דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. פלייבקים
  4. כאן ניתן לבקש פלייבקים

כאן ניתן לבקש פלייבקים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר פלייבקים
857 פוסטים 213 כותבים 132.9k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • R r123

    פוסט זה נמחק!

    התופפןה מנותק
    התופפןה מנותק
    התופפן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #30

    @r123 איציק-וינגרטן-תרקדו פלייבק.mp3_music.mp3

    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תמר000000ת מנותק
      תמר000000ת מנותק
      תמר000000
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #31

      היי
      למישהו יש פלייבק לשיר באמצע החורף של מתניה?
      קובץ מצורף או קישור?

      התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י מנותק
        י מנותק
        יצחק אלחנן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        אם אפשר לעלות לכאן פלייביקים לא משנה לאיזה שיר זה תודה רבה👍

        מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יצחק אלחנן

          אם אפשר לעלות לכאן פלייביקים לא משנה לאיזה שיר זה תודה רבה👍

          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          אפשר בבקשה את הפליבק של השיר של אברהם פריד בית לשמי תודה מרש

          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

          התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יעקב ה.י מנותק
            יעקב ה.י מנותק
            יעקב ה.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            אפשר סוג של פלליבק?
            יותר נכון את כל המנגינות רקע של זמן אוויר מנחם טוקר????

            אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
            תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • תמר000000ת תמר000000

              היי
              למישהו יש פלייבק לשיר באמצע החורף של מתניה?
              קובץ מצורף או קישור?

              התופפןה מנותק
              התופפןה מנותק
              התופפן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              @תמר000000 אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

              היי
              למישהו יש פלייבק לשיר באמצע החורף של מתניה?
              קובץ מצורף או קישור?

              קובץ מצורף!

              תמר000000ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                אפשר בבקשה את הפליבק של השיר של אברהם פריד בית לשמי תודה מרש

                התופפןה מנותק
                התופפןה מנותק
                התופפן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @מוח-שליט-על-הלב אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                אפשר בבקשה את הפליבק של השיר של אברהם פריד בית לשמי תודה מרש

                תביא קובץ מצורף תקבל פלייבק!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • התופפןה התופפן

                  @תמר000000 אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                  היי
                  למישהו יש פלייבק לשיר באמצע החורף של מתניה?
                  קובץ מצורף או קישור?

                  קובץ מצורף!

                  תמר000000ת מנותק
                  תמר000000ת מנותק
                  תמר000000
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #37

                  @התופפן אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                  @תמר000000 אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                  היי
                  למישהו יש פלייבק לשיר באמצע החורף של מתניה?
                  קובץ מצורף או קישור?

                  קובץ מצורף!

                  באמצע-החורף-מתניה.mp3.crdownload

                  התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תמר000000ת תמר000000

                    @התופפן אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                    @תמר000000 אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                    היי
                    למישהו יש פלייבק לשיר באמצע החורף של מתניה?
                    קובץ מצורף או קישור?

                    קובץ מצורף!

                    באמצע-החורף-מתניה.mp3.crdownload

                    התופפןה מנותק
                    התופפןה מנותק
                    התופפן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @תמר000000 אני לא מצליח לפתוח את זה, תעלי את זה בתור קובץ שמע.

                    תמר000000ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • התופפןה התופפן

                      @תמר000000 אני לא מצליח לפתוח את זה, תעלי את זה בתור קובץ שמע.

                      תמר000000ת מנותק
                      תמר000000ת מנותק
                      תמר000000
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @התופפן אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                      @תמר000000 אני לא מצליח לפתוח את זה, תעלי את זה בתור קובץ שמע)

                      איך אני מעלה כקובץ שמע?

                      התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תמר000000ת תמר000000

                        @התופפן אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                        @תמר000000 אני לא מצליח לפתוח את זה, תעלי את זה בתור קובץ שמע)

                        איך אני מעלה כקובץ שמע?

                        התופפןה מנותק
                        התופפןה מנותק
                        התופפן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        @תמר000000 שאת כותבת אז יופיעו לך למעלה הרבה סמלים אז תלחצי על הסמל אחד לפני האחרון ואז הוא יתן לך אפשרות לעלות קבצים מהמחשב...

                        תמר000000ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • התופפןה התופפן

                          @תמר000000 שאת כותבת אז יופיעו לך למעלה הרבה סמלים אז תלחצי על הסמל אחד לפני האחרון ואז הוא יתן לך אפשרות לעלות קבצים מהמחשב...

                          תמר000000ת מנותק
                          תמר000000ת מנותק
                          תמר000000
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר000000
                          #41

                          @התופפן באמצע-החורף-מתניה.mp3
                          זה מה שעשיתי גם קודם...
                          כנראה זה לא גמר להעלות

                          התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תמר000000ת תמר000000

                            @התופפן באמצע-החורף-מתניה.mp3
                            זה מה שעשיתי גם קודם...
                            כנראה זה לא גמר להעלות

                            התופפןה מנותק
                            התופפןה מנותק
                            התופפן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #42

                            @תמר000000 באמצע-החורף-מתניה פלייבק.mp3_music.mp3

                            תמר000000ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • התופפןה התופפן

                              @תמר000000 באמצע-החורף-מתניה פלייבק.mp3_music.mp3

                              תמר000000ת מנותק
                              תמר000000ת מנותק
                              תמר000000
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #43

                              @התופפן תודה רבה!
                              איך אני יכולה להעלות לזה טון?

                              התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • תמר000000ת תמר000000

                                @התופפן תודה רבה!
                                איך אני יכולה להעלות לזה טון?

                                התופפןה מנותק
                                התופפןה מנותק
                                התופפן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #44

                                @תמר000000 אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                                איך אני יכולה להעלות לזה טון?

                                באמצע-החורף-מתניה.mp3_music (1).mp3_music.mp3
                                עליתי טון.

                                תמר000000ת משה משהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • התופפןה התופפן

                                  @תמר000000 אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                                  איך אני יכולה להעלות לזה טון?

                                  באמצע-החורף-מתניה.mp3_music (1).mp3_music.mp3
                                  עליתי טון.

                                  תמר000000ת מנותק
                                  תמר000000ת מנותק
                                  תמר000000
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #45

                                  @התופפן
                                  תודה רבה!!!

                                  התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תמר000000ת תמר000000

                                    @התופפן
                                    תודה רבה!!!

                                    התופפןה מנותק
                                    התופפןה מנותק
                                    התופפן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46

                                    @תמר000000 בכיף.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @התופפן אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                                      @מוזיקאית-בנשמה אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                                      יש אתר שמפריד בין הקול למוזיקה ויוצר סוג של פלייבק, בכלל לא מקצועי אבל...
                                      https://vocalremover.org/

                                      אפשר להוריד את זה בתור תוכנה במחשב?

                                      הכי חכם זה שתשמור את זה כקיצור דרך.. או שתשמור את הסימניה..

                                      @ידידיה אמר בכאן ניתן לבקש פלייבקים:

                                      אם אפשר פלייבק לשיר עלה למעלה עלה של ביני לנדאו
                                      תודה

                                      משו איכותי?

                                      ידידיהי מנותק
                                      ידידיהי מנותק
                                      ידידיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #47

                                      @אייצ-ית כן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משה רוט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        אפשר בבקשה פליבק של השיר לחים של שואקי
                                        תודה רבה# #

                                        התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • התופפןה התופפן

                                          @r123 איציק-וינגרטן-תרקדו פלייבק.mp3_music.mp3

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #49

                                          @התופפן אפשר פלייבק לשיא 'פשוטים' של עקיבא?

                                          התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול