דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מוטי שטיינמץ

מוטי שטיינמץ

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
503 פוסטים 141 כותבים 66.3k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל ליטאי פשוט

    גיסי קנה ברכישה מוקדמת והוא לא קבל שום דבר...

    שרי 0ש מנותק
    שרי 0ש מנותק
    שרי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #156

    @ליטאי-פשוט כמו שכתבתי
    שישלח מייל עם בקשה לכתובת:ruvibannet@gmail.com(רובי בנט)

    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • בן מנחםב מנותק
      בן מנחםב מנותק
      בן מנחם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #157

      עדכון מוטי ניצפה בצילמי קליפ חדש במזאון המוזיקה בירושלים
      על הלוקישן הראשון שרולי ברונכר צלם נתי אלבר
      על הלוקישן השני יתקיים בחו'ל פרטים נוספים בהמשך

      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

      מוישי 2מ צ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • בן מנחםב בן מנחם

        עדכון מוטי ניצפה בצילמי קליפ חדש במזאון המוזיקה בירושלים
        על הלוקישן הראשון שרולי ברונכר צלם נתי אלבר
        על הלוקישן השני יתקיים בחו'ל פרטים נוספים בהמשך

        מוישי 2מ מנותק
        מוישי 2מ מנותק
        מוישי 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #158

        @בן-מנחם יצא או לא?

        https://youtu.be/-LeGep_D43c
        שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
        כנסו והרשמו לערוץ

        ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוישי 2מ מוישי 2

          @בן-מנחם יצא או לא?

          ענק הענקים בדורינוע מנותק
          ענק הענקים בדורינוע מנותק
          ענק הענקים בדורינו
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #159

          @מוישי-2 הקליפ?
          מסתבר שלא, אם הם רק בצילומים...

          אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

          מוישי 2מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

            @מוישי-2 הקליפ?
            מסתבר שלא, אם הם רק בצילומים...

            מוישי 2מ מנותק
            מוישי 2מ מנותק
            מוישי 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #160

            @ענק-הענקים-בדורינו הדיסק כבר לרכישה?

            https://youtu.be/-LeGep_D43c
            שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
            כנסו והרשמו לערוץ

            TALYT שרי 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • מוישי 2מ מוישי 2

              @ענק-הענקים-בדורינו הדיסק כבר לרכישה?

              TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #161

              @מוישי-2
              כן.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוישי 2מ מוישי 2

                @ענק-הענקים-בדורינו הדיסק כבר לרכישה?

                שרי 0ש מנותק
                שרי 0ש מנותק
                שרי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #162

                @מוישי-2 אמר במוטי שטיינמץ:

                @ענק-הענקים-בדורינו הדיסק כבר לרכישה?

                כן תסתכל פה-https://miktzav.com/topic/3392/%D7%94%D7%90%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%A7-%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%9E%D7%A5?_=1641427133071

                מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אאא 1א מנותק
                  אאא 1א מנותק
                  אאא 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #163

                  מוטי בדובאי(לא חדש)
                  https://youtu.be/zvhzxGrnksE

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • בן מנחםב בן מנחם

                    עדכון מוטי ניצפה בצילמי קליפ חדש במזאון המוזיקה בירושלים
                    על הלוקישן הראשון שרולי ברונכר צלם נתי אלבר
                    על הלוקישן השני יתקיים בחו'ל פרטים נוספים בהמשך

                    צ מנותק
                    צ מנותק
                    צוריאל רוטנמר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוריאל רוטנמר
                    #164

                    @בן-מנחם הנה הסרטונים של זה.
                    שטיינמץ קליפ3.mp4 מוטי שטינמץ בהסרטות.mp4

                    שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צ צוריאל רוטנמר

                      @בן-מנחם הנה הסרטונים של זה.
                      שטיינמץ קליפ3.mp4 מוטי שטינמץ בהסרטות.mp4

                      שרי 0ש מנותק
                      שרי 0ש מנותק
                      שרי 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #165

                      @צוריאל-רוטנמר אמר במוטי שטיינמץ:

                      הנה הסרטונים של זה

                      איפה?? של מה??

                      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • בים בם בווווםב מנותק
                        בים בם בווווםב מנותק
                        בים בם בוווום
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #166

                        יש כאן מתנדב לעלות את הראיון של מוטי שטיינמץ במגזין במה?
                        עדיף בדרייב, פתוח בנטפרי,
                        תודה

                        בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בים בם בווווםב בים בם בוווום

                          יש כאן מתנדב לעלות את הראיון של מוטי שטיינמץ במגזין במה?
                          עדיף בדרייב, פתוח בנטפרי,
                          תודה

                          בן מנחםב מנותק
                          בן מנחםב מנותק
                          בן מנחם
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #167

                          @בים-בם-בוווום
                          בשמחה רבה

                          • https://send.magicode.me/send-file/file/e997660f5b21707910e582c9520***3ba62a36100aa/view

                          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • שרי 0ש שרי 0

                            @צוריאל-רוטנמר אמר במוטי שטיינמץ:

                            הנה הסרטונים של זה

                            איפה?? של מה??

                            צ מנותק
                            צ מנותק
                            צוריאל רוטנמר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #168

                            @שרי-0 של הקליפ שהוא מסריט.
                            והנה מוטי עם עטיפה לשירו החדש.
                            עטיפת השיר.jpg
                            קרדיט מיוזיק סקופ.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אסתר. ה.א מנותק
                              אסתר. ה.א מנותק
                              אסתר. ה.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #169
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                #170

                                מוטי שטיינמץ בראיון לאתר דרשו על השיר החדש שהולך לצאת לרגל סיום דף היומי בהלכה:

                                ומתקדש": השיר המטלטל של 'דרשו', שייחשף במעמדי הסיום ברחבי תבל | השיר מבוסס על דברי רבי חיים מוולוז'ין זי"ע ב'נפש החיים'
                                ט"ז שבט תשפ"ב
                                השיר החדש שהולחן במיוחד לסיום הדף היומי בהלכה, מצטרף וממשיך את השיר הקודם "בזכות התורה", שהפך לנכס צאן ברזל ביהדות החרדית, ומבטא באופן הנעלה ביותר את הזכות העצומה של לומדי התורה • השיר מבוסס על דברים שכתב רבי חיים מוולוז'ין זי"ע בספרו 'נפש החיים' • ר' מוטי שטיינמץ: "זה עומד להיות ההמנון של עולם התורה"
                                e1fe129a-bd22-4c41-9fb2-2e1a86b0f0e6-image.png

                                זה כבר הפך למסורת קבוע במעמדי דרשו, כאשר בכל פעם נחשפות יצירות מוזיקאליות חדשות לכבודה של התורה ולומדיה, על מנת להאדיר ולרומם את קרנם של בני שבט לוי, המורמים והנעלים שבדורינו, אלו שמוסרים נפשם, ימיהם ולילותיהם על לימוד התורה הקדושה.

                                השיר החדש שובר את כל השיאים, וכל אלו שהיו מעורבים בהפקתו משוכנעים כי מדובר ביצירת מופת שאין דומה לה, שתהפוך לניגון המייצג יותר מכל את מעמדם וחשיבותם הנעלה והמרוממת של לומדי התורה. השיר מבוסס על דברים שכתב רבי חיים מוולוז'ין, גדול תלמידיו של הגר"א, וראש ישיבת "אם הישיבות", ישיבת 'עץ חיים' שבוולוז'ין, בספרו 'נפש החיים':

                                "האדם המקבל על עצמו עול תורה הקדושה לשמה לאמתה, הוא נעלה מעל כל ענייני העולם הזה, ומושגח מאתו יתברך השגחה פרטית, למעלה מהוראת כוחות הטבעים והמזלות כולם, כיון שהוא דבוק בתורה ובהקב"ה ממש כביכול, ומתקדש בקדושה העליונה של התורה הקדושה, שהיא למעלה לאין ערוך מכל העולמות".

                                את העיבוד לשיר עשו בעלי המנגנים אלי קליין ואיצי ברי שכתבו לחן יוצא דופן, מרגש ומסעיר נפש, שמהווה המשך ישיר לשיר "בזכות התורה" שגם הוא הולחן על ידם, ונחשף בסיומי הדף היומי ברחבי תבל, והפך לנכס צאן ברזל ביהדות החרדית כולה בארץ ובעולם.

                                בעל המנגן ר' מוטי שטיינמץ, שמבצע את השיר בדרכו המרגשת והמיוחדת, אומר כי מדובר בשיר מלא רגש שמבטא את מעמדם של לומדי התורה קרבתם לקב"ה וקדושתם העצומה. "לשירים של דרשו יש חן יהודי מיוחד וחיבור לעולם התורה. מדובר בשיר שעומד להיות ההמנון של עולם התורה ושל לומדי התורה. רואים את הסייעתא דשמייא המיוחדת של דרשו בכל צעד ושעל, כאשר הנעימות המוזיקאליות שיוצאות במעמדי דרשו, הופכים להיות הזיהוי המובהק ביותר עם עולם התורה היהודי כולו".

                                ר' מוטי הוסיף, כי הוא רואה זכות עצומה לשיר במעמדי דרשו. "לשיר במעמדי דרשו הוא מבחינתי חזרה למקום הטבעי. בהוראת רבותי, במשך שנים אני מקפיד מאוד לשיר רק במעמדים על טהרת הקודש, שלא תצא ח"ו תקלה ומכשול תחת ידי. בשל כך אני מפסיד כסף רב, אבל מבחינתי אין אפשרות אחרת. והנה, המעמדים של דרשו זה המקום שבו אני מקבל את הערך המוסף, כאן, בדרשו, יחד עם תלמידי החכמים של עולם התורה היהודי, אני מרגיש כיצד ההקרבה שלי שווה הכל!".

                                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מוזיקהמ מוזיקה

                                  מוטי שטיינמץ בראיון לאתר דרשו על השיר החדש שהולך לצאת לרגל סיום דף היומי בהלכה:

                                  ומתקדש": השיר המטלטל של 'דרשו', שייחשף במעמדי הסיום ברחבי תבל | השיר מבוסס על דברי רבי חיים מוולוז'ין זי"ע ב'נפש החיים'
                                  ט"ז שבט תשפ"ב
                                  השיר החדש שהולחן במיוחד לסיום הדף היומי בהלכה, מצטרף וממשיך את השיר הקודם "בזכות התורה", שהפך לנכס צאן ברזל ביהדות החרדית, ומבטא באופן הנעלה ביותר את הזכות העצומה של לומדי התורה • השיר מבוסס על דברים שכתב רבי חיים מוולוז'ין זי"ע בספרו 'נפש החיים' • ר' מוטי שטיינמץ: "זה עומד להיות ההמנון של עולם התורה"
                                  e1fe129a-bd22-4c41-9fb2-2e1a86b0f0e6-image.png

                                  זה כבר הפך למסורת קבוע במעמדי דרשו, כאשר בכל פעם נחשפות יצירות מוזיקאליות חדשות לכבודה של התורה ולומדיה, על מנת להאדיר ולרומם את קרנם של בני שבט לוי, המורמים והנעלים שבדורינו, אלו שמוסרים נפשם, ימיהם ולילותיהם על לימוד התורה הקדושה.

                                  השיר החדש שובר את כל השיאים, וכל אלו שהיו מעורבים בהפקתו משוכנעים כי מדובר ביצירת מופת שאין דומה לה, שתהפוך לניגון המייצג יותר מכל את מעמדם וחשיבותם הנעלה והמרוממת של לומדי התורה. השיר מבוסס על דברים שכתב רבי חיים מוולוז'ין, גדול תלמידיו של הגר"א, וראש ישיבת "אם הישיבות", ישיבת 'עץ חיים' שבוולוז'ין, בספרו 'נפש החיים':

                                  "האדם המקבל על עצמו עול תורה הקדושה לשמה לאמתה, הוא נעלה מעל כל ענייני העולם הזה, ומושגח מאתו יתברך השגחה פרטית, למעלה מהוראת כוחות הטבעים והמזלות כולם, כיון שהוא דבוק בתורה ובהקב"ה ממש כביכול, ומתקדש בקדושה העליונה של התורה הקדושה, שהיא למעלה לאין ערוך מכל העולמות".

                                  את העיבוד לשיר עשו בעלי המנגנים אלי קליין ואיצי ברי שכתבו לחן יוצא דופן, מרגש ומסעיר נפש, שמהווה המשך ישיר לשיר "בזכות התורה" שגם הוא הולחן על ידם, ונחשף בסיומי הדף היומי ברחבי תבל, והפך לנכס צאן ברזל ביהדות החרדית כולה בארץ ובעולם.

                                  בעל המנגן ר' מוטי שטיינמץ, שמבצע את השיר בדרכו המרגשת והמיוחדת, אומר כי מדובר בשיר מלא רגש שמבטא את מעמדם של לומדי התורה קרבתם לקב"ה וקדושתם העצומה. "לשירים של דרשו יש חן יהודי מיוחד וחיבור לעולם התורה. מדובר בשיר שעומד להיות ההמנון של עולם התורה ושל לומדי התורה. רואים את הסייעתא דשמייא המיוחדת של דרשו בכל צעד ושעל, כאשר הנעימות המוזיקאליות שיוצאות במעמדי דרשו, הופכים להיות הזיהוי המובהק ביותר עם עולם התורה היהודי כולו".

                                  ר' מוטי הוסיף, כי הוא רואה זכות עצומה לשיר במעמדי דרשו. "לשיר במעמדי דרשו הוא מבחינתי חזרה למקום הטבעי. בהוראת רבותי, במשך שנים אני מקפיד מאוד לשיר רק במעמדים על טהרת הקודש, שלא תצא ח"ו תקלה ומכשול תחת ידי. בשל כך אני מפסיד כסף רב, אבל מבחינתי אין אפשרות אחרת. והנה, המעמדים של דרשו זה המקום שבו אני מקבל את הערך המוסף, כאן, בדרשו, יחד עם תלמידי החכמים של עולם התורה היהודי, אני מרגיש כיצד ההקרבה שלי שווה הכל!".

                                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #171

                                  @מוזיקה ואייי שווה קריאה!!!!!

                                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    צוריאל רוטנמר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #172

                                    מישהו יודע מה המילים לשיר 'שימני כחותם'.

                                    TALYT מוזיקהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צ צוריאל רוטנמר

                                      מישהו יודע מה המילים לשיר 'שימני כחותם'.

                                      TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #173

                                      @צוריאל-רוטנמר
                                      שימני כחותם על ליבך
                                      כחותם על זרועך
                                      כי עזה כמוות אהבה
                                      קשה כשאול קנאה
                                      רשפיה רשפי אש
                                      שלהבת-קה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צ צוריאל רוטנמר

                                        מישהו יודע מה המילים לשיר 'שימני כחותם'.

                                        מוזיקהמ מנותק
                                        מוזיקהמ מנותק
                                        מוזיקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #174

                                        @צוריאל-רוטנמר אמר במוטי שטיינמץ:

                                        מישהו יודע מה המילים לשיר 'שימני כחותם'.

                                        שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל-לִבֶּךָ, כַּחוֹתָם עַל-זְרוֹעֶךָ--כִּי-עַזָּה כַמָּוֶת אַהֲבָה, קָשָׁה כִשְׁאוֹל קִנְאָה: רְשָׁפֶיהָ--רִשְׁפֵּי, אֵשׁ שַׁלְהֶבֶתְיָה. מַיִם רַבִּים, לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת-הָאַהֲבָה, וּנְהָרוֹת, לֹא יִשְׁטְפוּהָ; אִם-יִתֵּן אִישׁ אֶת-כָּל-הוֹן בֵּיתוֹ, בָּאַהֲבָה--בּוֹז, יָבוּזוּ לוֹ

                                        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #175

                                          ומתקדש - מוטי שטיימץ דרשו

                                          ומתקדש- I מוטי שטיינמץ I דרשו U'miskadesh I Motty Steinmetz I Dirshu I.mp3

                                          ליוטיוב :
                                          https://www.youtube.com/watch?v=-EqXkfqYlU8

                                          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול