דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. פלייבקים
  4. מדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?

מדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר פלייבקים
31 פוסטים 14 כותבים 5.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ליביל ליבי

    @איש-יהודי-טוב תודה רבה על התוכנה וההסבר הטוב.
    הקובץ של התוכנה בעצמה נחסם בנטפרי, אולי יש מצב להעלות עם כוכביות לטובת הנטפריים?
    מאוד יעזור!

    י מנותק
    י מנותק
    י.ביטון
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @ליבי אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

    @איש-יהודי-טוב תודה רבה על התוכנה וההסבר הטוב.
    הקובץ של התוכנה בעצמה נחסם בנטפרי, אולי יש מצב להעלות עם כוכביות לטובת הנטפריים?
    מאוד יעזור!

    אני מנסה להעלות למג'יקוד וזה עושה לי שגיאה...
    יש דרך אחרת שתעזור?

    ליביל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י י.ביטון

      @ליבי אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

      @איש-יהודי-טוב תודה רבה על התוכנה וההסבר הטוב.
      הקובץ של התוכנה בעצמה נחסם בנטפרי, אולי יש מצב להעלות עם כוכביות לטובת הנטפריים?
      מאוד יעזור!

      אני מנסה להעלות למג'יקוד וזה עושה לי שגיאה...
      יש דרך אחרת שתעזור?

      ליביל מנותק
      ליביל מנותק
      ליבי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @י-ביטון אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

      @ליבי אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

      @איש-יהודי-טוב תודה רבה על התוכנה וההסבר הטוב.
      הקובץ של התוכנה בעצמה נחסם בנטפרי, אולי יש מצב להעלות עם כוכביות לטובת הנטפריים?
      מאוד יעזור!

      אני מנסה להעלות למג'יקוד וזה עושה לי שגיאה...
      יש דרך אחרת שתעזור?

      ג'מבו אולי?

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א איש יהודי טוב
        • תמיד רציתם לעשות פלייבקים ולשיר איתם?

        • לפעמים פתאום באמצע ספירת העומר/שלושת השבועות רציתם לשמוע שיר אבל אין אותו בגירסא ווקאלית?

        אז מהיום אתם תוכלו לעשות את זה בקלות ובמהירות!

        אז ככה: את הבידודים הווקאליים/פלייבקים עושים בתוכנה: 'virtual dj' (וירטואל די ג'י)

        1. דרישות התוכנה:

        התוכנה עובדת על מערכות ההפעלה הבאים: (אני יכתוב כאן רק על ווינדוס משום שאני מעריך שאין לכם מקים בבית)
        windows 7
        windows 8
        windows 8.1
        windows 10
        windows 11
        מה שוירטואל די ג'י ממליצים זה: i5 8GB ram ואילך windows 10
        אני חושב שניתן להתקין את זה על כל מחשב
        (אישית המפרט של המחשב שלי הוא: ווינדוס 11, מעבד ryzen 5 (רוב הסיכויים שלא תכירו את המעבד הזה), ו16 GB RAM)

        2. הורדה והתקנה

        הורידו את הקובץ מכאן
        פתחו אותו
        לחצו על הריבוע וסמנו אותו בוי
        21eaaf98-c2c8-4557-83bb-cdc001104455-image.png
        ואז לחצו על install
        ההתקנה תתחיל מייד
        (יתכן ויקפוץ לכם התראה של ווינדוס, באם קפץ לחצו על כן)
        בסיום נלחץ על launch
        7fce13c7-9a96-4b4e-ba43-6c5035da605b-image.png

        3. יצירת הפלייבק/השיר ווקאלי

        נגרור את השיר מתוך התיקייה אל אחד מהצלחות
        ac2cbc49-af73-4727-a725-d4abaa672718-image.png
        ואחרי שהוא יטען נלך לכפתור vocal
        58b0ebde-dead-471e-9bec-9cd82165154c-image.png
        ונוריד אותו (בעזרת העכבר) לאיזה מהצדדים שנבחר שמאל - פלייבק ימינה - ווקאלי
        נפתח את סמל ההגדרות שנמצא בצד ימין למעלה
        f7b44e79-a9b6-461f-b58f-e7640c601af1-image.png
        ונלחץ על תיקיית רקורד
        a6a192ed-0da5-4cc9-b355-57daad2e0622-image.png
        בשורה הראשונה נכתוב את השם ובשניה את הפורמט
        בשלוש נקודות נבחר איפה ישמר הקובץ
        5c584a08-5d74-4fee-b3ce-35b2ceaf93ab-image.png
        אחרי זה נלחץ על סטארט רקורד
        c1269d2a-a5ba-4fa5-a56c-00d2a6df59f2-image.png
        ואז נלחץ על פליי מתחת לצלחת של השיר ואוטומטית הוא יתחיל להקליט
        כשיסתיים השיר נלחץ על סטופ רקורד
        ואז נפתח את התיקייה שבה בחרנו שישמר הקובץ והקובץ יהיה שם עטוף וארוז יפה
        בהצלחה 😊

        אם בכול אופן לא הצלחתם/אין לכם כוח תמיד תוכלו לבקש ממני כאן לעשות לכם פלייבק

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
        #8

        @איש-יהודי-טוב
        רק הערה קטנה
        אל תבנו על סופר איכות, אבל בשביל פלייבק להקלטה חובבנית זה לגמרי מספיק
        אגב, מי שיש לו קיובייס 11 יש שם דרך ממש קלה לעשות את זה

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        א.ה. 2א א 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ליביל ליבי

          @י-ביטון אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

          @ליבי אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

          @איש-יהודי-טוב תודה רבה על התוכנה וההסבר הטוב.
          הקובץ של התוכנה בעצמה נחסם בנטפרי, אולי יש מצב להעלות עם כוכביות לטובת הנטפריים?
          מאוד יעזור!

          אני מנסה להעלות למג'יקוד וזה עושה לי שגיאה...
          יש דרך אחרת שתעזור?

          ג'מבו אולי?

          י מנותק
          י מנותק
          י.ביטון
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @ליבי אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

          @י-ביטון אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

          @ליבי אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

          @איש-יהודי-טוב תודה רבה על התוכנה וההסבר הטוב.
          הקובץ של התוכנה בעצמה נחסם בנטפרי, אולי יש מצב להעלות עם כוכביות לטובת הנטפריים?
          מאוד יעזור!

          אני מנסה להעלות למג'יקוד וזה עושה לי שגיאה...
          יש דרך אחרת שתעזור?

          ג'מבו אולי?

          חסום לי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • margalitM margalit

            @איש-יהודי-טוב
            רק הערה קטנה
            אל תבנו על סופר איכות, אבל בשביל פלייבק להקלטה חובבנית זה לגמרי מספיק
            אגב, מי שיש לו קיובייס 11 יש שם דרך ממש קלה לעשות את זה

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @margalit אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

            מי שיש לו קיובייס 11 יש שם דרך ממש קלה לעשות את זה

            איך? (יש לי)

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • margalitM margalit

              @איש-יהודי-טוב
              רק הערה קטנה
              אל תבנו על סופר איכות, אבל בשביל פלייבק להקלטה חובבנית זה לגמרי מספיק
              אגב, מי שיש לו קיובייס 11 יש שם דרך ממש קלה לעשות את זה

              א מנותק
              א מנותק
              איש יהודי טוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @margalit אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

              אגב, מי שיש לו קיובייס 11 יש שם דרך ממש קלה לעשות את זה

              תפתח מדריך

              רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
              שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א איש יהודי טוב

                @margalit אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

                אגב, מי שיש לו קיובייס 11 יש שם דרך ממש קלה לעשות את זה

                תפתח מדריך

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @איש-יהודי-טוב
                יש בסקירה של מכללת בי פי אם
                https://m.youtube.com/watch?v=LDGsHzVGyvQ&feature=emb_logo
                זה לקראת הסוף

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יעקב ה.י יעקב ה.

                  יש את האתר הזה vocalremover.org
                  הוא לא כ"כ מקצועי אבל מאוד נוח להשתמש איתו!!!
                  יש שם כאן לחתוך שירים, לצרף שירים, וכו'.

                  ידידיהי מנותק
                  ידידיהי מנותק
                  ידידיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איש יהודי טוב
                    • תמיד רציתם לעשות פלייבקים ולשיר איתם?

                    • לפעמים פתאום באמצע ספירת העומר/שלושת השבועות רציתם לשמוע שיר אבל אין אותו בגירסא ווקאלית?

                    אז מהיום אתם תוכלו לעשות את זה בקלות ובמהירות!

                    אז ככה: את הבידודים הווקאליים/פלייבקים עושים בתוכנה: 'virtual dj' (וירטואל די ג'י)

                    1. דרישות התוכנה:

                    התוכנה עובדת על מערכות ההפעלה הבאים: (אני יכתוב כאן רק על ווינדוס משום שאני מעריך שאין לכם מקים בבית)
                    windows 7
                    windows 8
                    windows 8.1
                    windows 10
                    windows 11
                    מה שוירטואל די ג'י ממליצים זה: i5 8GB ram ואילך windows 10
                    אני חושב שניתן להתקין את זה על כל מחשב
                    (אישית המפרט של המחשב שלי הוא: ווינדוס 11, מעבד ryzen 5 (רוב הסיכויים שלא תכירו את המעבד הזה), ו16 GB RAM)

                    2. הורדה והתקנה

                    הורידו את הקובץ מכאן
                    פתחו אותו
                    לחצו על הריבוע וסמנו אותו בוי
                    21eaaf98-c2c8-4557-83bb-cdc001104455-image.png
                    ואז לחצו על install
                    ההתקנה תתחיל מייד
                    (יתכן ויקפוץ לכם התראה של ווינדוס, באם קפץ לחצו על כן)
                    בסיום נלחץ על launch
                    7fce13c7-9a96-4b4e-ba43-6c5035da605b-image.png

                    3. יצירת הפלייבק/השיר ווקאלי

                    נגרור את השיר מתוך התיקייה אל אחד מהצלחות
                    ac2cbc49-af73-4727-a725-d4abaa672718-image.png
                    ואחרי שהוא יטען נלך לכפתור vocal
                    58b0ebde-dead-471e-9bec-9cd82165154c-image.png
                    ונוריד אותו (בעזרת העכבר) לאיזה מהצדדים שנבחר שמאל - פלייבק ימינה - ווקאלי
                    נפתח את סמל ההגדרות שנמצא בצד ימין למעלה
                    f7b44e79-a9b6-461f-b58f-e7640c601af1-image.png
                    ונלחץ על תיקיית רקורד
                    a6a192ed-0da5-4cc9-b355-57daad2e0622-image.png
                    בשורה הראשונה נכתוב את השם ובשניה את הפורמט
                    בשלוש נקודות נבחר איפה ישמר הקובץ
                    5c584a08-5d74-4fee-b3ce-35b2ceaf93ab-image.png
                    אחרי זה נלחץ על סטארט רקורד
                    c1269d2a-a5ba-4fa5-a56c-00d2a6df59f2-image.png
                    ואז נלחץ על פליי מתחת לצלחת של השיר ואוטומטית הוא יתחיל להקליט
                    כשיסתיים השיר נלחץ על סטופ רקורד
                    ואז נפתח את התיקייה שבה בחרנו שישמר הקובץ והקובץ יהיה שם עטוף וארוז יפה
                    בהצלחה 😊

                    אם בכול אופן לא הצלחתם/אין לכם כוח תמיד תוכלו לבקש ממני כאן לעשות לכם פלייבק

                    ידידיהי מנותק
                    ידידיהי מנותק
                    ידידיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                    #14

                    @איש-יהודי-טוב תודה
                    השמח אם תעלה הסבר איך מחברים שירים ויוצרים רמיקס בתוכנה הזאת או בתוכנה אחרת

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ידידיהי ידידיה התייחס לנושא זה ב
                    • ידידיהי ידידיה התייחס לנושא זה ב
                    • המוזיקאיה מנותק
                      המוזיקאיה מנותק
                      המוזיקאי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      אם מישהו כבר ניסה לעשות את זה אשמח אם יוכל לעדכן האם זה יוצא באיכות יותר טובה מהאתרים שעושים את זה אוטומט.

                      "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המוזיקאיה המוזיקאי

                        אם מישהו כבר ניסה לעשות את זה אשמח אם יוכל לעדכן האם זה יוצא באיכות יותר טובה מהאתרים שעושים את זה אוטומט.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איש יהודי טוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @המוזיקאי אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

                        אם מישהו כבר ניסה לעשות את זה אשמח אם יוכל לעדכן האם זה יוצא באיכות יותר טובה מהאתרים שעושים את זה אוטומט.

                        נו ברור!

                        רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                        שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ידידיהי ידידיה

                          @איש-יהודי-טוב תודה
                          השמח אם תעלה הסבר איך מחברים שירים ויוצרים רמיקס בתוכנה הזאת או בתוכנה אחרת

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש יהודי טוב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @ידידיה אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

                          @איש-יהודי-טוב תודה
                          השמח אם תעלה הסבר איך מחברים שירים ויוצרים רמיקס בתוכנה הזאת או בתוכנה אחרת

                          זה תבקש בנושא אחר משום שזה לא קשור לכאן

                          רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                          שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                          ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איש יהודי טוב

                            @ידידיה אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

                            @איש-יהודי-טוב תודה
                            השמח אם תעלה הסבר איך מחברים שירים ויוצרים רמיקס בתוכנה הזאת או בתוכנה אחרת

                            זה תבקש בנושא אחר משום שזה לא קשור לכאן

                            ידידיהי מנותק
                            ידידיהי מנותק
                            ידידיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                            #18

                            @איש-יהודי-טוב צודק
                            פתחתי נושא לעניין הזה
                            תכנס לכאן 👈 דחוף!!! תוכנה לחיבור שירים כמו של דיג'יי וליצירת מיקסים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ידידיהי ידידיה התייחס לנושא זה ב
                            • א איש יהודי טוב התייחס לנושא זה ב
                            • ידידיהי ידידיה התייחס לנושא זה ב
                            • א איש יהודי טוב
                              • תמיד רציתם לעשות פלייבקים ולשיר איתם?

                              • לפעמים פתאום באמצע ספירת העומר/שלושת השבועות רציתם לשמוע שיר אבל אין אותו בגירסא ווקאלית?

                              אז מהיום אתם תוכלו לעשות את זה בקלות ובמהירות!

                              אז ככה: את הבידודים הווקאליים/פלייבקים עושים בתוכנה: 'virtual dj' (וירטואל די ג'י)

                              1. דרישות התוכנה:

                              התוכנה עובדת על מערכות ההפעלה הבאים: (אני יכתוב כאן רק על ווינדוס משום שאני מעריך שאין לכם מקים בבית)
                              windows 7
                              windows 8
                              windows 8.1
                              windows 10
                              windows 11
                              מה שוירטואל די ג'י ממליצים זה: i5 8GB ram ואילך windows 10
                              אני חושב שניתן להתקין את זה על כל מחשב
                              (אישית המפרט של המחשב שלי הוא: ווינדוס 11, מעבד ryzen 5 (רוב הסיכויים שלא תכירו את המעבד הזה), ו16 GB RAM)

                              2. הורדה והתקנה

                              הורידו את הקובץ מכאן
                              פתחו אותו
                              לחצו על הריבוע וסמנו אותו בוי
                              21eaaf98-c2c8-4557-83bb-cdc001104455-image.png
                              ואז לחצו על install
                              ההתקנה תתחיל מייד
                              (יתכן ויקפוץ לכם התראה של ווינדוס, באם קפץ לחצו על כן)
                              בסיום נלחץ על launch
                              7fce13c7-9a96-4b4e-ba43-6c5035da605b-image.png

                              3. יצירת הפלייבק/השיר ווקאלי

                              נגרור את השיר מתוך התיקייה אל אחד מהצלחות
                              ac2cbc49-af73-4727-a725-d4abaa672718-image.png
                              ואחרי שהוא יטען נלך לכפתור vocal
                              58b0ebde-dead-471e-9bec-9cd82165154c-image.png
                              ונוריד אותו (בעזרת העכבר) לאיזה מהצדדים שנבחר שמאל - פלייבק ימינה - ווקאלי
                              נפתח את סמל ההגדרות שנמצא בצד ימין למעלה
                              f7b44e79-a9b6-461f-b58f-e7640c601af1-image.png
                              ונלחץ על תיקיית רקורד
                              a6a192ed-0da5-4cc9-b355-57daad2e0622-image.png
                              בשורה הראשונה נכתוב את השם ובשניה את הפורמט
                              בשלוש נקודות נבחר איפה ישמר הקובץ
                              5c584a08-5d74-4fee-b3ce-35b2ceaf93ab-image.png
                              אחרי זה נלחץ על סטארט רקורד
                              c1269d2a-a5ba-4fa5-a56c-00d2a6df59f2-image.png
                              ואז נלחץ על פליי מתחת לצלחת של השיר ואוטומטית הוא יתחיל להקליט
                              כשיסתיים השיר נלחץ על סטופ רקורד
                              ואז נפתח את התיקייה שבה בחרנו שישמר הקובץ והקובץ יהיה שם עטוף וארוז יפה
                              בהצלחה 😊

                              אם בכול אופן לא הצלחתם/אין לכם כוח תמיד תוכלו לבקש ממני כאן לעשות לכם פלייבק

                              ידידיהי מנותק
                              ידידיהי מנותק
                              ידידיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @איש-יהודי-טוב השמח שתמשיך לעשות כאלה הסברים מטורפים על תוכנות של די ג'י זה ממש עזר לי תודה 👍 👍 👍

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א איש יהודי טוב
                                • תמיד רציתם לעשות פלייבקים ולשיר איתם?

                                • לפעמים פתאום באמצע ספירת העומר/שלושת השבועות רציתם לשמוע שיר אבל אין אותו בגירסא ווקאלית?

                                אז מהיום אתם תוכלו לעשות את זה בקלות ובמהירות!

                                אז ככה: את הבידודים הווקאליים/פלייבקים עושים בתוכנה: 'virtual dj' (וירטואל די ג'י)

                                1. דרישות התוכנה:

                                התוכנה עובדת על מערכות ההפעלה הבאים: (אני יכתוב כאן רק על ווינדוס משום שאני מעריך שאין לכם מקים בבית)
                                windows 7
                                windows 8
                                windows 8.1
                                windows 10
                                windows 11
                                מה שוירטואל די ג'י ממליצים זה: i5 8GB ram ואילך windows 10
                                אני חושב שניתן להתקין את זה על כל מחשב
                                (אישית המפרט של המחשב שלי הוא: ווינדוס 11, מעבד ryzen 5 (רוב הסיכויים שלא תכירו את המעבד הזה), ו16 GB RAM)

                                2. הורדה והתקנה

                                הורידו את הקובץ מכאן
                                פתחו אותו
                                לחצו על הריבוע וסמנו אותו בוי
                                21eaaf98-c2c8-4557-83bb-cdc001104455-image.png
                                ואז לחצו על install
                                ההתקנה תתחיל מייד
                                (יתכן ויקפוץ לכם התראה של ווינדוס, באם קפץ לחצו על כן)
                                בסיום נלחץ על launch
                                7fce13c7-9a96-4b4e-ba43-6c5035da605b-image.png

                                3. יצירת הפלייבק/השיר ווקאלי

                                נגרור את השיר מתוך התיקייה אל אחד מהצלחות
                                ac2cbc49-af73-4727-a725-d4abaa672718-image.png
                                ואחרי שהוא יטען נלך לכפתור vocal
                                58b0ebde-dead-471e-9bec-9cd82165154c-image.png
                                ונוריד אותו (בעזרת העכבר) לאיזה מהצדדים שנבחר שמאל - פלייבק ימינה - ווקאלי
                                נפתח את סמל ההגדרות שנמצא בצד ימין למעלה
                                f7b44e79-a9b6-461f-b58f-e7640c601af1-image.png
                                ונלחץ על תיקיית רקורד
                                a6a192ed-0da5-4cc9-b355-57daad2e0622-image.png
                                בשורה הראשונה נכתוב את השם ובשניה את הפורמט
                                בשלוש נקודות נבחר איפה ישמר הקובץ
                                5c584a08-5d74-4fee-b3ce-35b2ceaf93ab-image.png
                                אחרי זה נלחץ על סטארט רקורד
                                c1269d2a-a5ba-4fa5-a56c-00d2a6df59f2-image.png
                                ואז נלחץ על פליי מתחת לצלחת של השיר ואוטומטית הוא יתחיל להקליט
                                כשיסתיים השיר נלחץ על סטופ רקורד
                                ואז נפתח את התיקייה שבה בחרנו שישמר הקובץ והקובץ יהיה שם עטוף וארוז יפה
                                בהצלחה 😊

                                אם בכול אופן לא הצלחתם/אין לכם כוח תמיד תוכלו לבקש ממני כאן לעשות לכם פלייבק

                                צ מנותק
                                צ מנותק
                                צוריאל רוטנמר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @איש-יהודי-טוב ניסתי להקליט שם אבל זה לא נתן לי וזה אראה לי שצריך לשלם, מה זה לא בחינם???

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צ צוריאל רוטנמר

                                  @איש-יהודי-טוב ניסתי להקליט שם אבל זה לא נתן לי וזה אראה לי שצריך לשלם, מה זה לא בחינם???

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איש יהודי טוב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  @צוריאל-רוטנמר אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

                                  @איש-יהודי-טוב ניסתי להקליט שם אבל זה לא נתן לי וזה אראה לי שצריך לשלם, מה זה לא בחינם???

                                  בתוכנה כשניסית להקליט זה אמר לך שזה עולה כסף?

                                  רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                                  שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א איש יהודי טוב

                                    @צוריאל-רוטנמר אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

                                    @איש-יהודי-טוב ניסתי להקליט שם אבל זה לא נתן לי וזה אראה לי שצריך לשלם, מה זה לא בחינם???

                                    בתוכנה כשניסית להקליט זה אמר לך שזה עולה כסף?

                                    צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    צוריאל רוטנמר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    @איש-יהודי-טוב כשניסתי להוריד זה אמר לי שצריך לשלם 19.99$.

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צ צוריאל רוטנמר

                                      @איש-יהודי-טוב כשניסתי להוריד זה אמר לי שצריך לשלם 19.99$.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איש יהודי טוב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23

                                      @צוריאל-רוטנמר אמר במדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?:

                                      @איש-יהודי-טוב כשניסתי להוריד זה אמר לי שצריך לשלם 19.99$.

                                      כי אתה לא הורדת מהקישור ששמתי פה

                                      רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                                      שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איש יהודי טוב
                                        • תמיד רציתם לעשות פלייבקים ולשיר איתם?

                                        • לפעמים פתאום באמצע ספירת העומר/שלושת השבועות רציתם לשמוע שיר אבל אין אותו בגירסא ווקאלית?

                                        אז מהיום אתם תוכלו לעשות את זה בקלות ובמהירות!

                                        אז ככה: את הבידודים הווקאליים/פלייבקים עושים בתוכנה: 'virtual dj' (וירטואל די ג'י)

                                        1. דרישות התוכנה:

                                        התוכנה עובדת על מערכות ההפעלה הבאים: (אני יכתוב כאן רק על ווינדוס משום שאני מעריך שאין לכם מקים בבית)
                                        windows 7
                                        windows 8
                                        windows 8.1
                                        windows 10
                                        windows 11
                                        מה שוירטואל די ג'י ממליצים זה: i5 8GB ram ואילך windows 10
                                        אני חושב שניתן להתקין את זה על כל מחשב
                                        (אישית המפרט של המחשב שלי הוא: ווינדוס 11, מעבד ryzen 5 (רוב הסיכויים שלא תכירו את המעבד הזה), ו16 GB RAM)

                                        2. הורדה והתקנה

                                        הורידו את הקובץ מכאן
                                        פתחו אותו
                                        לחצו על הריבוע וסמנו אותו בוי
                                        21eaaf98-c2c8-4557-83bb-cdc001104455-image.png
                                        ואז לחצו על install
                                        ההתקנה תתחיל מייד
                                        (יתכן ויקפוץ לכם התראה של ווינדוס, באם קפץ לחצו על כן)
                                        בסיום נלחץ על launch
                                        7fce13c7-9a96-4b4e-ba43-6c5035da605b-image.png

                                        3. יצירת הפלייבק/השיר ווקאלי

                                        נגרור את השיר מתוך התיקייה אל אחד מהצלחות
                                        ac2cbc49-af73-4727-a725-d4abaa672718-image.png
                                        ואחרי שהוא יטען נלך לכפתור vocal
                                        58b0ebde-dead-471e-9bec-9cd82165154c-image.png
                                        ונוריד אותו (בעזרת העכבר) לאיזה מהצדדים שנבחר שמאל - פלייבק ימינה - ווקאלי
                                        נפתח את סמל ההגדרות שנמצא בצד ימין למעלה
                                        f7b44e79-a9b6-461f-b58f-e7640c601af1-image.png
                                        ונלחץ על תיקיית רקורד
                                        a6a192ed-0da5-4cc9-b355-57daad2e0622-image.png
                                        בשורה הראשונה נכתוב את השם ובשניה את הפורמט
                                        בשלוש נקודות נבחר איפה ישמר הקובץ
                                        5c584a08-5d74-4fee-b3ce-35b2ceaf93ab-image.png
                                        אחרי זה נלחץ על סטארט רקורד
                                        c1269d2a-a5ba-4fa5-a56c-00d2a6df59f2-image.png
                                        ואז נלחץ על פליי מתחת לצלחת של השיר ואוטומטית הוא יתחיל להקליט
                                        כשיסתיים השיר נלחץ על סטופ רקורד
                                        ואז נפתח את התיקייה שבה בחרנו שישמר הקובץ והקובץ יהיה שם עטוף וארוז יפה
                                        בהצלחה 😊

                                        אם בכול אופן לא הצלחתם/אין לכם כוח תמיד תוכלו לבקש ממני כאן לעשות לכם פלייבק

                                        B מנותק
                                        B מנותק
                                        berachya
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי berachya
                                        #24

                                        @איש-יהודי-טוב
                                        תודה רבה
                                        יש לי את התוכנה פשוט לא ידעתי איך משתמשים בה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • EZNE מנותק
                                          EZNE מנותק
                                          EZN
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          האם יש איזה הדרכה בפוסט על איך עושים פלייבק בתוכנת הקיובס? עם הסברים וכדומה כמו שעשו על virtual dj

                                          א HHKKKKH 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול