דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן

תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
1.7k פוסטים 216 כותבים 338.5k צפיות 46 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טליהט טליה

    @שיינדי https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/64487A2B3777456A475644464B3342347436653838673D3D
    יש כאן

    ש מנותק
    ש מנותק
    שיינדי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #334

    @טליה אין את מונה לצפייה

    טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שיינדי

      @טליה אין את מונה לצפייה

      טליהט מנותק
      טליהט מנותק
      טליה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #335

      @שיינדי נכוןן , אמרני מיליון פעמים שיש אחת ל ... תוכנית לצפייה
      אין שום סיבה שיהיה צפייה , זה רדיו !!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אנונימיתא אנונימית

        @תהילוש-0
        לא היה
        אני שמעתי
        היה ביני לנדו

        ת מנותק
        ת מנותק
        תהילוש 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #336

        @אנונימית אחרי ביני לנדא היה חם על המדף

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה מנותק
          ה מנותק
          השארפער
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #337

          הבנתי שהתפרסמו באינטרנט תמונות מהלילה מנצח עם ביני לנדאו, אני צריך את התמונות הללו, ואינני מוצא בנטפרי, אם מישהו יכול למצוא ולהעלות לכאן אני אשמח מאוד, תודה מראש (וכמובן אם יש לצפייה בכלל זה יהיה נפלא, אבל הבנתי שאין, הבנתי נכון?...)

          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה השארפער

            הבנתי שהתפרסמו באינטרנט תמונות מהלילה מנצח עם ביני לנדאו, אני צריך את התמונות הללו, ואינני מוצא בנטפרי, אם מישהו יכול למצוא ולהעלות לכאן אני אשמח מאוד, תודה מראש (וכמובן אם יש לצפייה בכלל זה יהיה נפלא, אבל הבנתי שאין, הבנתי נכון?...)

            ת מנותק
            ת מנותק
            תהילוש 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #338

            @השארפער יש סרטון קצר סטטוס

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ת תהילוש 0

              @השארפער יש סרטון קצר סטטוס

              ה מנותק
              ה מנותק
              השארפער
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #339

              @תהילוש-0 אמר בלילה מנצח מהשבוע:

              @השארפער יש סרטון קצר סטטוס

              ויש לך את זה? אשמח שיועלה לכאן

              ת רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ה השארפער

                @תהילוש-0 אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                @השארפער יש סרטון קצר סטטוס

                ויש לך את זה? אשמח שיועלה לכאן

                ת מנותק
                ת מנותק
                תהילוש 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #340

                @השארפער כן אני לא יודעת פשוט איך מעלים

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תהילוש 0

                  @השארפער כן אני לא יודעת פשוט איך מעלים

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  השארפער
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #341
                  פוסט זה נמחק!
                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה השארפער

                    פוסט זה נמחק!

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הודיה 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                    #342

                    @השארפער
                    אסור לפרסם כתובת מייל בפרום

                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה השארפער

                      @תהילוש-0 אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                      @השארפער יש סרטון קצר סטטוס

                      ויש לך את זה? אשמח שיועלה לכאן

                      רבקהר מנותק
                      רבקהר מנותק
                      רבקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #343

                      @השארפער אסור לכתוב כתובות מייל!!!!!!!!!!!!!!

                      נא לעבור על חוקי הפורום - ומהר!!!!!!!

                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • רבקהר רבקה

                        @השארפער אסור לכתוב כתובות מייל!!!!!!!!!!!!!!

                        נא לעבור על חוקי הפורום - ומהר!!!!!!!

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        השארפער
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי השארפער
                        #344

                        @רבקה אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                        @השארפער אסור לכתוב כתובות מייל!!!!!!!!!!!!!!

                        נא לעבור על חוקי הפורום - ומהר!!!!!!!

                        סליחה סליחה שכחתי אני מאוד מתנצל, זה לא יקרה שוב, בלי נדר.
                        עברתי על החוקים כמובן כשהצטרפתי, קורה ששוכחים, סליחה
                        נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה

                        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה השארפער

                          @רבקה אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                          @השארפער אסור לכתוב כתובות מייל!!!!!!!!!!!!!!

                          נא לעבור על חוקי הפורום - ומהר!!!!!!!

                          סליחה סליחה שכחתי אני מאוד מתנצל, זה לא יקרה שוב, בלי נדר.
                          עברתי על החוקים כמובן כשהצטרפתי, קורה ששוכחים, סליחה
                          נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה

                          רבקהר מנותק
                          רבקהר מנותק
                          רבקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #345

                          @השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                          נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה

                          אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.

                          @צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.

                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • רבקהר רבקה

                            @השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                            נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה

                            אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.

                            @צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            השארפער
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #346

                            @רבקה אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                            @השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                            נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה

                            אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.

                            @צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.

                            ברור, אלא שאצלי ההודעה אמנם מטושטשת אך לא מחוקה, ועדיין ניתן לראות את כתובת המייל ולכן ביקשתי שתימחק לגמרי

                            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה השארפער

                              @רבקה אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                              @השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                              נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה

                              אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.

                              @צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.

                              ברור, אלא שאצלי ההודעה אמנם מטושטשת אך לא מחוקה, ועדיין ניתן לראות את כתובת המייל ולכן ביקשתי שתימחק לגמרי

                              רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #347

                              @השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                              @רבקה אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                              @השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                              נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה

                              אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.

                              @צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.

                              ברור, אלא שאצלי ההודעה אמנם מטושטשת אך לא מחוקה, ועדיין ניתן לראות את כתובת המייל ולכן ביקשתי שתימחק לגמרי

                              אין אפשרות כזו.

                              שאר המשתמשים לא רואים את ההודעה רק אתה רואה וצוות הפיקוח.

                              ובזאת תם הדיון. הנושא מספיק הוספם.

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אחות קטנהא אחות קטנה

                                יש למישהו שידור חוזר של לילה מנצח מהשבוע (מונה רוזנבלום)

                                TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #348

                                @אחות-קטנה אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                                יש למישהו שידור חוזר של לילה מנצח מהשבוע (מונה רוזנבלום)

                                @טלי אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                                יש מישהו שיכול להעלות את זה לאחות קטנה...
                                https://kol-barama.co.il/item/50-שנות-יצירה-מונה-רוזנבלום-בראיון-חגיג/
                                אני פשוט לא יכולה להוריד עכשיו....אם לא יעלו לך אני יעלה לך מחר אולי.....

                                לילה מנצח עם מונה רוזנבלום
                                בבקשה 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/7f21e5a1a58355915f3c4***4da1beec58a8925336b/view

                                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • TALYT TALY

                                  @אחות-קטנה אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                                  יש למישהו שידור חוזר של לילה מנצח מהשבוע (מונה רוזנבלום)

                                  @טלי אמר בלילה מנצח מהשבוע:

                                  יש מישהו שיכול להעלות את זה לאחות קטנה...
                                  https://kol-barama.co.il/item/50-שנות-יצירה-מונה-רוזנבלום-בראיון-חגיג/
                                  אני פשוט לא יכולה להוריד עכשיו....אם לא יעלו לך אני יעלה לך מחר אולי.....

                                  לילה מנצח עם מונה רוזנבלום
                                  בבקשה 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/7f21e5a1a58355915f3c4***4da1beec58a8925336b/view

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תהילוש 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #349

                                  @taly המלצה ממני שווה לכם להוריד מי שלא שמע
                                  היה מדהים ממש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • asdA מנותק
                                    asdA מנותק
                                    asd
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי asd
                                    #350

                                    מישהו יודע מי יתארח היום בלילה מנצח?

                                    כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
                                    בתקווה להבנה...😉

                                    זה אני 0ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • asdA asd

                                      מישהו יודע מי יתארח היום בלילה מנצח?

                                      זה אני 0ז מנותק
                                      זה אני 0ז מנותק
                                      זה אני 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #351

                                      @asd מי יודע אם יש בכלל כי הוא לא בארץ

                                      asdA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • זה אני 0ז זה אני 0

                                        @asd מי יודע אם יש בכלל כי הוא לא בארץ

                                        asdA מנותק
                                        asdA מנותק
                                        asd
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי asd
                                        #352

                                        @זה-אני-0 הוא לא דיבר במאסטר פליי על מה הולך להיות?

                                        כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
                                        בתקווה להבנה...😉

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תהילוש 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #353

                                          מה ניראה לכם מוקלט או ללכת לישון?

                                          אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול