דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • "מייבין"& מנותק
    "מייבין"& מנותק
    "מייבין"
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #351

    אם מישהו פה יודע מה זה קובץ כתוביות

    הסכמת איתי תפרגן לייק !!
    אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אילניתא אילנית

      @שרת-הרוק מצטרפת!!!
      אשמח גם לתרגום!!!!

      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #352

      @אילנית תרגום אני יכולה לתרגם.
      מספיק גם רק המילים באנגלית

      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שרת הרוקש שרת הרוק

        אני צריכה את המילים לcrown של יוני Z
        תודה.

        moriyaM מנותק
        moriyaM מנותק
        moriya
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #353

        @שרת-הרוק
        יוני זי CROWN
        On the roads you roam
        Trying to find your way back home
        One to call your own
        To belong

        Though in tattered rags
        Wandering in foreign lands
        There’s a master plan
        So take my hand

        You’re the son of kings
        You’re the child of Yosef’s dreams
        And you were born to royalty and honor

        You’re the daughter of queens
        You're queen Esther’s legacy
        And you were born of dignity and valor

        AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
        NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
        THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
        NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN NO

        Cast away those chains
        And remember your own name
        Let your star shine bright yeah
        Don’t be ashamed

        So come on spread your wings
        Let that child inside be seen
        Raise up your voice
        This is a moment to rejoice
        Now let me hear you sing

        You’re the son of kings
        You’re the child of Yosef’s dreams
        And you were born to royalty and honor

        You’re the daughter of queens
        You're queen Esther’s legacy
        And you were born of dignity and valor

        AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
        NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
        THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
        NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN NO!

        You are princes among men
        In the service of Hashem
        It's a bond that never ends no
        And thank God for that
        You are princes among men
        In the service of Hashem
        It's a love that never ends no
        And thank God for that 'cause

        We’re the sons of kings
        I’m the child of Yosef’s dreams
        And we were born to royalty and honor

        Such a beautiful thing

        Oh you’re the daughter of queens
        You're queen Esther’s legacy
        And you were born of dignity and valor

        AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
        NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
        THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
        NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
        THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN

        תרגום:
        בכבישים אתה מסתובב
        מנסה למצוא את הדרך חזרה הביתה
        אחת שתקרא משלך
        להשתייך

        אם כי בסחבות מרופטות
        שוטטות בארצות זרות
        יש תוכנית אב
        אז קח את ידי

        אתה בן מלכים
        אתה ילד החלומות של יוסף
        ונולדת למלכות ולכבוד

        את הבת של מלכות
        אתה המורשת של המלכה אסתר
        ונולדת מכבוד וגבורה

        והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
        לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
        הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
        לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך לא

        השלך את השרשראות האלה
        ותזכור את השם שלך
        תן לכוכב שלך לזרוח בבהירות כן
        אל תתבייש

        אז יאללה פרשו כנפיים
        תן לילד הזה בפנים להיראות
        הרם את הקול שלך
        זה רגע לשמוח
        עכשיו תן לי לשמוע אותך שר

        אתה בן מלכים
        אתה ילד החלומות של יוסף
        ונולדת למלכות ולכבוד

        את הבת של מלכות
        אתה המורשת של המלכה אסתר
        ונולדת מכבוד וגבורה

        והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
        לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
        הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
        לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך לא!

        אתם נסיכים בין גברים
        בשירות ה'
        זה קשר שלעולם לא נגמר לא
        ותודה לאל על כך
        אתם נסיכים בין גברים
        בשירות ה'
        זו אהבה שלעולם לא נגמרת לא
        ותודה לאל על כך

        אנחנו בני מלכים
        אני ילד החלומות של יוסף
        ונולדנו למלכות ולכבוד

        דבר כל כך יפה

        הו, את הבת של מלכות
        אתה המורשת של המלכה אסתר
        ונולדת מכבוד וגבורה

        והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
        לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
        הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
        לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
        הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #354
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צייגר 0צ מנותק
            צייגר 0צ מנותק
            צייגר 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #355

            @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אם אפשר את המילים לשיר בא נאהב לשיר של שרולי גריימן ואליש

            בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צייגר 0צ צייגר 0

              @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              אם אפשר את המילים לשיר בא נאהב לשיר של שרולי גריימן ואליש

              בן מנחםב מנותק
              בן מנחםב מנותק
              בן מנחם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #356

              @צייגר-0 בבקשה


              אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
              בוא נאהב היום.
              די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
              בוא נאהב היום.
              אה הו כי אנחנו עם אחד
              אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
              אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
              בוא נאהב היום.

              תגיד לי שמעת שמעת
              על האור החדש
              עם שרול על הביט
              על אהבה ברחובות
              נגעת נסעת
              הכל כאן בסדר
              ואהבת רק ככה
              חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
              עכשיו זה תורך
              נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
              (תן משלך חבר)
              זה גלגל חוזר יא סחבק.
              ואין לי ספק
              נסלק את הפייק
              עוד נכבוש את הטראק
              (שלום עלינו)
              אף אחד לא שותק
              מקבל ונותן את היד לאחר
              (שלום עלינו)
              ואם אין ברירה הכל לטובה
              בוא נחבק את הקארמה
              נסגור חדשות נמחק מסכות
              we need משיח אז יאללה!

              אין לנו...

              זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
              לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
              לא מברך מברוקה
              אבל בחייאת אחוקה
              תקשיב לשרול
              הוא לא מהבול
              לשנוא זה לא קול... אוקי?
              כל בנאדם בעולם הוא מושלם
              אז שים שלום עלינו
              בכלל לא מוגזם
              ככה סתם לאהוב את כולם
              (שלום עלינו)
              גם אם הוא שונה ממך
              הוא עדיין אח שלך
              כי כולנו משפחה
              זו מציאות ולא בדיחה
              אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
              ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

              צייגר 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • בן מנחםב בן מנחם

                @צייגר-0 בבקשה


                אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
                בוא נאהב היום.
                די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
                בוא נאהב היום.
                אה הו כי אנחנו עם אחד
                אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
                אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
                בוא נאהב היום.

                תגיד לי שמעת שמעת
                על האור החדש
                עם שרול על הביט
                על אהבה ברחובות
                נגעת נסעת
                הכל כאן בסדר
                ואהבת רק ככה
                חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
                עכשיו זה תורך
                נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
                (תן משלך חבר)
                זה גלגל חוזר יא סחבק.
                ואין לי ספק
                נסלק את הפייק
                עוד נכבוש את הטראק
                (שלום עלינו)
                אף אחד לא שותק
                מקבל ונותן את היד לאחר
                (שלום עלינו)
                ואם אין ברירה הכל לטובה
                בוא נחבק את הקארמה
                נסגור חדשות נמחק מסכות
                we need משיח אז יאללה!

                אין לנו...

                זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
                לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
                לא מברך מברוקה
                אבל בחייאת אחוקה
                תקשיב לשרול
                הוא לא מהבול
                לשנוא זה לא קול... אוקי?
                כל בנאדם בעולם הוא מושלם
                אז שים שלום עלינו
                בכלל לא מוגזם
                ככה סתם לאהוב את כולם
                (שלום עלינו)
                גם אם הוא שונה ממך
                הוא עדיין אח שלך
                כי כולנו משפחה
                זו מציאות ולא בדיחה
                אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
                ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

                צייגר 0צ מנותק
                צייגר 0צ מנותק
                צייגר 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #357

                @בן-מנחם
                תודהההההה
                ממש עזר לי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שרה 5ש מנותק
                  שרה 5ש מנותק
                  שרה 5
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #358

                  אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א רקידה'לעא מנותק
                    א רקידה'לעא מנותק
                    א רקידה'לע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #359

                    אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!

                    ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                    ~הרבי הרש''ב

                    שרי 0ש TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שרה 5ש שרה 5

                      אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                      TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #360

                      @שרה-5 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                      בין הרצון לאומנות לבין חובת ההשרדות
                      מחפש מקום שפיות לנוח בקלות
                      בין הכבוד והגאות ליופי בשפלות
                      מביט סביב וכבר מבין את אופי המהות

                      ובינתיים מנסה להבין כי האיזון שלך מתחיל מבפנים

                      אבא שלי תמיד כאן איתי
                      מלווה בדרך
                      אני לא לבד
                      מרגיש מיוחד
                      כמו בן של מלך

                      בין חיי המשפחה לחיים בלי מטרה
                      מגלה עולם עם אנושות ועם חמלה
                      בין העושר בלי ברכה לפשטות עם נשמה
                      מוצא שתיקה של בושה אל מול שמחה

                      ובינתיים מנסה להבין כי האיזון שלך מתחיל מבפנים

                      אבא שלי תמיד כאן איתי
                      מלווה בדרך
                      אני לא לבד
                      מרגיש מיוחד
                      כמו בן של מלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                        אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!

                        שרי 0ש מנותק
                        שרי 0ש מנותק
                        שרי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 0
                        #361

                        @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!
                        יש לך פה את כל החוברות שלו(כמעט)
                        https://drive.google.com/drive/folders/1bmVu6_FF8ElCJoI4-JAhoF6kdoPrGFyd

                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                        א רקידה'לעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שרי 0ש שרי 0

                          @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!
                          יש לך פה את כל החוברות שלו(כמעט)
                          https://drive.google.com/drive/folders/1bmVu6_FF8ElCJoI4-JAhoF6kdoPrGFyd

                          א רקידה'לעא מנותק
                          א רקידה'לעא מנותק
                          א רקידה'לע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #362

                          @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

                          ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                          ~הרבי הרש''ב

                          שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                            @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

                            שרי 0ש מנותק
                            שרי 0ש מנותק
                            שרי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #363

                            @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

                            נפתח לך???(להוריד כוכביות)
                            https://drive.google.com/drive/folders/1XjwlBGQl******psQUpL9C6SHncGE7TQmrWYMs

                            מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                            א רקידה'לעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #364

                              אפשר את המילים לשיר בא נאהב של שרולי וחברים

                              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                אפשר את המילים לשיר בא נאהב של שרולי וחברים

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #365

                                @מוח-שליט-על-הלב דפדפי קצת למטה ויש את המילים שרצית
                                וכדאי לבדוק אם יש את מה שרוצים לפני שמבקשים

                                @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                @צייגר-0 בבקשה


                                אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
                                בוא נאהב היום.
                                די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
                                בוא נאהב היום.
                                אה הו כי אנחנו עם אחד
                                אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
                                אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
                                בוא נאהב היום.

                                תגיד לי שמעת שמעת
                                על האור החדש
                                עם שרול על הביט
                                על אהבה ברחובות
                                נגעת נסעת
                                הכל כאן בסדר
                                ואהבת רק ככה
                                חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
                                עכשיו זה תורך
                                נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
                                (תן משלך חבר)
                                זה גלגל חוזר יא סחבק.
                                ואין לי ספק
                                נסלק את הפייק
                                עוד נכבוש את הטראק
                                (שלום עלינו)
                                אף אחד לא שותק
                                מקבל ונותן את היד לאחר
                                (שלום עלינו)
                                ואם אין ברירה הכל לטובה
                                בוא נחבק את הקארמה
                                נסגור חדשות נמחק מסכות
                                we need משיח אז יאללה!

                                אין לנו...

                                זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
                                לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
                                לא מברך מברוקה
                                אבל בחייאת אחוקה
                                תקשיב לשרול
                                הוא לא מהבול
                                לשנוא זה לא קול... אוקי?
                                כל בנאדם בעולם הוא מושלם
                                אז שים שלום עלינו
                                בכלל לא מוגזם
                                ככה סתם לאהוב את כולם
                                (שלום עלינו)
                                גם אם הוא שונה ממך
                                הוא עדיין אח שלך
                                כי כולנו משפחה
                                זו מציאות ולא בדיחה
                                אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
                                ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שיראלש שיראל

                                  צריכים מילים לאיזשהוא שיר? כאן המקום לבקש ובעז''ה נשיג לכם....

                                  תהנו😄

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נועה כהן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #366

                                  @שיראל אפשר את השיר real you של ניסים בלאק זה מתוך האלבום למעלה(2017 אם אני לא טועה)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ.ש.מ.ה.נ מנותק
                                    נ.ש.מ.ה.נ מנותק
                                    נ.ש.מ.ה.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #367

                                    למישהו יש את המילים לשיר מיין זיידע של יונגערליך מתוך האלבום צאן קדושים או את חוברת האלבום תודה רבה

                                    בן מנחםב number 1N 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ.ש.מ.ה.נ נ.ש.מ.ה.

                                      למישהו יש את המילים לשיר מיין זיידע של יונגערליך מתוך האלבום צאן קדושים או את חוברת האלבום תודה רבה

                                      בן מנחםב מנותק
                                      בן מנחםב מנותק
                                      בן מנחם
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #368

                                      @נ-ש-מ-ה אולי זה הכונה פשוט לא מבין אידיש


                                      סבא שלי לי מספר,
                                      זיכרון לזיכרון תופר,
                                      ההרפתקאות שהוא עבר בחייו.
                                      אני יושב שם בדממה,
                                      בולע דבריו בצמא,
                                      הוא מתאמץ עבורי במסירת דבריו.

                                      על סבא שלו הוא משחזר,
                                      שמהמלחמה אינו חוזר,
                                      כשאני חושב עליו אני מזיל דמעה.
                                      הליכותיו, החן והצורה,
                                      החמימות, התמימות הטהורה,
                                      איך כבר לא יהיה מה שפעם היה.

                                      "סבאלה, סבא שלי,
                                      אתה כה חסר עבורי,
                                      בקשר אמיץ הייתי קשור עמך.
                                      אז, כלל לא שיערתי,
                                      שאהיה סבא בעצמי,
                                      שיהיה לי נכד מקסים כמותך.

                                      "סבאלה, סבא שלי,
                                      ביחד אתה ואני,
                                      בקשר שלא ניתן לניתוק.
                                      כמה מאושר אני,
                                      לשבת יחד עם נכדי,
                                      ולספר את הזיכרון המתוק".

                                      למען יידעו דור אחרון,
                                      גם דור אחרון יידעו.
                                      למען יידעו דור אחרון,
                                      שאתה, סבא, עטרת ראשנו.

                                      כמה נתפסו בליבי,
                                      סיפוריו של סבא שלי,
                                      כמה אני גאה להיות ענף לשורש.
                                      סבא אהוב, שלספר מוכן,
                                      כשאני מבלה איתך כאן,
                                      את כל העבר המפואר ממך אני יורש.

                                      תן לי לאחוז בידך,
                                      תן לי לאמץ הדרכתך,
                                      לא ניתן לתאר את יוקר דבריך.
                                      ביטויים מדבש מתוקים,
                                      ווארטים כה מרעננים,
                                      הלוואי שלנצח ישבתי בצילך.

                                      "סבאלה, סבא שלי,
                                      ביחד אתה ואני,
                                      ברית נצחית כאן כורתים.
                                      וכעת כל רצונותיי,
                                      שאזכה גם בילדיי,
                                      להתגאות שהם לסבי צאצאים.

                                      "סבאלה, סבא שלי,
                                      ביחד אתה ואני,
                                      בחיבור שלא ניתן להפר.
                                      ואני מקווה שיום אחד, הלוואי!
                                      גם לילדיי ונכדיי,
                                      אצליח זיכרונות לספר...

                                      למען יידעו דור אחרון,
                                      גם דור אחרון יידעו.
                                      למען יידעו דור אחרון,
                                      שאתה, סבא, עטרת ראשנו.

                                      סבא, סבא'לה, עטרת ראשנו.

                                      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ.ש.מ.ה.נ נ.ש.מ.ה.

                                        למישהו יש את המילים לשיר מיין זיידע של יונגערליך מתוך האלבום צאן קדושים או את חוברת האלבום תודה רבה

                                        number 1N מנותק
                                        number 1N מנותק
                                        number 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי number 1
                                        #369

                                        @נ-ש-מ-ה יש את זה פה בחוברת המלאה
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/6b7e51b044dc2f933ec****65138952c4320453e8b75/view
                                        להוריד כוכביות

                                        נ.ש.מ.ה.נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • number 1N number 1

                                          @נ-ש-מ-ה יש את זה פה בחוברת המלאה
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/6b7e51b044dc2f933ec****65138952c4320453e8b75/view
                                          להוריד כוכביות

                                          נ.ש.מ.ה.נ מנותק
                                          נ.ש.מ.ה.נ מנותק
                                          נ.ש.מ.ה.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #370
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול