ישי ריבו שר בגרמנית
-
@יוסי-הגאון לא יודע למה, אבל זה לא נשמע אמיתי זה נשמע כאילו ערוך-מעובד או משהו כזה
@פוצי-מוצי אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון לא יודע למה, אבל זה לא נשמע אמיתי זה נשמע כאילו ערוך-מעובד או משהו כזה
זה נשמע סופר ערוך...לא רציף בכלל!
-
לא האמנתי שזה קיים
עד ששמעתי
https://www.youtube.com/watch?v=hrYaUyMHPwE
בוא נראה מי יזהה את השיר המקורי..
@יוסי-הגאון חסום
-
לא האמנתי שזה קיים
עד ששמעתי
https://www.youtube.com/watch?v=hrYaUyMHPwE
בוא נראה מי יזהה את השיר המקורי..
@יוסי-הגאון ברור שזה ערוך תסתכל על הערוץ שהעלה את זה
-
@יוסי-הגאון
לדעתי זה השיר כתר מלוכה מהכיוון ההפוך@מוזיקה אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון
לדעתי זה השיר כתר מלוכה מהכיוון ההפוךנכון מאוד!!!
הפכו את השיר.. -
לא האמנתי שזה קיים
עד ששמעתי
https://www.youtube.com/watch?v=hrYaUyMHPwE
בוא נראה מי יזהה את השיר המקורי..
@יוסי-הגאון אם אפשר לעלות את זה לדרייב בבקשה
-
@מוזיקה אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון
לדעתי זה השיר כתר מלוכה מהכיוון ההפוךנכון מאוד!!!
הפכו את השיר..@יוסי-הגאון אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@מוזיקה אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון
לדעתי זה השיר כתר מלוכה מהכיוון ההפוךנכון מאוד!!!
הפכו את השיר..מה הפרס?

-
@יוסי-הגאון אם אפשר לעלות את זה לדרייב בבקשה
@ss אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון אם אפשר לעלות את זה לדרייב בבקשה
הנה-
דרייב-ישי ריבו שר בגרמנית -
@יוסי-הגאון אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@מוזיקה אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון
לדעתי זה השיר כתר מלוכה מהכיוון ההפוךנכון מאוד!!!
הפכו את השיר..מה הפרס?

@מוזיקה אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@מוזיקה אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון
לדעתי זה השיר כתר מלוכה מהכיוון ההפוךנכון מאוד!!!
הפכו את השיר..מה הפרס?

לייק
-
@מוזיקה אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@מוזיקה אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון
לדעתי זה השיר כתר מלוכה מהכיוון ההפוךנכון מאוד!!!
הפכו את השיר..מה הפרס?

לייק
@יוסי-הגאון
איך זה נשמע...
זה נראלי כתר מלוכה אמאלה מזעזע -
@משתמש-חדש מה זה התוכנה הזאת?
-
זה ערוך וזה שקוף שזה ערוך
-
@משתמש-חדש מה זה התוכנה הזאת?
-
@משתמש-חדש מה זה התוכנה הזאת?
-
@ss אמר בישי ריבו שר בגרמנית:
@יוסי-הגאון אם אפשר לעלות את זה לדרייב בבקשה
הנה-
דרייב-ישי ריבו שר בגרמנית@אייצ-ית
מה הסיסמה?

-
@אייצ-ית
מה הסיסמה?

-
@אייצ-ית
מה הסיסמה?

@העזרן-הראשי אני לא מאשרת יותר במייל.
תגיד לי איזה שיר אתה רוצה- ואני יעלה לך למג'יקוד. -
@העזרן-הראשי אני לא מאשרת יותר במייל.
תגיד לי איזה שיר אתה רוצה- ואני יעלה לך למג'יקוד.@אייצ-ית אני רוצה את השיר של ישי ריבו שהוא שר בגרמנית
-
@אייצ-ית אני רוצה את השיר של ישי ריבו שהוא שר בגרמנית
@העזרן-הראשי https://send.magicode.me/send-file/file/0489a963b9cf704cc******11a611ef8872206b4a0fbc3/view - מג'יקוד.
תוריד ת'כוכביות..ואם עדין לא נפתח לך- תשלח לבדיקה והם יפתחו לך את זה.
ישי ריבו- שר בגרמנית. -
@העזרן-הראשי https://send.magicode.me/send-file/file/0489a963b9cf704cc******11a611ef8872206b4a0fbc3/view - מג'יקוד.
תוריד ת'כוכביות..ואם עדין לא נפתח לך- תשלח לבדיקה והם יפתחו לך את זה.
ישי ריבו- שר בגרמנית.@אייצ-ית זה נשלח, תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
