דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. דיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?

דיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
87 פוסטים 34 כותבים 4.7k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א רקידה'לעא מנותק
    א רקידה'לעא מנותק
    א רקידה'לע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #65

    זה לדעתי מאד משתנה בין ילד לילד- באיזה מגזר ומוסד הוא ומה המוסכמות שם, והכי הכי- בחינוך שהוא מקבל מהוריו-מה עיקר, מה טפל. גבולות שהם מציבים לו, וכן, גם תמיכה ועידוד. בזמן המתאים.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרי 0ש שרי 0

      @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

      @א-ה-2 בהשקפה החרדית ובפרט ילדי פלא מהמגזר החסידי זה שעד החתונה לפחות עסוקים בלימוד ובישיבה או בחיידר ילד בפרט לא אמור לשיר על במות!!!! לא יתכן שילד שאמור להיות שקוע בלימוד חומש או גמרא יהיה על במות !!!

      זה בכלל לא קשור!!!!!!!!
      ילד יכול ללמוד יותר טוב אם הוא שר על במות, זה נותן לו חשק בעבודת ה'!!!

      @ברוריה אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

      מסכימה לחלוטין אבל בציבור החסידי דווקא יש הרבה ילדי פלא כמו קלצקין וכל אלו אז אין להם בעיה? הם שונים מכלל הציבור החסידי

      ולא אין להם בכלל בעיה-למה שיהיה?
      באמת כמו שרואים רובם של ילדי הפלא הם חסידיים
      ויש בזה משהו מאוד יפה איך שמחדירים בהם את הלימוד ביחד עם השירה.

      מוישי 2מ מנותק
      מוישי 2מ מנותק
      מוישי 2
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #66

      @שרי-0 איזה חשק ואיזה עבודת השם
      כל איש חינוך הכי זוטר וכל בר דעת שטיפה שכל בקודקודו לא חושב שלילד מתאים במות
      חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!
      כל שטות מוציאה ילדים מהלימוד במות אירועים??? מאן דכר שמיה !!!
      וחבל על כל מילה נוספת

      א.ה. 2א שרי 0ש תהילושת 3 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • מוישי 2מ מוישי 2

        @שרי-0 איזה חשק ואיזה עבודת השם
        כל איש חינוך הכי זוטר וכל בר דעת שטיפה שכל בקודקודו לא חושב שלילד מתאים במות
        חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!
        כל שטות מוציאה ילדים מהלימוד במות אירועים??? מאן דכר שמיה !!!
        וחבל על כל מילה נוספת

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
        #67

        @מוישי-2 מילים כדורבנות
        אבל לא צודקות כל כך

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוישי 2מ מוישי 2

          @שרי-0 איזה חשק ואיזה עבודת השם
          כל איש חינוך הכי זוטר וכל בר דעת שטיפה שכל בקודקודו לא חושב שלילד מתאים במות
          חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!
          כל שטות מוציאה ילדים מהלימוד במות אירועים??? מאן דכר שמיה !!!
          וחבל על כל מילה נוספת

          שרי 0ש מנותק
          שרי 0ש מנותק
          שרי 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 0
          #68

          @מוישי-2 עדיין לא הבנתי מאיפה הביטחון במילים האלו!!
          לכל אחד יש דעה(ככל שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונים)
          והדעה שלי אומרת,
          שבשביל לעבוד את ה' מתוך שמחה-חייבים סיפוק-להרגיש שאנחנו ממצים את עצמינו עם המתנות שה' נתן לנו!!
          וילד שעולה על במה ושר וכיף לו הוא שמח הוא מרגיש הכי בעולם!!!
          ההיפך הוא מרגיש שה' נותן לו כל כך הרבה, הוא מרגיש שה' אוהב אותו. אז..
          אוטומטי יש לו יותר חשק ללמוד ולעבוד את ה'-אני לא מבינה מה כל כך לא מובן???

          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

          א רקידה'לעא תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • שרי 0ש שרי 0

            @מוישי-2 עדיין לא הבנתי מאיפה הביטחון במילים האלו!!
            לכל אחד יש דעה(ככל שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונים)
            והדעה שלי אומרת,
            שבשביל לעבוד את ה' מתוך שמחה-חייבים סיפוק-להרגיש שאנחנו ממצים את עצמינו עם המתנות שה' נתן לנו!!
            וילד שעולה על במה ושר וכיף לו הוא שמח הוא מרגיש הכי בעולם!!!
            ההיפך הוא מרגיש שה' נותן לו כל כך הרבה, הוא מרגיש שה' אוהב אותו. אז..
            אוטומטי יש לו יותר חשק ללמוד ולעבוד את ה'-אני לא מבינה מה כל כך לא מובן???

            א רקידה'לעא מנותק
            א רקידה'לעא מנותק
            א רקידה'לע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #69

            @שרי-0 בדיוק!
            כל עוד זה בגדרים המתאימים . (הילדים האלו לא הולכים להופיע בחילוני או משהו הכל בסדררר)
            ודווקא מי שהקב''ה נותן לו כישרון והוא לא מנצל אותו (לטובה כמובן) אז זו בעיה..

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מוישי 2מ מוישי 2

              @שרי-0 איזה חשק ואיזה עבודת השם
              כל איש חינוך הכי זוטר וכל בר דעת שטיפה שכל בקודקודו לא חושב שלילד מתאים במות
              חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!
              כל שטות מוציאה ילדים מהלימוד במות אירועים??? מאן דכר שמיה !!!
              וחבל על כל מילה נוספת

              תהילושת מנותק
              תהילושת מנותק
              תהילוש
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #70

              @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

              חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!

              ואווו איזה נחרצות!.....
              על יונתן שינפלד שמעת? על מידד טסה? כן, כן, הם היו ילדי פלא לשעבר, ומה הם היום?

              @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

              חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!

              עם המון חשק בלימוד! מידד ושינפלד (הילדי פלא היותר מוכרים) הם הדוגמא לכך שהם צמחו מזה!
              וכשיוצא שיר שלהם אפשר לסמוך עליהם שיהיה שיר מתאים!

              ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • תהילושת תהילוש

                @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!

                ואווו איזה נחרצות!.....
                על יונתן שינפלד שמעת? על מידד טסה? כן, כן, הם היו ילדי פלא לשעבר, ומה הם היום?

                @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!

                עם המון חשק בלימוד! מידד ושינפלד (הילדי פלא היותר מוכרים) הם הדוגמא לכך שהם צמחו מזה!
                וכשיוצא שיר שלהם אפשר לסמוך עליהם שיהיה שיר מתאים!

                ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #71

                @תהילוש אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!

                ואווו איזה נחרצות!.....
                על יונתן שינפלד שמעת? על מידד טסה? כן, כן, הם היו ילדי פלא לשעבר, ומה הם היום?

                @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!

                עם המון חשק בלימוד! מידד ושינפלד (הילדי פלא היותר מוכרים) הם הדוגמא לכך שהם צמחו מזה!
                וכשיוצא שיר שלהם אפשר לסמוך עליהם שיהיה שיר מתאים!

                הייתי מוסיפה גם את נתנאל מנת ואפילו את עמית ליסטוונד לרשימה גם הם לדעתי מאוד שמרו על עצמם לא להיסחף והם לא השתנו בעקבות הקריירה שלהם

                שירה מעומק הנשמה

                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ברוריהב ברוריה

                  @תהילוש אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                  @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                  חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!

                  ואווו איזה נחרצות!.....
                  על יונתן שינפלד שמעת? על מידד טסה? כן, כן, הם היו ילדי פלא לשעבר, ומה הם היום?

                  @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                  חשק בלימוד ועבודת השם????? ממששששש לא!!!

                  עם המון חשק בלימוד! מידד ושינפלד (הילדי פלא היותר מוכרים) הם הדוגמא לכך שהם צמחו מזה!
                  וכשיוצא שיר שלהם אפשר לסמוך עליהם שיהיה שיר מתאים!

                  הייתי מוסיפה גם את נתנאל מנת ואפילו את עמית ליסטוונד לרשימה גם הם לדעתי מאוד שמרו על עצמם לא להיסחף והם לא השתנו בעקבות הקריירה שלהם

                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #72

                  @ברוריה אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                  הייתי מוסיפה גם את נתנאל מנת

                  מה איתו היום?

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  יעקב ה.י אחות קטנהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    @ברוריה אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                    הייתי מוסיפה גם את נתנאל מנת

                    מה איתו היום?

                    יעקב ה.י מנותק
                    יעקב ה.י מנותק
                    יעקב ה.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #73

                    @א-ה-2 נראה לי התגבר ונעלם לו הקול!!!

                    אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                    תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                    א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יעקב ה.י יעקב ה.

