה בקול חי מיוזיק ובקול פליי וכל הזמן אני משתגעת למה זה דומה
                  תודה!!!

                  ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
                  שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
                  (ר' ישראל סלנט)

                  מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • hakol mishamaimH hakol mishamaim

                    @מיאה-ב
                    חזקקק
                    טוחנים את השיר הזה בקול חי מיוזיק ובקול פליי וכל הזמן אני משתגעת למה זה דומה
                    תודה!!!

                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #40

                    @hakol-mishamaim אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                    @מיאה-ב
                    חזקקק
                    טוחנים את השיר הזה בקול חי מיוזיק ובקול פליי וכל הזמן אני משתגעת למה זה דומה
                    תודה!!!

                    יווווווווווהוווווו זה שיר שחופר באמת הם כל שעה משמיעים אותו וזה ממש דומה בוווווווול

                    "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                    ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                      #41

                      אפשר להסביר לכם משהו (ההסבר הוא לא שלי אלא של אלי קליין)
                      כאשר המלחין זה אותו מלחין אין כאן הלחמה ולא משנה מי המעבד המלחין מלחין גם את הפתיח וגם את הסיום וגם את המעבר וכו
                      המלחין פשוט לקח קטע שהוא הלחין והמשיך אותו בצורה שונה או שיבץ אותו בתוך שיר אחר כמעבר שבשיר הראשון הקטע שימש כפתיח ואלו סתם דוגמאות אתם יכולים להוסיף
                      אבל ברגע שמלחין אחר לוקח קטע לשיר שלו אז יש כאן הלחמה מובן?????????????

                      החיים מנגינה!
                      התדעו להלחינה?

                      מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אחות קטנהא אחות קטנה

                        אפשר להסביר לכם משהו (ההסבר הוא לא שלי אלא של אלי קליין)
                        כאשר המלחין זה אותו מלחין אין כאן הלחמה ולא משנה מי המעבד המלחין מלחין גם את הפתיח וגם את הסיום וגם את המעבר וכו
                        המלחין פשוט לקח קטע שהוא הלחין והמשיך אותו בצורה שונה או שיבץ אותו בתוך שיר אחר כמעבר שבשיר הראשון הקטע שימש כפתיח ואלו סתם דוגמאות אתם יכולים להוסיף
                        אבל ברגע שמלחין אחר לוקח קטע לשיר שלו אז יש כאן הלחמה מובן?????????????

                        מיאה ב.מ מנותק
                        מיאה ב.מ מנותק
                        מיאה ב.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #42

                        @אחות-קטנה אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                        אפשר להסביר לכם משהו (ההסבר הוא לא שלי אלא של אלי קליין)
                        כאשר המלחין זה אותו מלחין אין כאן הלחמה ולא משנה מי המעבד המלחין מלחין גם את הפתיח וגם את הסיום וגם את המעבר וכו
                        המלחין פשוט לקח קטע שהוא הלחין והמשיך אותו בצורה שונה או שיבץ אותו בתוך שיר אחר כמעבר שבשיר הראשון הקטע שימש כפתיח ואלו סתם דוגמאות אתם יכולים להוסיף
                        אבל ברגע שמלחין אחר לוקח קטע לשיר שלו אז יש כאן הלחמה מובן?????????????

                        מובן מאווווד אבל פה זה לא אותו מלחין ולא אותו מעבד ...
                        הלחן של בנצי שטיין
                        ובשני הלחן של אלי קליין

                        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                        אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיאה ב.מ מיאה ב.

                          @אחות-קטנה אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                          אפשר להסביר לכם משהו (ההסבר הוא לא שלי אלא של אלי קליין)
                          כאשר המלחין זה אותו מלחין אין כאן הלחמה ולא משנה מי המעבד המלחין מלחין גם את הפתיח וגם את הסיום וגם את המעבר וכו
                          המלחין פשוט לקח קטע שהוא הלחין והמשיך אותו בצורה שונה או שיבץ אותו בתוך שיר אחר כמעבר שבשיר הראשון הקטע שימש כפתיח ואלו סתם דוגמאות אתם יכולים להוסיף
                          אבל ברגע שמלחין אחר לוקח קטע לשיר שלו אז יש כאן הלחמה מובן?????????????

                          מובן מאווווד אבל פה זה לא אותו מלחין ולא אותו מעבד ...
                          הלחן של בנצי שטיין
                          ובשני הלחן של אלי קליין

                          אחות קטנהא מנותק
                          אחות קטנהא מנותק
                          אחות קטנה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                          #43

                          @מיאה-ב
                          ידוע זה היה סתם כדי שתיקחו לתשומת לב כי העלו פה מלא דברים שהם של אותו מלחין

                          החיים מנגינה!
                          התדעו להלחינה?

                          מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אחות קטנהא אחות קטנה

                            @מיאה-ב
                            ידוע זה היה סתם כדי שתיקחו לתשומת לב כי העלו פה מלא דברים שהם של אותו מלחין

                            מיאה ב.מ מנותק
                            מיאה ב.מ מנותק
                            מיאה ב.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #44

                            @אחות-קטנה אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                            @מיאה-ב
                            ידוע זה היה סתם כדי שתיקחו לתשומת לב כי העלו פה מלא דברים שהם של אותו מלחין

                            הבנתי 100%

                            "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • NBHGVN מנותק
                              NBHGVN מנותק
                              NBHGV
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #45

                              השיר הבא הפתיח שלו מדגדג לי כאילו שמעתי אותו פעם באיזה מקום
                              https://www.youtube.com/watch?v=sASoTiMANRs
                              מישהו מזהה?

                              ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • NBHGVN NBHGV

                                השיר הבא הפתיח שלו מדגדג לי כאילו שמעתי אותו פעם באיזה מקום
                                https://www.youtube.com/watch?v=sASoTiMANRs
                                מישהו מזהה?

                                ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכם
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #46

                                @nbhgv וודאי זה בנשל שיר של מאיר גרין https://www.youtube.com/watch?v=xYdIlcpFeow

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מיאה ב.מ מיאה ב.

                                  @hakol-mishamaim אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                  @מיאה-ב
                                  חזקקק
                                  טוחנים את השיר הזה בקול חי מיוזיק ובקול פליי וכל הזמן אני משתגעת למה זה דומה
                                  תודה!!!

                                  יווווווווווהוווווו זה שיר שחופר באמת הם כל שעה משמיעים אותו וזה ממש דומה בוווווווול

                                  ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכם
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #47

                                  @מיאה-ב אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                  חזקקק
                                  טוחנים את השיר הזה בקול חי מיוזיק ובקול פליי וכל הזמן אני משתגעת למה זה דומה
                                  תודה!!!

                                  יווווווווווהוווווו זה שיר שחופר באמת הם כל שעה משמיעים אותו וזה ממש דומה בוווווווול

                                  אפשר קישור?

                                  NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ילד חוכםי ילד חוכם

                                    @מיאה-ב אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                    חזקקק
                                    טוחנים את השיר הזה בקול חי מיוזיק ובקול פליי וכל הזמן אני משתגעת למה זה דומה
                                    תודה!!!

                                    יווווווווווהוווווו זה שיר שחופר באמת הם כל שעה משמיעים אותו וזה ממש דומה בוווווווול

                                    אפשר קישור?

                                    NBHGVN מנותק
                                    NBHGVN מנותק
                                    NBHGV
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי NBHGV
                                    #48

                                    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwju4NzL0PnwAhUiIcUKHTrWCEMQtwIwAHoECAIQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DPs2nxQ7HT1E&usg=AOvVaw1Dx9jL8Ixn3zDLEawWuOKJ

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • איילתא מנותק
                                      איילתא מנותק
                                      איילת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #49

                                      תגידו גם לכם קפץ הפיזמון של השיר החדש של גד אלבז "כל יכול" והפזמון של "כמה טוב ה'" של קובי ברומר---?
                                      לדעתי זה ממש מולחם, תלכו לשמוע---

                                      רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                                      NBHGVN יעלהי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • איילתא איילת

                                        תגידו גם לכם קפץ הפיזמון של השיר החדש של גד אלבז "כל יכול" והפזמון של "כמה טוב ה'" של קובי ברומר---?
                                        לדעתי זה ממש מולחם, תלכו לשמוע---

                                        NBHGVN מנותק
                                        NBHGVN מנותק
                                        NBHGV
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #50

                                        @איילת
                                        גם לי זה קפץ

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יוסי "הגאון"י מנותק
                                          יוסי "הגאון"י מנותק
                                          יוסי "הגאון"
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #51

                                          השיר החדש של פריד אלוקינו

                                          והשיר של שוואקי על מרן הרב עובדיה

                                          לדעתי הפתיחה די דומה

                                          הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
                                          4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
                                          ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול