דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
176 פוסטים 48 כותבים 9.8k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוישהמ מוישה

    אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
    וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #47

    @מוישה-0 אני מסכימה עם רוב הדברים שאתה אומר.
    לא הייתי קוראת לזה "שינה"כי הציבור החסידי כן גאה בשירים שלו- ועדין יש הרבה שירים מהז'אנר החסידי המובהק.
    אבל-
    בהחלט יש המון עידכונים במוזיקה, ואולי זה עוד ז'אנר חדש-
    שיכלול בתוכו את מורדכי שפירא, אברומי וינברג וכאלה....

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוישהמ מוישה

      אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
      וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

      מעט אורמ מנותק
      מעט אורמ מנותק
      מעט אור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #48

      @מוישה-0 [למה כל פעם שאני רואה את השם שלך מתנגן לי משה אמת?..... להבדיל...]
      דבריך נכוחים, ישרים וברורים, בטעם ישן שדעת זקנים נוחה הימנו, אתה רואה אותם בכל החתונות ליד התזמורת מבקשים להנמיך את הדיבלים ואת הבס... למה הכל רועד כאן?...
      אתה בהחלט צודק, אין מי שחולק עליך, רק רוב האנשים הרימו ידים, ואתה עוד לא... זה הכל.

      מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מעט אורמ מעט אור

        @מוישה-0 [למה כל פעם שאני רואה את השם שלך מתנגן לי משה אמת?..... להבדיל...]
        דבריך נכוחים, ישרים וברורים, בטעם ישן שדעת זקנים נוחה הימנו, אתה רואה אותם בכל החתונות ליד התזמורת מבקשים להנמיך את הדיבלים ואת הבס... למה הכל רועד כאן?...
        אתה בהחלט צודק, אין מי שחולק עליך, רק רוב האנשים הרימו ידים, ואתה עוד לא... זה הכל.

        מוישהמ מנותק
        מוישהמ מנותק
        מוישה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #49

        @מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.

        'א חזן איז א נאר' (טיפש)
        עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
        ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
        הוא באמת טיפש
        הרבה ר' בונים מפרשיסחא

        אייצ'יתא מעט אורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מוישהמ מוישה

          @מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #50

          @מוישה-0 לא שאני יכולה לשפוט רבנים ואדמורים...
          אבל לבוא במיוחד כדי להנמיך???
          מילא זה היה לא דתי...אבל זה שירים דתיים...אז מה העינין לבוא במיוחד?

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          מוישהמ מעט אורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מוישהמ מוישה

            @מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.

            מעט אורמ מנותק
            מעט אורמ מנותק
            מעט אור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #51

            @מוישה-0 מפני כבוד התורה, ואגב כ"ק האדמו"ר מסטריקוב שליט"א נחשב אף בציבור הכללי למי שמכיר, עקב היותו ת"ח גדול... לא אכתוב כל מה שנכתב לי תמיד, רק אומר שכיהודה ועוד לקרא אני מרגיש כך המון פעמים... והמצב באמת לא פשוט...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @מוישה-0 לא שאני יכולה לשפוט רבנים ואדמורים...
              אבל לבוא במיוחד כדי להנמיך???
              מילא זה היה לא דתי...אבל זה שירים דתיים...אז מה העינין לבוא במיוחד?

              מוישהמ מנותק
              מוישהמ מנותק
              מוישה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #52

              @אייצ-ית לא במיוחד סליחה שלא הסברי את עצמי כשהוא מגיע בין כה לחתונות שהוא הוזמן וכו'

              'א חזן איז א נאר' (טיפש)
              עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
              ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
              הוא באמת טיפש
              הרבה ר' בונים מפרשיסחא

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                @מוישה-0 לא שאני יכולה לשפוט רבנים ואדמורים...
                אבל לבוא במיוחד כדי להנמיך???
                מילא זה היה לא דתי...אבל זה שירים דתיים...אז מה העינין לבוא במיוחד?

                מעט אורמ מנותק
                מעט אורמ מנותק
                מעט אור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #53

                @אייצ-ית הוא לא בא בגלל זה, אבל אם הוא הגיע וזה כך הוא מנמיך, את לא בקיאה מספיק בכללי החיבור וההגיה בציבור החסידי...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוישהמ מוישה

                  @אייצ-ית לא במיוחד סליחה שלא הסברי את עצמי כשהוא מגיע בין כה לחתונות שהוא הוזמן וכו'

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #54

                  @מוישה-0 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                  @אייצ-ית לא במיוחד סליחה שלא הסברי את עצמי כשהוא מגיע בין כה לחתונות שהוא הוזמן וכו'

                  אז מה הוא עושה?
                  כאילו אם יש בסים וכזה הוא דורש לכבות?

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @מוישה-0 אני מסכימה עם רוב הדברים שאתה אומר.
                    לא הייתי קוראת לזה "שינה"כי הציבור החסידי כן גאה בשירים שלו- ועדין יש הרבה שירים מהז'אנר החסידי המובהק.
                    אבל-
                    בהחלט יש המון עידכונים במוזיקה, ואולי זה עוד ז'אנר חדש-
                    שיכלול בתוכו את מורדכי שפירא, אברומי וינברג וכאלה....

                    מוישהמ מנותק
                    מוישהמ מנותק
                    מוישה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #55

                    @אייצ-ית אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                    לא הייתי קוראת לזה "שינה"כי הציבור החסידי כן גאה בשירים שלו- ועדין יש הרבה שירים מהז'אנר החסידי המובהק.

                    נכון אבל מנחם טוקר עצמו אמר את זה בתוכנית במוצ"ש אם שמעת שאין שירים חסידים ישנים במשהו כמו 10 שנים האחרונות.

                    'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                    עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                    ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                    הוא באמת טיפש
                    הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @מוישה-0 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                      @אייצ-ית לא במיוחד סליחה שלא הסברי את עצמי כשהוא מגיע בין כה לחתונות שהוא הוזמן וכו'

                      אז מה הוא עושה?
                      כאילו אם יש בסים וכזה הוא דורש לכבות?

                      מוישהמ מנותק
                      מוישהמ מנותק
                      מוישה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #56

                      @אייצ-ית הוא דורש לייצב את המוזיקה שתיהיה נורמלית
                      אני לא הייתי אף פעם אבל כך שמעתי.

                      'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                      עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                      ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                      הוא באמת טיפש
                      הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוישהמ מוישה

                        @אייצ-ית הוא דורש לייצב את המוזיקה שתיהיה נורמלית
                        אני לא הייתי אף פעם אבל כך שמעתי.

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #57

                        @מוישה-0 אוקי...פעם ראשונה אני שומעת על כך...
                        טוב....נראה אם יצליחו לעשות ת'שינוי הזה במוזיקה....

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        R מוישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          @מוישה-0 אוקי...פעם ראשונה אני שומעת על כך...
                          טוב....נראה אם יצליחו לעשות ת'שינוי הזה במוזיקה....

                          R מנותק
                          R מנותק
                          riizi
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #58

                          @אייצ-ית יש הרבה בדורינו אנו שכואב להם דבר הזה
                          ויש גם כמה ארגונים שלקחו על עצמם לתקן את זה
                          בא נראה

                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @מוישה-0 אוקי...פעם ראשונה אני שומעת על כך...
                            טוב....נראה אם יצליחו לעשות ת'שינוי הזה במוזיקה....

                            מוישהמ מנותק
                            מוישהמ מנותק
                            מוישה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #59

                            @אייצ-ית
                            תקשיבי זה כבר כמה שנים הסיפור הזה ושינוי הוא לא מצפה לעשות,
                            רק את חובת מחאתו הוא עושה,
                            אבל סתם כך אני מתעניין אפשר אולי אפי' לעשות על זה סקר,
                            זה מפריע לעוד אנשים אתם - כל מי שצופה בפוסט הזה - אם אתם חושבים שזה גם מפריע לכם,
                            תגיבו תכתבו על זה שיהיה את השיח הזה אולי זה יעשה משהו.

                            'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                            עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                            ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                            הוא באמת טיפש
                            הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                            אייצ'יתא אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • R riizi

                              @אייצ-ית יש הרבה בדורינו אנו שכואב להם דבר הזה
                              ויש גם כמה ארגונים שלקחו על עצמם לתקן את זה
                              בא נראה

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #60

                              @riizi אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                              @אייצ-ית יש הרבה בדורינו אנו שכואב להם דבר הזה
                              ויש גם כמה ארגונים שלקחו על עצמם לתקן את זה
                              בא נראה

                              אינשאללה-
                              אגב..סתם שאלה מי אלה האירגונים האלה?

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              R תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                @riizi אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                @אייצ-ית יש הרבה בדורינו אנו שכואב להם דבר הזה
                                ויש גם כמה ארגונים שלקחו על עצמם לתקן את זה
                                בא נראה

                                אינשאללה-
                                אגב..סתם שאלה מי אלה האירגונים האלה?

                                R מנותק
                                R מנותק
                                riizi
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #61

                                @אייצ-ית אנשים שמאוד כואב להם הדבר הזה
                                וזוכרים איך שרקדו לא לפני הרבה זמן על מוזיקה רגועה אבל משמחת מאוד
                                שספק גדול אם המוזיקה היום בכלל משמחת כי זה רק מקפיצה בחוסר יראת שמים
                                והם התחילו לדבר עם זמרים אורגניסטים וכדו' להתארגן ולצאת לשוק ולשווק מוזיקה נקיה ועם יראת שמים

                                מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוישהמ מוישה

                                  @אייצ-ית
                                  תקשיבי זה כבר כמה שנים הסיפור הזה ושינוי הוא לא מצפה לעשות,
                                  רק את חובת מחאתו הוא עושה,
                                  אבל סתם כך אני מתעניין אפשר אולי אפי' לעשות על זה סקר,
                                  זה מפריע לעוד אנשים אתם - כל מי שצופה בפוסט הזה - אם אתם חושבים שזה גם מפריע לכם,
                                  תגיבו תכתבו על זה שיהיה את השיח הזה אולי זה יעשה משהו.

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #62

                                  @מוישה-0 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                  @אייצ-ית
                                  תקשיבי זה כבר כמה שנים הסיפור הזה ושינוי הוא לא מצפה לעשות,
                                  רק את חובת מחאתו הוא עושה,
                                  אבל סתם כך אני מתעניין אפשר אולי אפי' לעשות על זה סקר,
                                  זה מפריע לעוד אנשים אתם - כל מי שצופה בפוסט הזה - אם אתם חושבים שזה גם מפריע לכם,
                                  תגיבו תכתבו על זה שיהיה את השיח הזה אולי זה יעשה משהו.

                                  לא כלכך מפריע לי...ברמה האישית אני אוהבת ביטים-
                                  סתם מתעניינת בכל הקטע הזה של המוזיקה החסידית "שנפרצה"
                                  דווקא אני רואה בזה דבר חיובי-
                                  המון מזרחיים התחילו לשמוע ואפילו לאהוב את הז'אנר הזה...

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  R תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    @מוישה-0 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                    @אייצ-ית
                                    תקשיבי זה כבר כמה שנים הסיפור הזה ושינוי הוא לא מצפה לעשות,
                                    רק את חובת מחאתו הוא עושה,
                                    אבל סתם כך אני מתעניין אפשר אולי אפי' לעשות על זה סקר,
                                    זה מפריע לעוד אנשים אתם - כל מי שצופה בפוסט הזה - אם אתם חושבים שזה גם מפריע לכם,
                                    תגיבו תכתבו על זה שיהיה את השיח הזה אולי זה יעשה משהו.

                                    לא כלכך מפריע לי...ברמה האישית אני אוהבת ביטים-
                                    סתם מתעניינת בכל הקטע הזה של המוזיקה החסידית "שנפרצה"
                                    דווקא אני רואה בזה דבר חיובי-
                                    המון מזרחיים התחילו לשמוע ואפילו לאהוב את הז'אנר הזה...

                                    R מנותק
                                    R מנותק
                                    riizi
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #63

                                    @אייצ-ית זה שהם אוהבים את זה אחלה
                                    אבל זה שהחסידים לא ידעו על זה עד לאחרונה אומר שמשהו פה נפרץ

                                    אייצ'יתא מוישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • R riizi

                                      @אייצ-ית זה שהם אוהבים את זה אחלה
                                      אבל זה שהחסידים לא ידעו על זה עד לאחרונה אומר שמשהו פה נפרץ

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #64

                                      @riizi נפרץ בהחלט!
                                      אבל זה כלכך גרוע כמו שמתארים את זה?
                                      אני מסכימה בטוהר המוזיקה החסידית הקלאסית והישנה.
                                      אבל אם הדור השתנה-
                                      למה לא בעצם?!

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • R riizi

                                        @אייצ-ית אנשים שמאוד כואב להם הדבר הזה
                                        וזוכרים איך שרקדו לא לפני הרבה זמן על מוזיקה רגועה אבל משמחת מאוד
                                        שספק גדול אם המוזיקה היום בכלל משמחת כי זה רק מקפיצה בחוסר יראת שמים
                                        והם התחילו לדבר עם זמרים אורגניסטים וכדו' להתארגן ולצאת לשוק ולשווק מוזיקה נקיה ועם יראת שמים

                                        מוישהמ מנותק
                                        מוישהמ מנותק
                                        מוישה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #65

                                        @riizi מעניין מה שאת כותבת אני רוצה לדעת מי זה, אם אפשר
                                        ואם הם צריכים עזרה בנושא הזה אשמח אם הם יבקשו את עזרת הציבור כי זה מאוד כואב לי.

                                        'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                        עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                        ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                        הוא באמת טיפש
                                        הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • R riizi

                                          @אייצ-ית זה שהם אוהבים את זה אחלה
                                          אבל זה שהחסידים לא ידעו על זה עד לאחרונה אומר שמשהו פה נפרץ

                                          מוישהמ מנותק
                                          מוישהמ מנותק
                                          מוישה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #66

                                          @riizi אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                          @אייצ-ית זה שהם אוהבים את זה אחלה
                                          אבל זה שהחסידים לא ידעו על זה עד לאחרונה אומר שמשהו פה נפרץ

                                          מה זאת אומרת לא ידעו מזה???

                                          'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                          עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                          ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                          הוא באמת טיפש
                                          הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                          R תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול