דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?

סקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
42 פוסטים 18 כותבים 2.1k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוישהמ מוישה

    לדעתי תוצאות הסקר יורו על דבר אחד כמה ממשתמשי הפורום הם חסידים כמה מזרחיים,
    זאת אומרת אין פה שאלה על סגנון מוזיקה איזה יותר יפה ואיזה פחות,
    אלא על החברים בפורום כי כל אחד מחובר לסגנון שלו שאתו הוא נולד,
    זאת דעתי מי שחושב אחרת מוזמן לכתוב...

    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #27

    @מוישה-0 זה מאוד מעניין מה שאתה אומר, חשבתי על זה הרבה בעבר.. ודווקא היה מעניין לעשות על זה סקר נפרד...
    אני בתור חסידית לא סובלת מוזיקה מזרחית, ויש לי חברה ספרדיה שלא סובלת חסידי, ופעם רצינו לחקור את העניין הזה אם זה קשור למוזיקה שגדלנו עליה או לא...

    מעט אורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ב. ב.ב ב. ב.

      @מוישה-0 זה מאוד מעניין מה שאתה אומר, חשבתי על זה הרבה בעבר.. ודווקא היה מעניין לעשות על זה סקר נפרד...
      אני בתור חסידית לא סובלת מוזיקה מזרחית, ויש לי חברה ספרדיה שלא סובלת חסידי, ופעם רצינו לחקור את העניין הזה אם זה קשור למוזיקה שגדלנו עליה או לא...

      מעט אורמ מנותק
      מעט אורמ מנותק
      מעט אור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #28

      @ב-ב מזרחיים כולם מכירים חסידי, ורוב האשכנזים לא מכירים מזרחי, זה ענין של סגנון צליל. לשיר כולם יכולים להתחבר, לפיוט או חזנות צריך ללמוד להתחבר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מוישהמ מנותק
        מוישהמ מנותק
        מוישה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
        החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
        והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
        זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
        ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
        וזה מה שרואים בסקר.
        כאן

        'א חזן איז א נאר' (טיפש)
        עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
        ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
        הוא באמת טיפש
        הרבה ר' בונים מפרשיסחא

        צורצ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מוישהמ מוישה

          @ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
          החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
          והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
          זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
          ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
          וזה מה שרואים בסקר.
          כאן

          צורצ מנותק
          צורצ מנותק
          צור
          מנהלים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #30

          @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

          ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,

          לא בטוח

          לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

          מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צורצ צור

            @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

            ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,

            לא בטוח

            מוישהמ מנותק
            מוישהמ מנותק
            מוישה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @צור תיקון טעות

            @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

            ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
            וזה מה שרואים בסקר.

            הרוב מודה

            'א חזן איז א נאר' (טיפש)
            עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
            ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
            הוא באמת טיפש
            הרבה ר' בונים מפרשיסחא

            אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוישהמ מוישה

              @ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
              החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
              והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
              זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
              ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
              וזה מה שרואים בסקר.
              כאן

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
              #32

              @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

              ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,

              בכלל לא..
              אולי בחתונות וכאלה- זה מוזיקה מרקידה, מחברת ומקפיצה-
              לא מחייב שכולם יסכימו שהמוזיקה הזו זה וואו בשבילם!

              @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

              וזה מה שרואים בסקר.

              מי ישמע כמה מגיבים כבר הצביעו....
              האתר הזה רובו מהז'אנר הזה- ברור שזו תהיה התוצאה...

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • מוישהמ מוישה

                @צור תיקון טעות

                @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
                וזה מה שרואים בסקר.

                הרוב מודה

                אינספריישןא מנותק
                אינספריישןא מנותק
                אינספריישן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @מוישה-0 או שהרוב מקשיבים כי זו המוזיקה היותר שמורה. או שהם לא יודעים מה זאת מוזיקה חסידית. ועוד דבר, לליטאים אין (כמעט) מוזיקה ליטאית משל עצמם, אז הם מקשיבים לחסידית, אבל הם לאאאא חסידים.

                מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אינספריישןא אינספריישן

                  @מוישה-0 או שהרוב מקשיבים כי זו המוזיקה היותר שמורה. או שהם לא יודעים מה זאת מוזיקה חסידית. ועוד דבר, לליטאים אין (כמעט) מוזיקה ליטאית משל עצמם, אז הם מקשיבים לחסידית, אבל הם לאאאא חסידים.

                  מוישהמ מנותק
                  מוישהמ מנותק
                  מוישה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  @ריינבואו זה נכון שאין לליטאים מוזיקה משל עצמם אבל את רואה שמה שהם שומעים זה חסידית.

