תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@אנונימית אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@ליבי ז
זה שידור חי???
לא נראה לילדעתי זה לא שידור חי
השאלה באמת אם זה הקלטה ישנה שהם העלו או שזה ראיון חדש. -
לא היה מעניין במיוחד הלילה מנצח של השבוע נראה לי שזה מוקלט כי הוא בחו''ל.
תמיד אני מתלבט האם לשמוע אותו או את הרב פנגר בקול חי אז הפעם שמעתי בהתחלה לילה מנצח ואח''כ שמעתי קול חי בגלל שלא היה מעניין במיוחד, אבל כל פעם אני שומע חלק חלק.
אם יש למישהו הצעה מה לשמוע אשמח לקבל ולשמוע מה עדיף. -
לא היה מעניין במיוחד הלילה מנצח של השבוע נראה לי שזה מוקלט כי הוא בחו''ל.
תמיד אני מתלבט האם לשמוע אותו או את הרב פנגר בקול חי אז הפעם שמעתי בהתחלה לילה מנצח ואח''כ שמעתי קול חי בגלל שלא היה מעניין במיוחד, אבל כל פעם אני שומע חלק חלק.
אם יש למישהו הצעה מה לשמוע אשמח לקבל ולשמוע מה עדיף.@צוריאל-רוטנמר עם מי היה?
-
@צוריאל-רוטנמר עם מי היה?
@סודי-ביותר עם איצי וולדנר ונראה לי שהוא עשה את זה מזמן.
-
@סודי-ביותר עם איצי וולדנר ונראה לי שהוא עשה את זה מזמן.
@צוריאל-רוטנמר כן זכור לי שהיה לפני כמה חודשים עם איצי וולדנר
-
@צוריאל-רוטנמר כן זכור לי שהיה לפני כמה חודשים עם איצי וולדנר
@סודי-ביותר הוא ראיין את איצי באלד של פרחי ניו יורק ולא איצי וולדנר
-
לא היה מעניין במיוחד הלילה מנצח של השבוע נראה לי שזה מוקלט כי הוא בחו''ל.
תמיד אני מתלבט האם לשמוע אותו או את הרב פנגר בקול חי אז הפעם שמעתי בהתחלה לילה מנצח ואח''כ שמעתי קול חי בגלל שלא היה מעניין במיוחד, אבל כל פעם אני שומע חלק חלק.
אם יש למישהו הצעה מה לשמוע אשמח לקבל ולשמוע מה עדיף.@צוריאל-רוטנמר
זה מאוד תלוי ...
עדיפות ראשונה- לילה מנצח.. יותר מעניין אותי מוזיקה וחשיפות, אבל במקרה שאין משהו מעניין(בד"כ שידורים חיים הם מעניינים)-אז באמת, עדיף לשמוע הרב פנגר -
הוא הקליט כנראה רק את ההתחלה הוא גם אמר שעתיים מוזיקליות וחם על המדף
ופתאום שמו את השידור עם איצי -
הוא הקליט כנראה רק את ההתחלה הוא גם אמר שעתיים מוזיקליות וחם על המדף
ופתאום שמו את השידור עם איצי -
לא היה מעניין במיוחד הלילה מנצח של השבוע נראה לי שזה מוקלט כי הוא בחו''ל.
תמיד אני מתלבט האם לשמוע אותו או את הרב פנגר בקול חי אז הפעם שמעתי בהתחלה לילה מנצח ואח''כ שמעתי קול חי בגלל שלא היה מעניין במיוחד, אבל כל פעם אני שומע חלק חלק.
אם יש למישהו הצעה מה לשמוע אשמח לקבל ולשמוע מה עדיף.@צוריאל-רוטנמר לי יש את אותה התלבטות לגבי מאסטר פליי וזמן אוויר ואין לי מה לעשות עם העניין הזה
-
@צוריאל-רוטנמר לי יש את אותה התלבטות לגבי מאסטר פליי וזמן אוויר ואין לי מה לעשות עם העניין הזה
-
@צוריאל-רוטנמר לי יש את אותה התלבטות לגבי מאסטר פליי וזמן אוויר ואין לי מה לעשות עם העניין הזה
-
@אנונימית מבחינת הרגל אז טוקר צודקת אבל מודה שהוא יותר מעניין אותי ואני שומעת תכלס את יואלי כי יואלי זה יותר נייעס אני חייבת להיות מעודכנת לכן
@תאיר למישהו שיש לו שאלה לגבי זה אני חושב שטוקר יותר מעניין אבל בהחלט יכולים להגיד שרוב התוכנית מלא בפירסומת אבל ברעיון הוא הכי מעניין כי שמעתי את יואלי ולא כ"כ מעניין לטעמי לא משהו שלילי אלא תכל'ס הוא לא מגוון כל הזמן אותו משחקים אבל בסדר אני אוהב את טוקר
-
@תאיר למישהו שיש לו שאלה לגבי זה אני חושב שטוקר יותר מעניין אבל בהחלט יכולים להגיד שרוב התוכנית מלא בפירסומת אבל ברעיון הוא הכי מעניין כי שמעתי את יואלי ולא כ"כ מעניין לטעמי לא משהו שלילי אלא תכל'ס הוא לא מגוון כל הזמן אותו משחקים אבל בסדר אני אוהב את טוקר
@צבי-מני זה ממש עניין של טעם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
