תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro
-
@א-ה-2 התכוונתי לשאול מה אני צריכה לעשות פה?
הורדתי את התוכנה שהיא מנקה את השאריות וזה מה שעלה לי.
מה אני אמורה לעשות פה? לחכות עד..? -
@א-ה-2 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@שרי-0 התמונה חסומה לי,
אם תעלי את התמונה עצמה בלי קישור אני יוכל לראות ולעזורעכשיו טוב?
https://send.magicode.me/send-file/file/8e5e254338a625458***7c6b3dab58c74f70613ea6a/view -
@א-ה-2 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@שרי-0 התמונה חסומה לי,
אם תעלי את התמונה עצמה בלי קישור אני יוכל לראות ולעזורעכשיו טוב?
https://send.magicode.me/send-file/file/8e5e254338a625458***7c6b3dab58c74f70613ea6a/view@י-ביטון דבר ראשון:
אני התקנתי גם את קיובייס 5 וגם 10.5,
וזה עובד לי מצוין שניהם,
ככה שלא נראה שחובה להסיר שאריות של קיובייס
ואם בכל זאת תרצי להסיר,
תוכלי לעשות זאת בהגדרות המחשב.
וגם בהתקנה זה יראה לך כזה דבר ותדעי שזה באמצע הפריצה ולוקח זמן,
ובסוף זה יעבוד בעז"ה. -
זה אתר מדהים
-
@י-ביטון דבר ראשון:
אני התקנתי גם את קיובייס 5 וגם 10.5,
וזה עובד לי מצוין שניהם,
ככה שלא נראה שחובה להסיר שאריות של קיובייס
ואם בכל זאת תרצי להסיר,
תוכלי לעשות זאת בהגדרות המחשב.
וגם בהתקנה זה יראה לך כזה דבר ותדעי שזה באמצע הפריצה ולוקח זמן,
ובסוף זה יעבוד בעז"ה.@א-ה-2
להסיר שאריות בגלל שיש לה במחשב קיובייס שהפריצה לא הותקנה טוב -
@margalit נוו....
גם לי היה אותו מקרה
אצלי ה 10.5 נגמרה הפריצה והיה צריך להקיש קוד,
התקנתי קיובייס 11 אלמנט (לא נהנתי, כי אין שם תיקון זיופים)
והפריצה פתחה לי גם את ה10.5!!@א-ה-2
אמרתי את זה כי אני יודעת על מישהי שניסתה כמה פעמים להתקין והפריצה לא עבדה לה
המלצתי לה להסיר שאריות וזה עבד
אז למה לא לעשות את זה מלכתחילה? זה לא שזה משו שקשה לעשות והוא לא מפריע... הוא יכול רק להועיל
(חוץ מזה שהשאריות תופסות קצת מקום במחשב, לא משמעותי אעל בכל זאת...)
אלא אם כן יש עטד גרסאות של קיובייס ואז המצב שונה -
@שרי-0 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@margalit כמה זמן אני צריכה לחכות פה.

אינלך מה לחכות.
הבאט מציג שאין שאריות תוכנה במחשב. -
@שרי-0 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@margalit כמה זמן אני צריכה לחכות פה.

אינלך מה לחכות.
הבאט מציג שאין שאריות תוכנה במחשב.@אינספריישן אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@שרי-0 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@margalit כמה זמן אני צריכה לחכות פה.

אינלך מה לחכות.
הבאט מציג שאין שאריות תוכנה במחשב.תודה רבה!
בכל אופן הורדתי שוב, ואני באמצע להתקין(מקווה שעכשיו ילך..) -
@אינספריישן אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@שרי-0 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@margalit כמה זמן אני צריכה לחכות פה.

אינלך מה לחכות.
הבאט מציג שאין שאריות תוכנה במחשב.תודה רבה!
בכל אופן הורדתי שוב, ואני באמצע להתקין(מקווה שעכשיו ילך..)@שרי-0 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@אינספריישן אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@שרי-0 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@margalit כמה זמן אני צריכה לחכות פה.

אינלך מה לחכות.
הבאט מציג שאין שאריות תוכנה במחשב.תודה רבה!
בכל אופן הורדתי שוב, ואני באמצע להתקין(מקווה שעכשיו ילך..)שימי לב ללכת בדיוק לפי ההוראות בלי לנסות קיצורי דרך..
בהצלחה
-
@שרי-0 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@אינספריישן אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@שרי-0 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@margalit כמה זמן אני צריכה לחכות פה.

אינלך מה לחכות.
הבאט מציג שאין שאריות תוכנה במחשב.תודה רבה!
בכל אופן הורדתי שוב, ואני באמצע להתקין(מקווה שעכשיו ילך..)שימי לב ללכת בדיוק לפי ההוראות בלי לנסות קיצורי דרך..
בהצלחה
-
@א-ה-2 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
זה אומר שהתיקייה לא קיימת אז תתקין אותה ותבצע את מה שעשית שוב.
-
@א-ה-2 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
זה אומר שהתיקייה לא קיימת אז תתקין אותה ותבצע את מה שעשית שוב.
-
@א-ה-2 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
מנהל ההתקנה שלך לא נמצא. תשתמש שוב בעזרת מנהל התקנה תקין.
אגב, אתה מוחק קבצים תוך כדי תהליך ההתקנה? כי אם כן אז שתדע שזה מה שתוקע אותך כי זה התקלה השניה שלך בעקבות קובץ שלא נמצא... -
@א-ה-2 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
מנהל ההתקנה שלך לא נמצא. תשתמש שוב בעזרת מנהל התקנה תקין.
אגב, אתה מוחק קבצים תוך כדי תהליך ההתקנה? כי אם כן אז שתדע שזה מה שתוקע אותך כי זה התקלה השניה שלך בעקבות קובץ שלא נמצא... -
@א-ה-2
יכול להיות שחסרים לך קבצים בהתקנה -
@א-ה-2 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טיטו אני לא מוחק כלום.
ומה זה מנהל התקנה?הקובץ הראשי בהתקנה
ובאמת כמו ש @margalit אמרה כנראה שחסר לך קבצים בהתקנה אז תנסה להתחיל את ההתקנה מחדש רק שלפני זה תעשה מחיקת שאריות (יש איזה תוכנה למחיקת שאריות קיובייס תחפש אם אתה רוצה אני לא זוכר מה השם שלה).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