                  'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                  עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                  ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                  הוא באמת טיפש
                  הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                  אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מוישהמ מוישה

                    @ריינבואו זה נכון שאין לליטאים מוזיקה משל עצמם אבל את רואה שמה שהם שומעים זה חסידית.

                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @מוישה-0 נכון. וזו התשובה למה אחוז המקשיבים למוזיקה חסידית כפול מאחוז החסידיים.
                    זה בדיוק מה רציתי לומר.

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • N ntz

                      @צור אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                      למה אין מוזיקת פיוטים?

                      זה לא כלול במזרחית??
                      האמת, רק ביום שישי נזכרתי שעוד אין סקר למוצ"ש, כך שלא חשבתי על יותר מדי.
                      אם יש לכם רעיונות לסקרים, תשלחו לי.
                      כי אין לי עוד סקרים לשבועות הקרובים.

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @ntz אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                      זה לא כלול במזרחית??

                      לא ממש
                      כי איציק דדיה, מאיר גרין, חיים ישראל וכו'
                      לא מתקרבים לסגנון המזרחי של הפיוטים
                      זה ממש שתי סגנונות
                      אני מכורה לפיוטים וממש לא מתחברת למזרחי של חיים ישראל ודומיו..

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שיראלש שיראל

                        וואי תקשיבו זה נורא קשה לענות...
                        ואני יסביר:
                        אני נורא אוהבת בחסידי את מרדכי שפירו אבל אני לא אוהבת את אברהם פריד ואת מרדכי בן דוד וכל החסידים למיניהם
                        מזרחי אני נורא אוהבת את איציק דדיה ומאיר גרין אבל לא מזרחי כבד כמו יובל טייב ופיוטים וכו
                        וגם בישראלי אני אוהבת את ישי ריבו ועקיבא אבל לא שולי רנד ועדירן וכו'
                        אז מה אני אמורה להצביע??😕

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @שיראל אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                        אבל לא שולי רנד ועדירן וכו'

                        שולי רנד ועדי רן זה לא נקרא מוסיקה ישראלית
                        את זה הייתי שמה באחר...
                        עדי רן זה רוק
                        שולי רנד, קשה לי להגדיר את הסגנון שלו אבל זה לא ישראלי

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • margalitM margalit

                          @שיראל אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                          אבל לא שולי רנד ועדירן וכו'

                          שולי רנד ועדי רן זה לא נקרא מוסיקה ישראלית
                          את זה הייתי שמה באחר...
                          עדי רן זה רוק
                          שולי רנד, קשה לי להגדיר את הסגנון שלו אבל זה לא ישראלי

                          מוישהמ מנותק
                          מוישהמ מנותק
                          מוישה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @margalit אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                          שולי רנד, קשה לי להגדיר את הסגנון שלו

                          לדעתי הסגנון של שולי רנד הוא ייחודי כמו השירים שלו שהם על סולמות ייחודיים שכמעט אף אחד לא מנגן עליהם,
                          ואני הייתי מגדיר זאת כסגנון המבטא כאב ועצבות ומרירות.

                          'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                          עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                          ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                          הוא באמת טיפש
                          הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מוישהמ מוישה

                            @margalit אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                            שולי רנד, קשה לי להגדיר את הסגנון שלו

                            לדעתי הסגנון של שולי רנד הוא ייחודי כמו השירים שלו שהם על סולמות ייחודיים שכמעט אף אחד לא מנגן עליהם,
                            ואני הייתי מגדיר זאת כסגנון המבטא כאב ועצבות ומרירות.

                            רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #39

                            @מוישה-0 שולי רנד בהחלט מנגן על סולמות ייחודיים שכמעט אף אחד לא מנגן עליהם...
                            והייתי מוסיפה על כך -
                            העומקק של השירים שלו - לא נתון אצל כלל הזמרים...
                            כששולי רנד מוציא שיר - יש סיפור מאחורי כל ביצוע.
                            ואני דווקא חושבת שהסגנון שלו ישראלי מאד-מאד.
                            מה ישראלי אם לא ה ו א בציבור הדתי?........

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • איילתא מנותק
                              איילתא מנותק
                              איילת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #40

                              וודאי ששולי רנד ישראלי
                              לאיזה סגנון אחר הייתם משייכים אותו הכי טוב??

                              רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אלכסנדרא מנותק
                                אלכסנדרא מנותק
                                אלכסנדר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #41
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מזמור לדוד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  אפשר כאן להרחיב את הדין על התרחבות המוזיקה הישראלית...

                                  והיה כנגן המנגן....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • לא נקרא 0
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • שליחת פנייה לניהול