-
@יענקב הוא לוקח שירים ישנים של ויז'ניץ
@סודי-ביותר אני הבנתי שלא רק של ויז'ניץ אלא שירים ישנים ועתיקים של כל מיני חסידויות
-
@סודי-ביותר אני הבנתי שלא רק של ויז'ניץ אלא שירים ישנים ועתיקים של כל מיני חסידויות
-
האלבום אמור להיות שירים של אבותיו שרו בבית וכדו', וזה נקרא "עתיק יומין – מגן אבות". והם משתייכים לחסידויות סלאנים וויז'ניץ ועוד.
בין השירים יש את:
אנא עבדא- שיר ששרים בנעילת חג בויז'ניץ.
מים רבים - שיר ששמע מסבא שלו.
ביה אנא רחיץ - שיר ששרים בויז'ניץ לפני רחיצת ידיים בליל הסדר.
מגן אבות- עוד שיר שהוא שמע מסבא שלו.
ניגון ויז'ניץ
ואמר ביום ההוא- שיר של חסידות סלאנים.
.
זה השירים שאנחנו יודעים ממגזין קול פליי החודש, אבל זה לא אומר כלום, נצטרך לחכות. -
האלבום אמור להיות שירים של אבותיו שרו בבית וכדו', וזה נקרא "עתיק יומין – מגן אבות". והם משתייכים לחסידויות סלאנים וויז'ניץ ועוד.
בין השירים יש את:
אנא עבדא- שיר ששרים בנעילת חג בויז'ניץ.
מים רבים - שיר ששמע מסבא שלו.
ביה אנא רחיץ - שיר ששרים בויז'ניץ לפני רחיצת ידיים בליל הסדר.
מגן אבות- עוד שיר שהוא שמע מסבא שלו.
ניגון ויז'ניץ
ואמר ביום ההוא- שיר של חסידות סלאנים.
.
זה השירים שאנחנו יודעים ממגזין קול פליי החודש, אבל זה לא אומר כלום, נצטרך לחכות.@ענק-הענקים-בדורינו נראה לי שהוא מכניס שם גם את ניגון יזניץ המפורסם
-
@ענק-הענקים-בדורינו נראה לי שהוא מכניס שם גם את ניגון יזניץ המפורסם
@יענקב כן, שכחתי להוסיף.
ברשותך אני מוסיף להודעה שיהיה רשימה רצופה. -
לדעתי זה חבל שאת כל השירים הטובים הוא שחרר לפניי=ואמר ביום ההוא, ניגון וויז'ניץ,ויהא רעווא אבל מי ידע אולי השירים הבאים טובים יותר? אחריי הכל למוטי יש טעם משובח מאוד בבחירת שירים!!!!
-
@שרי-0 ואם הוא העיז להוציא את השירים הטובים האלו קודם האלבום משמע שמחכים לנו הדובדבן שבדובדבן!!!
-
- הזמר מוטי שטיינמץ ניצפה בגימורים ממש אחרונים לאלבום אצל המעבד דיויד טויב

-
להוריד פרופורמיות[לטובתכם]
כי תמיד יש אכזבות[בפרט בשנים האחרונות המוזיקה החסידית לא משהו]. -
@שלומי-0 אצל מוטי-אין אכזבות בדרך כלל!!!!
ובאמת כנראה שנצטרך לחכות אבל אני בטוחה שהתוצאה תצדיק את כל הזמן הארוך הזה.... -
@שלומי-0 אולי כל התעשיה של המוזיקה באמת גורמת לנו לצפות ובסוף-אכזבה....אבל מוטי לא כזה והוא גם אומר את זה שהוא הולך אחורה כביכול מבחינת התכנים והחומרים.....
בעז"ה,נקווה שיהיה טוב.....ומרגש..... -
דיברתי עם מוטי לפני כמה ימים והוא אמר שהדיסק בשבוע הבא כבר בחנויות!
מקווה שהוא השתדל לדייק... -
דיברתי עם מוטי לפני כמה ימים והוא אמר שהדיסק בשבוע הבא כבר בחנויות!
מקווה שהוא השתדל לדייק...@בנימין-לוריא מה השם של הדיסק יש עליו תקציר?
-
האלבום אמור להיות שירים של אבותיו שרו בבית וכדו', וזה נקרא "עתיק יומין – מגן אבות". והם משתייכים לחסידויות סלאנים וויז'ניץ ועוד.
בין השירים יש את:
אנא עבדא- שיר ששרים בנעילת חג בויז'ניץ.
מים רבים - שיר ששמע מסבא שלו.
ביה אנא רחיץ - שיר ששרים בויז'ניץ לפני רחיצת ידיים בליל הסדר.
מגן אבות- עוד שיר שהוא שמע מסבא שלו.
ניגון ויז'ניץ
ואמר ביום ההוא- שיר של חסידות סלאנים.
.
זה השירים שאנחנו יודעים ממגזין קול פליי החודש, אבל זה לא אומר כלום, נצטרך לחכות.@ענק-הענקים-בדורינו אמר במוטי שטיינמץ:
האלבום אמור להיות שירים של אבותיו שרו בבית וכדו', וזה נקרא "עתיק יומין – מגן אבות". והם משתייכים לחסידויות סלאנים וויז'ניץ ועוד.
@מוישי-2 אמר במוטי שטיינמץ:
@בנימין-לוריא מה השם של הדיסק יש עליו תקציר?
-
מוטי עובד על שיר חדש יכול להיות שזה לאלבום מקווה שלא יאכזב.
קרדיט מיוזיק סקופ
מוטי שטינמץ באולפן 2.mp4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות