מה תפקידם של דוושות הפסנתר?
-
תמיד תהיתי מה עושות דוושות הפסנתר, חוץ מהדוושה שמאריכה את הצליל (על ידי עצירת הפטישונים שעוצרים את רעידת המיתרים) יש עוד 2 דוושות שלא ברור למה נועדו?
-
תמיד תהיתי מה עושות דוושות הפסנתר, חוץ מהדוושה שמאריכה את הצליל (על ידי עצירת הפטישונים שעוצרים את רעידת המיתרים) יש עוד 2 דוושות שלא ברור למה נועדו?
@הגיטריסט-השטייגניסט יש אחת (לא זוכרת אם זאת האמצעית או השמאלית)
שהיא עושה את הנגינה בשקט -
@הגיטריסט-השטייגניסט יש אחת (לא זוכרת אם זאת האמצעית או השמאלית)
שהיא עושה את הנגינה בשקט@סודי-ביותר
מה הכוונה בשקט? (לא עדיף שישמעו??
) -
@סודי-ביותר
מה הכוונה בשקט? (לא עדיף שישמעו??
)@הגיטריסט-השטייגניסט אם אתה רוצה להנמיך את הנגינה
זה לא כמו אורגן שאתה יכול להגביר ולהנמיך
בקיצור זה עושה פיאנו -
הדוושה הימנית זה להשהיית הצלילים של הכל ביחד השמאלית להשקטת הצליל במינון נמוך והאמצעית משתנה בין סוגי הפסנתרים ברוב פסנתרי הקיר זה נועד להשקיט אף יותר מהשמאלית על ידי לבד שיורד וחוצץ בין הפטיש למיתר ובסוגים בודדים של פסנתרי קיר וכן בכל פסנתרי הכנף זה נועד להשהות צליל של תוים ספיציפים כדי שלא יהרוס את ההרמוניה לעומת הימיני שמשהה את הצליל בכל תו שילחץ בשעה שהפדאל לחוץ באמצעי רק מה שנלחץ לפני הפדאל ישאר עם השהיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות