דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א א.ה. 0

    @leale למה כשאני תופס כמה קטעי הקלטות ומדביק אותם,
    אני לא יכול להעלות את כולם בווליום בפס שמעלים כלפי מעלה?

    margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
    #15

    @א-ה-0 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    @leale למה כשאני תופס כמה קטעי הקלטות ומדביק אותם,
    אני לא יכול להעלות את כולם בווליום בפס שמעלים כלפי מעלה?

    איך אתה מדביק?
    בכלי הדבק או דרך הבאונס?

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • margalitM margalit

      @א-ה-0 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      @leale למה כשאני תופס כמה קטעי הקלטות ומדביק אותם,
      אני לא יכול להעלות את כולם בווליום בפס שמעלים כלפי מעלה?

      איך אתה מדביק?
      בכלי הדבק או דרך הבאונס?

      א מנותק
      א מנותק
      א.ה. 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @margalit בכלי הדבק (לחיצה שמאלית)

      יעקב ה.י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        למה אחרי שאני מקליט אני שומע את הקול שלי על הפלייבק ברבע שניה אחר כך?
        (דחוף!!!!!!!)

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
          #18

          @א-ה-2
          בד”כ Latency (לייטנסי, עכבת) נגרם בגלל בעיות בכרטיס קול או בדרייבר של הכרטיס קול
          יכול להיות גם שיש מכשיר/אפקט שמופעל על הערוץ או על ערוץ ה stereo out
          (יכול להיות אולי בעיה בהגדרות אבל אני לא יודעת להגיד מה בדיוק)

          @א-ה-0 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          @margalit בכלי הדבק (לחיצה שמאלית)

          תבחר את הקטעים שאתה רוצה להדביק
          בלשונית אאודיו תבחר באונס סלקשיין
          וזה יהפוך לסיגנל אחד

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א א.ה. 0

            @margalit בכלי הדבק (לחיצה שמאלית)

            יעקב ה.י מנותק
            יעקב ה.י מנותק
            יעקב ה.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #19
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א.ה. 2א א.ה. 2

              למה אחרי שאני מקליט אני שומע את הקול שלי על הפלייבק ברבע שניה אחר כך?
              (דחוף!!!!!!!)

              נ מנותק
              נ מנותק
              נפש האדם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #20
              פוסט זה נמחק!
              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נ נפש האדם

                פוסט זה נמחק!

                Y מנותק
                Y מנותק
                YPYPYP
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  סליחה שאני משגע, אני פשוט מתחיל..
                  אבל מה האפשרות הטובה ביותר לעשות הד חוזר (אקו) שישמע עדין?

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    סליחה שאני משגע, אני פשוט מתחיל..
                    אבל מה האפשרות הטובה ביותר לעשות הד חוזר (אקו) שישמע עדין?

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @א-ה-2
                    עדין זה עניין אישי....
                    וזה גם מאוד תלוי בסיגנל, לכל דבר מתאים הד אחר
                    בגדול, תפתח ערוץ הד
                    תשים את המיקס שלו על 100%
                    תפתח את הערוץ בו אתה רוצה לשים הד ובסנד תבחר את ערוץ ההד ותדליק אותו
                    אחכ תשחק עם ההד עד שתאהב אותו ותבחר בסנד את העוצמה שלו

                    מקווה שזה ברור
                    הייתי מוסיפה צילומי מסך להסבר אבל כרגע המחשב עם הקיובייס אצל טכנאי...
                    אם זה לא מובן תשאל ואני אשתדל להסביר

                    בהצלחה

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • margalitM margalit

                      @א-ה-2
                      עדין זה עניין אישי....
                      וזה גם מאוד תלוי בסיגנל, לכל דבר מתאים הד אחר
                      בגדול, תפתח ערוץ הד
                      תשים את המיקס שלו על 100%
                      תפתח את הערוץ בו אתה רוצה לשים הד ובסנד תבחר את ערוץ ההד ותדליק אותו
                      אחכ תשחק עם ההד עד שתאהב אותו ותבחר בסנד את העוצמה שלו

                      מקווה שזה ברור
                      הייתי מוסיפה צילומי מסך להסבר אבל כרגע המחשב עם הקיובייס אצל טכנאי...
                      אם זה לא מובן תשאל ואני אשתדל להסביר

                      בהצלחה

                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                      #24

                      @margalit אני צריך לג'ינגל חסידי מקפיץ
                      (המנגינה היא "לב אל הנשמה" של שמילי אונגר)
                      ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                      מוזיקה.
                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                      margalitM טיטוט 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                        @margalit אני צריך לג'ינגל חסידי מקפיץ
                        (המנגינה היא "לב אל הנשמה" של שמילי אונגר)
                        ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @א-ה-2
                        אקו זה הד...
                        מה שהתכוונת זה דיליי

                        דיליי זה כבר עולם אחר
                        מסובך לי מידי להסביר איך הוא עובד כשאני לא יכולה לעשות צילום מסך
                        אולי תפתח ערוץ של מונו דיליי ותעלה צילום מסך ממנו ומשם אני אסביר

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                          @margalit אני צריך לג'ינגל חסידי מקפיץ
                          (המנגינה היא "לב אל הנשמה" של שמילי אונגר)
                          ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                          טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                          אקו זה הד בשפה מקצועית זה בעצם יוצר חזרתיות של הקול כמו שמישו צועק במדבר כלומר שהקול החוזר יהיה במאית שניה אחרי והעוצמה שלו טיפה יותר חלשה מה שיוצר חזרתיות

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          SHILONYS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            המנגנת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            שלום רציתי לדעת מה אומר המצב הזה? לא נותן לי להקליט!67b459f2-cdf5-48f2-b4b9-5f59f8d2f5d6-image.png

                            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה המנגנת

                              שלום רציתי לדעת מה אומר המצב הזה? לא נותן לי להקליט!67b459f2-cdf5-48f2-b4b9-5f59f8d2f5d6-image.png

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @המנגנת
                              כתוב שהדיסק מלא

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א.ה. 2א א.ה. 2

                                אני לא מצליח לייצא שיר מקיובייס 10.5
                                אם מישהו יוכל אעלה לו צילום מסך

                                SHILONYS מנותק
                                SHILONYS מנותק
                                SHILONY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                #29
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טיטוט טיטו

                                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                                  אקו זה הד בשפה מקצועית זה בעצם יוצר חזרתיות של הקול כמו שמישו צועק במדבר כלומר שהקול החוזר יהיה במאית שניה אחרי והעוצמה שלו טיפה יותר חלשה מה שיוצר חזרתיות

                                  SHILONYS מנותק
                                  SHILONYS מנותק
                                  SHILONY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHILONY
                                  #30
                                  פוסט זה נמחק!
                                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • SHILONYS SHILONY

                                    פוסט זה נמחק!

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                    #31

                                    @shilony אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    @טיטו
                                    אקו זה זה לא הד, זה סוג של דיליי -יש המון סוגים של דיליי-כמו פינג פונג,סלאפ,טייפ וכו' ואקו זה אחד מהם (יש גם אפקטים מורכבים יותר כמו קורוס ופלנג'ר שהם דיליי עם מודולציה).
                                    אפקט של הד (ריוורב בשפה המקצועית) הוא בעצם כמו דיליי רק שמהירות ההחזרים גבוהה בהרבה ויוצרת תחושה של חדר או חלל ...

                                    פירוש מילולי של אקו (echo) זה הד
                                    דיליי (delay) זה השהיה
                                    רוורב (reverb) זה הדהוד

                                    יתכן שיש סוג של דיליי שנקרא אקו, אבל זה לא אומר שאקו זה דיליי
                                    אקו זה יותר רוורב

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      המנגנת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      היי!
                                      רציתי לדעת כיצד אפשר לעשות מקהלה שתישמע יפה בקיובייס... [אני יחסית מתחילה].
                                      אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב... אני לא יודעת מה צריך לעשות, איזה אפקטים וכו'.
                                      תןדה!

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה המנגנת

                                        היי!
                                        רציתי לדעת כיצד אפשר לעשות מקהלה שתישמע יפה בקיובייס... [אני יחסית מתחילה].
                                        אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב... אני לא יודעת מה צריך לעשות, איזה אפקטים וכו'.
                                        תןדה!

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...

                                        במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
                                        אם לא, זה לא נשמע טוב
                                        אז קודם כל תבדקי את זה
                                        לפני שאת מתחילה עם אפקטים...

                                        אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
                                        אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
                                        תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)

                                        אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
                                        תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)

                                        לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
                                        וב send הד
                                        ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסר

                                        מקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
                                        אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        א.ה. 2א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • margalitM margalit

                                          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                          אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...

                                          במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
                                          אם לא, זה לא נשמע טוב
                                          אז קודם כל תבדקי את זה
                                          לפני שאת מתחילה עם אפקטים...

                                          אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
                                          אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
                                          תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)

                                          אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
                                          תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)

                                          לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
                                          וב send הד
                                          ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסר

                                          מקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
                                          אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף

                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @margalit רציתי לדעת,
                                          האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
                                          ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
                                          דחוף!!!

                                          מוזיקה.
                                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול