יניב בן משיח!!
-
-
@פונץ-בננה את יכולה להעלות להורדה??
-
@פונץ-בננה את יכולה להעלות להורדה??
פוסט זה נמחק! -
הקליפ להורדה . להוריד ***
https://send.magicode.me/send-file/file/c86365d013eef1e3a***38fe6fc67f77a086dc754b9/view -
השיר האחרון שלו לא קצבי ומקפיץ כמו השאר.
-
הישר הכי מקפיץ שלו זה אני לא זוכר איך קוראים לשיר, אבל זה הולך ככה.
"הלילה חוגגים פה בלי חשבון,
נצעק חזק אף אחד לא הולך לישון,
כי את השמחה שלנו אף לא יוכל לעצור,
אז... "
משהו כזה!!
מישהו יכול להגיד איך קוראים לשיר?
שכחתי
פשוט@יעקב-ה השמחה שלנו
ויש גם את הראש בעננים .. -
@יעקב-ה השמחה שלנו
ויש גם את הראש בעננים .. -
-
@בן-מנחם או או אוו
זה נשמע מגניבב
איזה שילוב . מעניין .. -
-
-
מישהו יכול לומר לי כמה צפיות (ביוטוב) יש ל"השמחה שלנו" של יניב?
תודה
אני על נטפרי פשוט וזה חסום לי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
