דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יואלי דיקמן

יואלי דיקמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
4.2k פוסטים 375 כותבים 852.5k צפיות 79 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בן מנחםב בן מנחם

    אז כך קודם כל התנצלותי ל כל מי שניפגע מכך שפרסמתי דברים ללא קרדיט או שבכלל פרסמתי ללא ידיעה של @תהילוש-0 לא היה בכונה ולא היה לי אפשרות לתקן את זה מקווה שסולחים לי ומבינים שלכולם קורה טעויות כולנו בסך הכל בני אדם 🙄


    לגבי הסרטות מהמסיבה עם רולי ויואלי אז יש לי 2 הסרטות שקשורים לנושא בבקשה וסליחה ממי שחשב שיש יותר סרטונים ...
    להוריד * וסליחה מכל מי שחיכה לזה אתמול 🙄

    • https://send.magicode.me/send-file/file/7f2074f2640fc64eef2690***a7f0681b9efb72f5d0/view

    • https://send.magicode.me/send-file/file/a22f6d38189bab67d9512b64***456efb2c6ea2ce3b/view


    לגבי 2 התוכניות של מאסטר פליי שביקשתם זה באמצעה הורדה שזה יגמר אני יעלה בנושא של קול פליי


    בהצלחה לי ולכם וסליחה שוב מכול מי שניפגה /לא קיבל קרדיט 😉

    יעקב ה.י מנותק
    יעקב ה.י מנותק
    יעקב ה.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1255

    @בן-מנחם גם לך סליחה, אתמול כתבתי משהו ממך וללא קרדיט!!!
    סליחה!!!

    אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
    תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ת תהילוש 0

      @בן-מנחם אשמח לפתיח של היומולדת
      מישהו יודע גם מה הלו"ז של יואלי לשבוע זה
      איזה ימים הוא טס שאני ידע מתי אין שידור

      צ מנותק
      צ מנותק
      צוריאל רוטנמר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוריאל רוטנמר
      #1256

      @תהילוש-0 אמר ביואלי דיקמן:

      מישהו יודע גם מה הלו"ז של יואלי לשבוע זה
      איזה ימים הוא טס שאני ידע מתי אין שידור

      ביום ראשון הקרוב יש לו את הישיבשיר במקסיקו אז ראשון הוא לא יהיה כאן בארץ אנ'לא יודע אם גם שני.

      יואלי אמר היום (13/01/2022) שהישיבשיר ייצא היום והוא לא יצא.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צ מנותק
        צ מנותק
        צוריאל רוטנמר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1257
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • בן מנחםב בן מנחם

          אז כך קודם כל התנצלותי ל כל מי שניפגע מכך שפרסמתי דברים ללא קרדיט או שבכלל פרסמתי ללא ידיעה של @תהילוש-0 לא היה בכונה ולא היה לי אפשרות לתקן את זה מקווה שסולחים לי ומבינים שלכולם קורה טעויות כולנו בסך הכל בני אדם 🙄


          לגבי הסרטות מהמסיבה עם רולי ויואלי אז יש לי 2 הסרטות שקשורים לנושא בבקשה וסליחה ממי שחשב שיש יותר סרטונים ...
          להוריד * וסליחה מכל מי שחיכה לזה אתמול 🙄

          • https://send.magicode.me/send-file/file/7f2074f2640fc64eef2690***a7f0681b9efb72f5d0/view

          • https://send.magicode.me/send-file/file/a22f6d38189bab67d9512b64***456efb2c6ea2ce3b/view


          לגבי 2 התוכניות של מאסטר פליי שביקשתם זה באמצעה הורדה שזה יגמר אני יעלה בנושא של קול פליי


          בהצלחה לי ולכם וסליחה שוב מכול מי שניפגה /לא קיבל קרדיט 😉

          י מנותק
          י מנותק
          יהלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1258

          @בן-מנחם אמר ביואלי דיקמן:

          אז כך קודם כל התנצלותי ל כל מי שניפגע מכך שפרסמתי דברים ללא קרדיט או שבכלל פרסמתי ללא ידיעה של @תהילוש-0 לא היה בכונה ולא היה לי אפשרות לתקן את זה מקווה שסולחים לי ומבינים שלכולם קורה טעויות כולנו בסך הכל בני אדם 🙄


          לגבי הסרטות מהמסיבה עם רולי ויואלי אז יש לי 2 הסרטות שקשורים לנושא בבקשה וסליחה ממי שחשב שיש יותר סרטונים ...
          להוריד * וסליחה מכל מי שחיכה לזה אתמול 🙄

          • https://send.magicode.me/send-file/file/7f2074f2640fc64eef2690***a7f0681b9efb72f5d0/view

          • https://send.magicode.me/send-file/file/a22f6d38189bab67d9512b64***456efb2c6ea2ce3b/view


          לגבי 2 התוכניות של מאסטר פליי שביקשתם זה באמצעה הורדה שזה יגמר אני יעלה בנושא של קול פליי


          בהצלחה לי ולכם וסליחה שוב מכול מי שניפגה /לא קיבל קרדיט 😉

          אפשר שוב למי שלא הספיק להוריד....

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • בן מנחםב בן מנחם

            אז כך קודם כל התנצלותי ל כל מי שניפגע מכך שפרסמתי דברים ללא קרדיט או שבכלל פרסמתי ללא ידיעה של @תהילוש-0 לא היה בכונה ולא היה לי אפשרות לתקן את זה מקווה שסולחים לי ומבינים שלכולם קורה טעויות כולנו בסך הכל בני אדם 🙄


            לגבי הסרטות מהמסיבה עם רולי ויואלי אז יש לי 2 הסרטות שקשורים לנושא בבקשה וסליחה ממי שחשב שיש יותר סרטונים ...
            להוריד * וסליחה מכל מי שחיכה לזה אתמול 🙄

            • https://send.magicode.me/send-file/file/7f2074f2640fc64eef2690***a7f0681b9efb72f5d0/view

            • https://send.magicode.me/send-file/file/a22f6d38189bab67d9512b64***456efb2c6ea2ce3b/view


            לגבי 2 התוכניות של מאסטר פליי שביקשתם זה באמצעה הורדה שזה יגמר אני יעלה בנושא של קול פליי


            בהצלחה לי ולכם וסליחה שוב מכול מי שניפגה /לא קיבל קרדיט 😉

            א מנותק
            א מנותק
            אחד מן המניין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1259

            @בן-מנחם אמר ביואלי דיקמן:

            לגבי הסרטות מהמסיבה עם רולי ויואלי אז יש לי 2 הסרטות שקשורים לנושא בבקשה וסליחה ממי שחשב שיש יותר סרטונים ...
            להוריד * וסליחה מכל מי שחיכה לזה אתמול

            https://send.magicode.me/send-file/file/7f2074f2640fc64eef2690***a7f0681b9efb72f5d0/view

            https://send.magicode.me/send-file/file/a22f6d38189bab67d9512b64***456efb2c6ea2ce3b/view

            כן בבקשה גמאני לא הספקתי😅

            ענק הענקים בדורינוע בן מנחםב 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א אחד מן המניין

              @בן-מנחם אמר ביואלי דיקמן:

              לגבי הסרטות מהמסיבה עם רולי ויואלי אז יש לי 2 הסרטות שקשורים לנושא בבקשה וסליחה ממי שחשב שיש יותר סרטונים ...
              להוריד * וסליחה מכל מי שחיכה לזה אתמול

              https://send.magicode.me/send-file/file/7f2074f2640fc64eef2690***a7f0681b9efb72f5d0/view

              https://send.magicode.me/send-file/file/a22f6d38189bab67d9512b64***456efb2c6ea2ce3b/view

              כן בבקשה גמאני לא הספקתי😅

              ענק הענקים בדורינוע מנותק
              ענק הענקים בדורינוע מנותק
              ענק הענקים בדורינו
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1260

              גם אני מצטרף לבקשה הנ''ל.

              אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אחד מן המניין

                @בן-מנחם אמר ביואלי דיקמן:

                לגבי הסרטות מהמסיבה עם רולי ויואלי אז יש לי 2 הסרטות שקשורים לנושא בבקשה וסליחה ממי שחשב שיש יותר סרטונים ...
                להוריד * וסליחה מכל מי שחיכה לזה אתמול

                https://send.magicode.me/send-file/file/7f2074f2640fc64eef2690***a7f0681b9efb72f5d0/view

                https://send.magicode.me/send-file/file/a22f6d38189bab67d9512b64***456efb2c6ea2ce3b/view

                כן בבקשה גמאני לא הספקתי😅

                בן מנחםב מנותק
                בן מנחםב מנותק
                בן מנחם
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
                #1261

                @אחד-מן-המניין ו @יהלי ו @ענק-הענקים-בדורינו ועוד מי שלא הספיק
                בשמחה

                • https://send.magicode.me/send-file/file/ae7ac69f6175ae66a429a1d4***8ebd10a57f411b39/view

                • https://send.magicode.me/send-file/file/8113b96adae47b130dfd00faa2***be876c75723ba2/view

                בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • בן מנחםב בן מנחם

                  @אחד-מן-המניין ו @יהלי ו @ענק-הענקים-בדורינו ועוד מי שלא הספיק
                  בשמחה

                  • https://send.magicode.me/send-file/file/ae7ac69f6175ae66a429a1d4***8ebd10a57f411b39/view

                  • https://send.magicode.me/send-file/file/8113b96adae47b130dfd00faa2***be876c75723ba2/view

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אחד מן המניין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1262
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ענק הענקים בדורינוע מנותק
                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                    ענק הענקים בדורינו
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1263

                    יש למישהו חומר מהישיבשיר במקסיקו אתמול?

                    אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                    בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                      יש למישהו חומר מהישיבשיר במקסיקו אתמול?

                      בן מנחםב מנותק
                      בן מנחםב מנותק
                      בן מנחם
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
                      #1264

                      @ענק-הענקים-בדורינו
                      זה עדין לא התקיים אתמול הוא היה [ רולי בפנמה ] בחתונה מקומית שם אז כל הנירא לי זה היום או של הופצו סרטונים בכללל כי חיפשתי ולא היה כלום מזה ויואלי העלה סרטון שהוא במסעדה במקסיקו וממש הרגע שם 4 בבוקר והוא כתב מתכוננים לשידור מאסטר פליי במקסיקו אז כל אחד במקום אחר איך שהבנתי

                      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                      yaelY ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • בן מנחםב בן מנחם

                        @ענק-הענקים-בדורינו
                        זה עדין לא התקיים אתמול הוא היה [ רולי בפנמה ] בחתונה מקומית שם אז כל הנירא לי זה היום או של הופצו סרטונים בכללל כי חיפשתי ולא היה כלום מזה ויואלי העלה סרטון שהוא במסעדה במקסיקו וממש הרגע שם 4 בבוקר והוא כתב מתכוננים לשידור מאסטר פליי במקסיקו אז כל אחד במקום אחר איך שהבנתי

                        yaelY מנותק
                        yaelY מנותק
                        yael
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1265

                        @בן-מנחם רולי לא טס לפנמה?

                        לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בן מנחםב בן מנחם

                          @ענק-הענקים-בדורינו
                          זה עדין לא התקיים אתמול הוא היה [ רולי בפנמה ] בחתונה מקומית שם אז כל הנירא לי זה היום או של הופצו סרטונים בכללל כי חיפשתי ולא היה כלום מזה ויואלי העלה סרטון שהוא במסעדה במקסיקו וממש הרגע שם 4 בבוקר והוא כתב מתכוננים לשידור מאסטר פליי במקסיקו אז כל אחד במקום אחר איך שהבנתי

                          ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1266

                          @בן-מנחם אמר ביואלי דיקמן:

                          @ענק-הענקים-בדורינו
                          זה עדין לא התקיים אתמול הוא היה [ רולי בפנמה ] בחתונה מקומית שם אז כל הנירא לי זה היום או של הופצו סרטונים בכללל כי חיפשתי ולא היה כלום מזה ויואלי העלה סרטון שהוא במסעדה במקסיקו וממש הרגע שם 4 בבוקר והוא כתב מתכוננים לשידור מקול פליי במקסיקו אז כל אחד במקום אחר איך שהבנתי

                          איך הוא נוסע ככה בקורונה השדה תעופה לא סגור? ובכלל המופעים רגילים שמה עכשיו?

                          שירה מעומק הנשמה

                          yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב ברוריה

                            @בן-מנחם אמר ביואלי דיקמן:

                            @ענק-הענקים-בדורינו
                            זה עדין לא התקיים אתמול הוא היה [ רולי בפנמה ] בחתונה מקומית שם אז כל הנירא לי זה היום או של הופצו סרטונים בכללל כי חיפשתי ולא היה כלום מזה ויואלי העלה סרטון שהוא במסעדה במקסיקו וממש הרגע שם 4 בבוקר והוא כתב מתכוננים לשידור מקול פליי במקסיקו אז כל אחד במקום אחר איך שהבנתי

                            איך הוא נוסע ככה בקורונה השדה תעופה לא סגור? ובכלל המופעים רגילים שמה עכשיו?

                            yaelY מנותק
                            yaelY מנותק
                            yael
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1267

                            @ברוריה את לא רואה איך סוגדים לו?
                            יפתחו בשבילו את השדה תעופה
                            גם פה וגם שם.. אל תדאגי לו

                            לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • בן מנחםב מנותק
                              בן מנחםב מנותק
                              בן מנחם
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1268

                              צילום מסך 2022-01-17 122515.jpg

                              זה מה שהוא העלה 😉

                              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                              yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • בן מנחםב בן מנחם

                                צילום מסך 2022-01-17 122515.jpg

                                זה מה שהוא העלה 😉

                                yaelY מנותק
                                yaelY מנותק
                                yael
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1269

                                @בן-מנחם בגלל זה הוא בקושי דיבר?
                                ישן בין לבין

                                לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צוריאל רוטנמר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1270

                                  מישהו יכול להעלות לכאן את התוכנית שהייתה לו ביום (17/01/2022).

                                  רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צ צוריאל רוטנמר

                                    מישהו יכול להעלות לכאן את התוכנית שהייתה לו ביום (17/01/2022).

                                    רותושששר מנותק
                                    רותושששר מנותק
                                    רותוששש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1271

                                    כבר כמה שבועות לא עדכנו את התוכניות בקול פליי

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רותושששר רותוששש

                                      כבר כמה שבועות לא עדכנו את התוכניות בקול פליי

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צוריאל רוטנמר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1272

                                      @רותוששש אבל @בן-מנחם אמר שהוא יכול להעלות תוכניות שלו יום אחרי התוכנית דרך הטלגרם.

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • צ צוריאל רוטנמר

                                        @רותוששש אבל @בן-מנחם אמר שהוא יכול להעלות תוכניות שלו יום אחרי התוכנית דרך הטלגרם.

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמחה ששון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1273

                                        @צוריאל-רוטנמר למישהו יש הסרטה או משהו מהישיבישיר במקסיקו?

                                        רותושששר סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שמחה ששון

                                          @צוריאל-רוטנמר למישהו יש הסרטה או משהו מהישיבישיר במקסיקו?

                                          רותושששר מנותק
                                          רותושששר מנותק
                                          רותוששש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1274

                                          https://send.magicode.me/send-file/file/***b160c2edca8709ead2f43c563ea72b5ccf620fb7/view
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/***e1145755167f74f2788d1b5a577eb005814e42f3/view

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול