יש למישהו את השירים של שוואקי החדשים??
-
ווואוו..וואוו...
חבר'ה נראה לי יצאתם פה מפורפורציות לחלוטין!!!!!!!!
דבר ראשון אם מפריע לכם שמשתמשים "רגילים"לטענתכם הם כמוכם- שמעירים לכם-
מי נתן לכם את הסמכות להעיר להם בחזרה? הרי אתם על אותו קו...
אם הדברים שאותם משתמשים "רגילים" מעירים לכם לא היו נכונים- צוות הפיקוח הרישמי לא היה מגבה אותם.
דבר שני-
מי אמר לכם שאותם מעירים לא ממונים ע"י ההנהלה מסיבות אישיות?...אם יש למישהו בעיה הוא מוזמן לפנות להנהלה בניפרד- ולברר זאת.
דבר שלישי-
בתור משתמשת אני בהחלט מבינה אותם.ואומר בפה מלא שגם אני הערתי לכמה פה באתר.
כי-
אם חשוב לנו האתר- ושהוא לא יחסם לנטפרי- אי אפשר לחכות לפקחים שיבואו כדי להעיר לנו-
אנחנו לא בגנון, סומכים עלינו שנתזכר אחד את השני.
אף אחד לא בא לפגוע- או "להתנשאות" בחליפות ועניבות.זה נטו לטובתנו- שלא נספים את הפורום.
ודבר אחרון-
לא משנה אם האיש צוות הוא זה שמעיר לך..או משתמש רגיל- לתקוף אותו זה לו אופציה, לא משנה מה התואר שהוא נושא בתווית שלו...
מקווה שתשכילו להבין את כוונתי, ולא תיקחו אותה למקומות אישיים.... -
ח חברים מחק נושא זה ב
-
צ צור שחזר נושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות