מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”
-
אני לא בדיוק מתכוונת להאזין לשירים הללו אין בהם בעצם חידוש טוב
-
חבר'ה סלחו לי עלהביקורת
אבל בכלל לא אהבתי את זה
זה נשמע כמו הרמיקסים של אהרון קופמן
וכאלה
לא איזה משהו איכותי ברמה מטורפת כמו שתארו את זה -
@יסכה הוא רוצה להשמיע ל"דור הצעיר" את השירים שגדלנו עליהם
רק שהוא ויתר על כמה דברים בדרך...
(כגון: כאלה שירצו לשמוע
...)@א-ה-2
אני יגיד סוד כמוס
גם הדור הצעיר לא אוהבים את מה שהם עושים -
@א-ה-2
אני יגיד סוד כמוס
גם הדור הצעיר לא אוהבים את מה שהם עושים -
@גילה מישהו יכול להעלות את זה בצורה שתיפתח בנטפרי (אפשר להוריד מיוטיוב ואז להעלות לכאן בצורה ישירה או במג'יקוד עם כוכביות.)
תודה רבה! לא שאני בונה על זה שזה יהיה הרבה יותר טוב מהקודמים, אבל אם אומרים שזה יחסית טוב- מעניין אותי לבדוק.
בינתיים התאכזבתי מאוד. -
@גילה מישהו יכול להעלות את זה בצורה שתיפתח בנטפרי (אפשר להוריד מיוטיוב ואז להעלות לכאן בצורה ישירה או במג'יקוד עם כוכביות.)
תודה רבה! לא שאני בונה על זה שזה יהיה הרבה יותר טוב מהקודמים, אבל אם אומרים שזה יחסית טוב- מעניין אותי לבדוק.
בינתיים התאכזבתי מאוד. -
הפעם לא הכרתי את השיר בביצוע המקורי
וזה נשמע יותר טוב מהקודמים (אולי כי אין לי למה להשוות לא הכרתי את המקורי)@מיוזיקפון אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
הפעם לא הכרתי את השיר בביצוע המקורי
וזה נשמע יותר טוב מהקודמים (אולי כי אין לי למה להשוות לא הכרתי את המקורי)באמת מסכים
בעז"ה יהיה פרק של המעבדה עם יונתן בליך שהוא מנהל את פרויקט קפיצת הדרך -
@תהילוש
שיר מאד ישן -
@תהילוש
שיר מאד ישן@לוי-יצחק-אשכנזי אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
@תהילוש
שיר מאד ישןברור. השאלה איזה שנה.
-
תשס"ח אם אני לא טועה
-
כוונתכם רצויה, אך מעשיכם אינם רצויים!
הרעיון של שירים ישנים המעובדים בטכנולוגיה חדשנית הינו רעיון מעולה!
אבל;
אם אתה לוקח שיר רגוע כדוגמת יהודי פשוט/יש אמונה/דדא ביה, על תזרוק עליו סתם טרנסים וטרקים, שים לו כינורות מדהימים ועיבודים מאלפים.
אתה רוצה טרק?
קח את "ומניח בקדושה"

או כל שיר אחר שיש בו את הקטע הקפיצתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות