דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ימאהה או קורג?

ימאהה או קורג?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
55 פוסטים 15 כותבים 3.1k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברדקב מנותק
    ברדקב מנותק
    ברדק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #42

    קורג הרבה יותר טוב בקטע של המקצבים וכל זה אבל ימאהה יותר מקצועי

    החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • רבקהר רבקה

      @טליה סדקים זה שיר מטורף.

      1 מנותק
      1 מנותק
      123 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #43

      @רבקה
      א

      @לדעת אמר בקורג pa5x?:

      כך הוא נראה chrome_screenshot_1623411493298.png

      זה בדיחה ישנה......
      פורסם על ידי מישהו שהחליט שכך זה צריך להיראות......
      אגב, קורג וימהה לאחר היכרות עם שניהם
      מבחינת האופציות והשליטה בכלי, בקורג אין דבר שלא ניתן לעשות! ימהה לא מתקרב בכלל!
      כן, אפילו גנוס לPA700!!! האופציות שיש בימהה מסתכמות בעיקר באפקטים ופחות בשליטה בצליל עצמו!
      מבחינת הסאונד זה כבר עניין של טעם ותלוי לאיזה סוג מוזיקה.
      באופן כללי ניתן לומר שבמוזיקה שמחפשים כלים אמיתיים כמו מזרחי או חסידי ליטאי
      הקורג יותר עוצמתי ודומה לכלים חיים.
      אבל בצלילים אלקטרוניים וכו' הימהה יותר טוב.

      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • 1 123 0

        @רבקה
        א

        @לדעת אמר בקורג pa5x?:

        כך הוא נראה chrome_screenshot_1623411493298.png

        זה בדיחה ישנה......
        פורסם על ידי מישהו שהחליט שכך זה צריך להיראות......
        אגב, קורג וימהה לאחר היכרות עם שניהם
        מבחינת האופציות והשליטה בכלי, בקורג אין דבר שלא ניתן לעשות! ימהה לא מתקרב בכלל!
        כן, אפילו גנוס לPA700!!! האופציות שיש בימהה מסתכמות בעיקר באפקטים ופחות בשליטה בצליל עצמו!
        מבחינת הסאונד זה כבר עניין של טעם ותלוי לאיזה סוג מוזיקה.
        באופן כללי ניתן לומר שבמוזיקה שמחפשים כלים אמיתיים כמו מזרחי או חסידי ליטאי
        הקורג יותר עוצמתי ודומה לכלים חיים.
        אבל בצלילים אלקטרוניים וכו' הימהה יותר טוב.

        רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
        #44
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חנניהח מנותק
          חנניהח מנותק
          חנניה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #45

          מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין הקורג 600 ל700??

          המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חנניהח חנניה

            מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין הקורג 600 ל700??

            המוזיקאיה מנותק
            המוזיקאיה מנותק
            המוזיקאי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #46

            @חנניה מישהו פעם פרסם פה הודעה ארוכה על זה באחד הפוסטים תנסה לחפש מה שכן יש הבדל גדול בין ה700 ל600 ששוה להשקיע את ההפרש...

            "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #47

              כאחד שהיה לי גם ימהה וכעת קורג,
              אני להגיד בודאות שהימהה הרבה יותר במבחינת צלילים,
              (מרגישים במיוחד בפסנתר,)
              אבל הרמה של קורג בשליטה על מקצבים וכדו',
              עוקף את ימהה בכמה רמות!!

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א.ה. 2א א.ה. 2

                כאחד שהיה לי גם ימהה וכעת קורג,
                אני להגיד בודאות שהימהה הרבה יותר במבחינת צלילים,
                (מרגישים במיוחד בפסנתר,)
                אבל הרמה של קורג בשליטה על מקצבים וכדו',
                עוקף את ימהה בכמה רמות!!

                המוזיקאיה מנותק
                המוזיקאיה מנותק
                המוזיקאי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #48

                @א-ה-2 מה זאת אומרת בשליטה על מקצבים?

                "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המוזיקאיה המוזיקאי

                  @א-ה-2 מה זאת אומרת בשליטה על מקצבים?

                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #49

                  @המוזיקאי לבנות, לשנות, הרבה יותר נח!

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • המוזיקאיה מנותק
                    המוזיקאיה מנותק
                    המוזיקאי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #50

                    מצאתי פרוט של ההבדלים ש IGO שם פעם באחד הפוסטים {קישור לפוסט המקורי https://miktzav.com/topic/3123/%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%9F/18}

                    כל צעיר בסוף גם גודל וחלק מהבעיה זה ההתאמה לסטייל של המוזיקה שיש היום........
                    אציין חלק מההבדלים בין ה600 ל700
                    הקלטת MP3 והשמעה שירים MP3
                    כניסה למיקרופון עם מיקסר פנימי שמאפשר להגיע לתוצאות מעולות
                    זיכרון דגימות פי2.5 256 מ"ב מול 99 מ"ב
                    זיכרון דיירקט שמכפיל את מקום המקצבים והסטים
                    KAOSS שזה הרבה אפקטים בלייב בנגינה
                    בוקסות הרבה יותר עוצמתיות ואיכתיות
                    מסך גדול וצבעוני
                    ודבר חשוב שכדאי שהמקצבים והסאונדים והסטים שיש היום שנבנו ב700 ובPA4 לא יעלו על ה600!!
                    ומעל הכל סאונד פשוט הרבה יותר איכותי
                    בנוגע לימהה ברור שימליצו לך על ה600 כי הבא אחריו עולה 3000 שקל יותר
                    770 מעולה ואפילו 750 בלי השואה בכלל לSX600!!!!!!
                    בעיקר בגלל הנוחות תפעול
                    וגם הסאונד שבסדרת ה750 70 יש משטח עץ באורגן
                    הייתי אומר שה600 זה 463 עם מוח של 770 אבל יכולת עריכה מאוד מוגבלת
                    וה770 או 750 הרבה יותר קרוב לטיירוס..........

                    "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                    חנניהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • המוזיקאיה המוזיקאי

                      מצאתי פרוט של ההבדלים ש IGO שם פעם באחד הפוסטים {קישור לפוסט המקורי https://miktzav.com/topic/3123/%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%9F/18}

                      כל צעיר בסוף גם גודל וחלק מהבעיה זה ההתאמה לסטייל של המוזיקה שיש היום........
                      אציין חלק מההבדלים בין ה600 ל700
                      הקלטת MP3 והשמעה שירים MP3
                      כניסה למיקרופון עם מיקסר פנימי שמאפשר להגיע לתוצאות מעולות
                      זיכרון דגימות פי2.5 256 מ"ב מול 99 מ"ב
                      זיכרון דיירקט שמכפיל את מקום המקצבים והסטים
                      KAOSS שזה הרבה אפקטים בלייב בנגינה
                      בוקסות הרבה יותר עוצמתיות ואיכתיות
                      מסך גדול וצבעוני
                      ודבר חשוב שכדאי שהמקצבים והסאונדים והסטים שיש היום שנבנו ב700 ובPA4 לא יעלו על ה600!!
                      ומעל הכל סאונד פשוט הרבה יותר איכותי
                      בנוגע לימהה ברור שימליצו לך על ה600 כי הבא אחריו עולה 3000 שקל יותר
                      770 מעולה ואפילו 750 בלי השואה בכלל לSX600!!!!!!
                      בעיקר בגלל הנוחות תפעול
                      וגם הסאונד שבסדרת ה750 70 יש משטח עץ באורגן
                      הייתי אומר שה600 זה 463 עם מוח של 770 אבל יכולת עריכה מאוד מוגבלת
                      וה770 או 750 הרבה יותר קרוב לטיירוס..........

                      חנניהח מנותק
                      חנניהח מנותק
                      חנניה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חנניה
                      #51

                      @המוזיקאי ובין PA 700 [או 600] לימהה PSR 770 היית מצליח להכריע ?

                      המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חנניהח חנניה

                        @המוזיקאי ובין PA 700 [או 600] לימהה PSR 770 היית מצליח להכריע ?

                        המוזיקאיה מנותק
                        המוזיקאיה מנותק
                        המוזיקאי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
                        #52

                        @חנניה אמר בימאהה או קורג?:

                        @המוזיקאי ובין PA 700 [או 600] לימהה PSR 770 היית מצליח להכריע ?

                        הם פחות או יותר אותה רמה {אולי הימאהה קצת יותר} והבחירה אמורה להיות בעיקר בסגנון הממשק שאתה מעדיף ובסגנון המוזיקה שאתה מנגן...
                        לדעתי מי שיותר אוהב את סגנון הנגינה והסאונד של הקלידנים החסידיים {לדוגמה מאיר אדלר/איציק איזנשטט/מוישי מנדלסון/הרשי סגל/יענקי לנדאו וכו'} יותר יתחבר לסאונד והממשק של ימאהה שיותר מתאים לסאונד והדגימות בסגנון הזה לעומת זאת מי שיותר אוהב את הסגנון של הקלידנים הליטאיים {לדוגמה אבי דרור/ליבלה ליפסיקר/מושמוש/שמואל יפת וכו'} יותר יתחבר לסאונד והממשק של קורג ואני מאמין שהרבה יסכימו איתי למה שכתבתי כאן {ויש כמה שרמזו על זה בתגובות בתחילת הפוסט} ויש כאן מקום להאריך וצע"ג...

                        "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                        חנניהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המוזיקאיה המוזיקאי

                          @חנניה אמר בימאהה או קורג?:

                          @המוזיקאי ובין PA 700 [או 600] לימהה PSR 770 היית מצליח להכריע ?

                          הם פחות או יותר אותה רמה {אולי הימאהה קצת יותר} והבחירה אמורה להיות בעיקר בסגנון הממשק שאתה מעדיף ובסגנון המוזיקה שאתה מנגן...
                          לדעתי מי שיותר אוהב את סגנון הנגינה והסאונד של הקלידנים החסידיים {לדוגמה מאיר אדלר/איציק איזנשטט/מוישי מנדלסון/הרשי סגל/יענקי לנדאו וכו'} יותר יתחבר לסאונד והממשק של ימאהה שיותר מתאים לסאונד והדגימות בסגנון הזה לעומת זאת מי שיותר אוהב את הסגנון של הקלידנים הליטאיים {לדוגמה אבי דרור/ליבלה ליפסיקר/מושמוש/שמואל יפת וכו'} יותר יתחבר לסאונד והממשק של קורג ואני מאמין שהרבה יסכימו איתי למה שכתבתי כאן {ויש כמה שרמזו על זה בתגובות בתחילת הפוסט} ויש כאן מקום להאריך וצע"ג...

                          חנניהח מנותק
                          חנניהח מנותק
                          חנניה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #53

                          @המוזיקאי מסכים איתך לגמרי, אבל באורגנים ברמה הזו אתה יודע זה פחות העניין . כי זה לא סאונד של טיירוס וזה לא של PA 4 ..

                          המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #54

                            עדיף קורג

                            אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חנניהח חנניה

                              @המוזיקאי מסכים איתך לגמרי, אבל באורגנים ברמה הזו אתה יודע זה פחות העניין . כי זה לא סאונד של טיירוס וזה לא של PA 4 ..

                              המוזיקאיה מנותק
                              המוזיקאיה מנותק
                              המוזיקאי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #55

                              @חנניה אמר בימאהה או קורג?:

                              @המוזיקאי מסכים איתך לגמרי, אבל באורגנים ברמה הזו אתה יודע זה פחות העניין . כי זה לא סאונד של טיירוס וזה לא של PA 4 ..

                              אני חושב שההבדלים האלה קימים בכל הסדרות של ימאהה וקורג ולאו דוקא בטיירוס וPA4 וכו'

                              "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אהרן נחוםא אהרן נחום התייחס לנושא זה ב

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • לא נקרא 0
                              • פוסטים אחרונים
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • שליחת פנייה לניהול