ילד הפלא דוד לייפער
-
אגב הוא בכלל לא היה אמור להיות ילד הפלא(והמציאות שהוא לא היה)
הוא לראשונה שר באלבום של יונגערליך ומשם הוא התפרסם
המארגן של יונגרליך רוזן חיפש ילד לשיר באלד ולא מצא אף אחד ראוי-חשב בכלל להוריד את השיר מהאלבום
אבל אז הוא משהו שמע את לייפר שר אז הוא החליט שזה הוא וזהו
אבל ההורים שלו לא כל כך הסכימו אבל בדיעבד רק בדיסק-אבל הבעיה שמהדיסק הוא התפרסם!
אז פה ושם שר בארועים של קרובי משפחה וכו אבל לא בהופעות
נראה לי בגלל שההורים לא הסכימו..-ככה שמעתי פעם. -
אגב הוא בכלל לא היה אמור להיות ילד הפלא(והמציאות שהוא לא היה)
הוא לראשונה שר באלבום של יונגערליך ומשם הוא התפרסם
המארגן של יונגרליך רוזן חיפש ילד לשיר באלד ולא מצא אף אחד ראוי-חשב בכלל להוריד את השיר מהאלבום
אבל אז הוא משהו שמע את לייפר שר אז הוא החליט שזה הוא וזהו
אבל ההורים שלו לא כל כך הסכימו אבל בדיעבד רק בדיסק-אבל הבעיה שמהדיסק הוא התפרסם!
אז פה ושם שר בארועים של קרובי משפחה וכו אבל לא בהופעות
נראה לי בגלל שההורים לא הסכימו..-ככה שמעתי פעם.@שרי-0 נכון גם אני שמעתי כך.
-
@שרי-0 נכון גם אני שמעתי כך.
@אילאוויטשער-חסיד כן זה פורסם בעיתון אחד. אני אנסה לחפש
-
@אילאוויטשער-חסיד כן זה פורסם בעיתון אחד. אני אנסה לחפש
@א-רקידה-לע אמר בילד הפלא דוד לייפער:
@אילאוויטשער-חסיד כן זה פורסם בעיתון אחד. אני אנסה לחפש
אני שמעתי שרוזן אומר את זה לוועלוויל שמעלצער בקול מבשר כשהדיסק יצא.
-
הנה שירים שהוא הוציא (לא יודע למה הוא הוציא רק דיכאוניים אבל השירה שלו נדירה ויפה בלי ספק) :
https://www.youtube.com/watch?v=w2YoaXujdUo
https://www.youtube.com/watch?v=w2YoaXujdUo@asd תנסה לתאר אותו שר שמח.. לא הולך לי.
-
@asd תנסה לתאר אותו שר שמח.. לא הולך לי.
@א-רקידה-לע אם הוא מחזיק מעצמו זמר אז שיוציא גם שירים שמחים
-
@א-רקידה-לע אם הוא מחזיק מעצמו זמר אז שיוציא גם שירים שמחים
@asd הוא לא מחזיק מעצמו זמר בקושי ילד פלא. הוא שר כשביקשו ממנו ממש..
-
@א-רקידה-לע אמר בילד הפלא דוד לייפער:
@אילאוויטשער-חסיד כן זה פורסם בעיתון אחד. אני אנסה לחפש
אני שמעתי שרוזן אומר את זה לוועלוויל שמעלצער בקול מבשר כשהדיסק יצא.
מקווה שזה מספיק ברור
זה די ישן -
@asd הוא לא מחזיק מעצמו זמר בקושי ילד פלא. הוא שר כשביקשו ממנו ממש..
@אילאוויטשער-חסיד עובדה שהוא הוציא שירים, אז אם אתה כבר מוציא שיר אז שיהיה שמח.
-
https://youtu.be/SPa_KzbuM1E
באלד-באלד -
א א רקידה'לע התייחס לנושא זה ב
-
ש שרי 0 התייחס לנושא זה ב
-
א אאא 1 התייחס לנושא זה ב
-
ש שרי 0 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