                      @א-ה-2 נראה לי התגבר ונעלם לו הקול!!!

                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #74

                      @יעקב-ה לא שאלתי לגבי הקול,
                      אם תציץ למעלה, תבין.

                      מוזיקה.
                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                      מוישי 2מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                        @יעקב-ה לא שאלתי לגבי הקול,
                        אם תציץ למעלה, תבין.

                        מוישי 2מ מנותק
                        מוישי 2מ מנותק
                        מוישי 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #75
                        פוסט זה נמחק!
                        סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוישי 2מ מוישי 2

                          פוסט זה נמחק!

                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #76
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א.ה. 2א א.ה. 2

                            @ברוריה אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                            הייתי מוסיפה גם את נתנאל מנת

                            מה איתו היום?

                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #77

                            @א-ה-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                            הייתי מוסיפה גם את נתנאל מנת

                            מה איתו היום?

                            לומד בישיבה והשתנה לו הקול מזמן לדעתי הוא צריך להיות בן 18 בערך

                            החיים מנגינה!
                            התדעו להלחינה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • K korg pa700

                              שלום

                              מה ילדי פלא מרווחים מהעובדה הזאת [חוץ מתהילה וביטחון עצמי]
                              הם מקבלים על זה כסף?

                              מה מניע את הילד ככה להשקיע בחזרות ולימוד שירים וכו'?
                              מה נותן לו את המוטיבציה לכך?

                              משה משהמ מנותק
                              משה משהמ מנותק
                              משה משה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #78
                              פוסט זה נמחק!
                              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב ברוריה

                                @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                                @א-ה-2 בהשקפה החרדית ובפרט ילדי פלא מהמגזר החסידי זה שעד החתונה לפחות עסוקים בלימוד ובישיבה או בחיידר ילד בפרט לא אמור לשיר על במות!!!! לא יתכן שילד שאמור להיות שקוע בלימוד חומש או גמרא יהיה על במות !!!

                                מסכימה לחלוטין אבל בציבור החסידי דווקא יש הרבה ילדי פלא כמו קלצקין וכל אלו אז אין להם בעיה? הם שונים מכלל הציבור החסידי

                                משה משהמ מנותק
                                משה משהמ מנותק
                                משה משה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #79
                                פוסט זה נמחק!
                                מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שרי 0ש שרי 0

                                  @מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                                  @א-ה-2 בהשקפה החרדית ובפרט ילדי פלא מהמגזר החסידי זה שעד החתונה לפחות עסוקים בלימוד ובישיבה או בחיידר ילד בפרט לא אמור לשיר על במות!!!! לא יתכן שילד שאמור להיות שקוע בלימוד חומש או גמרא יהיה על במות !!!

                                  זה בכלל לא קשור!!!!!!!!
                                  ילד יכול ללמוד יותר טוב אם הוא שר על במות, זה נותן לו חשק בעבודת ה'!!!

                                  @ברוריה אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:

                                  מסכימה לחלוטין אבל בציבור החסידי דווקא יש הרבה ילדי פלא כמו קלצקין וכל אלו אז אין להם בעיה? הם שונים מכלל הציבור החסידי

                                  ולא אין להם בכלל בעיה-למה שיהיה?
                                  באמת כמו שרואים רובם של ילדי הפלא הם חסידיים
                                  ויש בזה משהו מאוד יפה איך שמחדירים בהם את הלימוד ביחד עם השירה.

                                  משה משהמ מנותק
                                  משה משהמ מנותק
                                  משה משה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #80
                                  פוסט זה נמחק!
                                  מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה משהמ משה משה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    מוזיקהמ מנותק
                                    מוזיקהמ מנותק
                                    מוזיקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #81

                                    @משה-משה
                                    אין לכתוב 2 פוסטים ברציפות!
                                    נא לאחד פוסטים, ולקרוא וליישם את חוקי הפורום!

                                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • משה משהמ משה משה

                                      פוסט זה נמחק!

                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #82
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        איצלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                        #83

                                        עברתי קצת על ההודעות אז הגיב עליהם:
                                        נתנאל מנת בישיבה גדולה, הקול התבגר אבל עדיין שר יפה, אבל בישיבה לא מופיעים.
                                        לגבי ילד פלא כמו בנצי קלצקין שמתרגש וכו... וטענו פה שילד פלא מקבל כבוד וכו
                                        אין ספר בזה שילד פלא נהנה כעת מכבוד תהילה והמון צומי וחברים אבל ואבל גדול כל הדברים האלה מתנקמים ברגע שהילד מתבגר אני לא מדבר מניחוש אלא מידיעה ברורה.
                                        לגבי מה שטענו שילדי פלא מתקלקלים זה ממש לא נכון. קחו דוגמא את יונתן שיינפלד מי שיודע איפה הוא היה ממקם והיכן גדל הוא לא רק לא התקלקל אלא פרח ועלה לישיבת חברון וכו הקים בית על תורה, ילדי הפלא שנמצאים כיום במ'ומות אחרים
                                        אני אישית יכול להעיד ששירה רק מוסיפה רגש יהודי והמון רוחניות, קחו דוגמא את מוטי גרינבוים שזכיתי לעבוד איתו אני מעיד על כמויות רגש והתחברות לשם ולתורה שהוא קיבל מהשירה. אתה לומד מילים ואתה שם לב יותר למילים.
                                        אפשר למצות את הדיון בהבנה שאין בזה כללים יש כאלה שצולחים את השנים האלה ומחזיקים מעמד ויש כאלה שנופלים אבל אין ספק שאם מישהו היה פונה אלי ושואל אותי על הילד שלו אם להכניס אותו לתחום ואגב יש לא מעט ובפרט בתקופה האחרונה שפנו אלי כאלה ביניהם שתיים בוגרי המגיקאס ישבתי עם ההורים והנחתי על השולחן את כל הסכנות הקיימים והתהליך הלא קל בכלל שהילד וההורים יצטרכו לעבור, לא מומלץ בכלל. שום דבר לא שווה לקחת את הסיכון.
                                        והסכם רק שחלילה לא יחשבו שאני חושב בשליליות על ילדי פלא והוריהם כי ישנם אלה שכל רגע יושבים עם טובי אנשי החינוך וכו ודואגים לא רק לשירה של הילד אלא לנשמה שלו.

                                        א רקידה'לעא חיימובח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        6
                                        • א איצלה

                                          עברתי קצת על ההודעות אז הגיב עליהם:
                                          נתנאל מנת בישיבה גדולה, הקול התבגר אבל עדיין שר יפה, אבל בישיבה לא מופיעים.
                                          לגבי ילד פלא כמו בנצי קלצקין שמתרגש וכו... וטענו פה שילד פלא מקבל כבוד וכו
                                          אין ספר בזה שילד פלא נהנה כעת מכבוד תהילה והמון צומי וחברים אבל ואבל גדול כל הדברים האלה מתנקמים ברגע שהילד מתבגר אני לא מדבר מניחוש אלא מידיעה ברורה.
                                          לגבי מה שטענו שילדי פלא מתקלקלים זה ממש לא נכון. קחו דוגמא את יונתן שיינפלד מי שיודע איפה הוא היה ממקם והיכן גדל הוא לא רק לא התקלקל אלא פרח ועלה לישיבת חברון וכו הקים בית על תורה, ילדי הפלא שנמצאים כיום במ'ומות אחרים
                                          אני אישית יכול להעיד ששירה רק מוסיפה רגש יהודי והמון רוחניות, קחו דוגמא את מוטי גרינבוים שזכיתי לעבוד איתו אני מעיד על כמויות רגש והתחברות לשם ולתורה שהוא קיבל מהשירה. אתה לומד מילים ואתה שם לב יותר למילים.
                                          אפשר למצות את הדיון בהבנה שאין בזה כללים יש כאלה שצולחים את השנים האלה ומחזיקים מעמד ויש כאלה שנופלים אבל אין ספק שאם מישהו היה פונה אלי ושואל אותי על הילד שלו אם להכניס אותו לתחום ואגב יש לא מעט ובפרט בתקופה האחרונה שפנו אלי כאלה ביניהם שתיים בוגרי המגיקאס ישבתי עם ההורים והנחתי על השולחן את כל הסכנות הקיימים והתהליך הלא קל בכלל שהילד וההורים יצטרכו לעבור, לא מומלץ בכלל. שום דבר לא שווה לקחת את הסיכון.
                                          והסכם רק שחלילה לא יחשבו שאני חושב בשליליות על ילדי פלא והוריהם כי ישנם אלה שכל רגע יושבים עם טובי אנשי החינוך וכו ודואגים לא רק לשירה של הילד אלא לנשמה שלו.

                                          א רקידה'לעא מנותק
                                          א רקידה'לעא מנותק
                                          א רקידה'לע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #84
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול