דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה קליין

משה קליין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.8k פוסטים 252 כותבים 301.7k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

    אפשר את השיר בונה ירושלים שלו בבקשה

    אפרתא מנותק
    אפרתא מנותק
    אפרת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #78

    @מוח-שליט-על-הלב https://www.youtube.com/watch?v=SduyKJC9YEw

    בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
    אייל גלבוע

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

      אפשר את השיר בונה ירושלים שלו בבקשה

      ג מנותק
      ג מנותק
      גילה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #79

      @מוח-שליט-על-הלב אמר במשה קליין:

      אפשר את השיר בונה ירושלים שלו בבקשה

      משה קליין - בונה ירושלים _ Moshe Klein - Boneh Yerushalayim.mp3

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ג מנותק
        ג מנותק
        גילה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #80

        https://www.youtube.com/watch?v=MqBHqSkvVwo
        משה קליין - שיר תקווה

        ביצוע של משה קליין שאני ממש אוהבת!!!
        אומנם ישן אבל בכל זאת שומעת שוב ושוב
        ממליצה גם לכם!!

        חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ג גילה

          https://www.youtube.com/watch?v=MqBHqSkvVwo
          משה קליין - שיר תקווה

          ביצוע של משה קליין שאני ממש אוהבת!!!
          אומנם ישן אבל בכל זאת שומעת שוב ושוב
          ממליצה גם לכם!!

          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #81
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג מנותק
            ג מנותק
            גילה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי גילה
            #82

            משה קליין בחתונתו של ישי נוימן (מיוזיק סקופ)

            https://send.magicode.me/send-file/file/a2d38a91******5d4970da8a586d8767cc30338f8c1265/view

            https://send.magicode.me/send-file/file/e71426300**********196606a8f0c0d8514e303a85e511ee1/view

            https://send.magicode.me/send-file/file/951e90e91a75d7be4*********91bf9d6e1cac91bc70a0857/view

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #83

              משה קליין - "בואי בשלום"
              https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

              לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תהילושת ח 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                משה קליין - "בואי בשלום"
                https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

                לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #84

                @פונץ-בננה אמר במשה קליין:

                משה קליין - "בואי בשלום"
                https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

                לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .

                חדש? אין שם תאריך. תודה! מי אחראי על המאחורי הקלעים?

                ח פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • תהילושת תהילוש

                  @פונץ-בננה אמר במשה קליין:

                  משה קליין - "בואי בשלום"
                  https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

                  לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .

                  חדש? אין שם תאריך. תודה! מי אחראי על המאחורי הקלעים?

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חובבת מוזיקה צעירה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #85

                  @תהילוש אפשר את זה עם כוכביות כי זה חסום

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תהילושת תהילוש

                    @פונץ-בננה אמר במשה קליין:

                    משה קליין - "בואי בשלום"
                    https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

                    לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .

                    חדש? אין שם תאריך. תודה! מי אחראי על המאחורי הקלעים?

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #86

                    @תהילוש אמר במשה קליין:

                    חדש? אין שם תאריך. תודה! מי אחראי על המאחורי הקלעים?

                    העלו לאתר לא מזמן..
                    חדש, דיברו על שיר חופה שצריך לצאת לו , לא?

                    או שאני טועה, כבר לא זוכרת חח..

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    ג ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      @תהילוש אמר במשה קליין:

                      חדש? אין שם תאריך. תודה! מי אחראי על המאחורי הקלעים?

                      העלו לאתר לא מזמן..
                      חדש, דיברו על שיר חופה שצריך לצאת לו , לא?

                      או שאני טועה, כבר לא זוכרת חח..

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גילה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #87

                      @פונץ-בננה אמר במשה קליין:

                      @תהילוש אמר במשה קליין:

                      חדש? אין שם תאריך. תודה! מי אחראי על המאחורי הקלעים?

                      העלו לאתר לא מזמן..
                      חדש, דיברו על שיר חופה שצריך לצאת לו , לא?

                      או שאני טועה, כבר לא זוכרת חח..

                      אז למה הוא לא העלה ליוטיוב?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                        @תהילוש אמר במשה קליין:

                        חדש? אין שם תאריך. תודה! מי אחראי על המאחורי הקלעים?

                        העלו לאתר לא מזמן..
                        חדש, דיברו על שיר חופה שצריך לצאת לו , לא?

                        או שאני טועה, כבר לא זוכרת חח..

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הודיה 1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #88

                        @פונץ-בננה 6b2e72b7-51f8-4bb9-bb3b-c2d4938fa425-משה קליין.jpg
                        הנה אמרו שהוא צריך להוציא ויש גם תיעוד
                        קרדיט למיוזיק סקופ אם אני לא טועה

                        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          משה קליין - "בואי בשלום"
                          https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

                          לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חובבת מוזיקה צעירה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #89

                          @פונץ-בננה אמר במשה קליין:

                          משה קליין - "בואי בשלום"
                          https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

                          ||לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .||
                          אפשר אם כוכביות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טליהט מנותק
                            טליהט מנותק
                            טליה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #90

                            @פונץ-בננה השיר הזה יצא כבר באלבום של משה , מה שפרסמו זה צילומים לקליפ לשיר הזה ..
                            זה מה שיצא עכשיו ? כי בקישור שהשארת יש רק את השיר ..

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טליהט טליה

                              @פונץ-בננה השיר הזה יצא כבר באלבום של משה , מה שפרסמו זה צילומים לקליפ לשיר הזה ..
                              זה מה שיצא עכשיו ? כי בקישור שהשארת יש רק את השיר ..

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גילה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #91

                              @טליה אמר במשה קליין:

                              @פונץ-בננה השיר הזה יצא כבר באלבום של משה , מה שפרסמו זה צילומים לקליפ לשיר הזה ..
                              זה מה שיצא עכשיו ? כי בקישור שהשארת יש רק את השיר ..

                              לא הבנתי,
                              השיר בואי בשלום נמצא באלבום של משה קליין?

                              טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג גילה

                                @טליה אמר במשה קליין:

                                @פונץ-בננה השיר הזה יצא כבר באלבום של משה , מה שפרסמו זה צילומים לקליפ לשיר הזה ..
                                זה מה שיצא עכשיו ? כי בקישור שהשארת יש רק את השיר ..

                                לא הבנתי,
                                השיר בואי בשלום נמצא באלבום של משה קליין?

                                טליהט מנותק
                                טליהט מנותק
                                טליה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #92

                                @גילה כן
                                אבל יש מצב שהוא הוציא אותן עכשיו שוב , כמו שקרה עם רוב השירים באלבום
                                תכלס כשיוצא האלום השירים אל עולים לרשת אלא רק מי שקנה את האלבום ואח"כ הוא שחרר לרשת שיר שיר , כנראה שעכשיו הוא שחרר את בואי בשלום

                                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • טליהט טליה

                                  @גילה כן
                                  אבל יש מצב שהוא הוציא אותן עכשיו שוב , כמו שקרה עם רוב השירים באלבום
                                  תכלס כשיוצא האלום השירים אל עולים לרשת אלא רק מי שקנה את האלבום ואח"כ הוא שחרר לרשת שיר שיר , כנראה שעכשיו הוא שחרר את בואי בשלום

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גילה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #93

                                  @טליה אמר במשה קליין:

                                  @גילה כן
                                  אבל יש מצב שהוא הוציא אותן עכשיו שוב , כמו שקרה עם רוב השירים באלבום
                                  תכלס כשיוצא האלום השירים אל עולים לרשת אלא רק מי שקנה את האלבום ואח"כ הוא שחרר לרשת שיר שיר , כנראה שעכשיו הוא שחרר את בואי בשלום

                                  הוא עדיין לא העלה אותו ליוטיוב (זה השיר היחיד, לא?)
                                  אבל מענין שאף פעם לא שמו את השיר הזה!!!!!
                                  לא שמעתי אותו בחיים גם לא במופע השקה!!

                                  טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ג גילה

                                    @טליה אמר במשה קליין:

                                    @גילה כן
                                    אבל יש מצב שהוא הוציא אותן עכשיו שוב , כמו שקרה עם רוב השירים באלבום
                                    תכלס כשיוצא האלום השירים אל עולים לרשת אלא רק מי שקנה את האלבום ואח"כ הוא שחרר לרשת שיר שיר , כנראה שעכשיו הוא שחרר את בואי בשלום

                                    הוא עדיין לא העלה אותו ליוטיוב (זה השיר היחיד, לא?)
                                    אבל מענין שאף פעם לא שמו את השיר הזה!!!!!
                                    לא שמעתי אותו בחיים גם לא במופע השקה!!

                                    טליהט מנותק
                                    טליהט מנותק
                                    טליה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #94

                                    @גילה כי זה שיר חופה , פעם שמעת בואי בשלום ברדיו ??? אני כל היום שומעת את השיר הזה ... אני פשוט חולת שירי חופה

                                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טליהט טליה

                                      @גילה כי זה שיר חופה , פעם שמעת בואי בשלום ברדיו ??? אני כל היום שומעת את השיר הזה ... אני פשוט חולת שירי חופה

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גילה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #95

                                      @טליה אמר במשה קליין:

                                      @גילה כי זה שיר חופה , פעם שמעת בואי בשלום ברדיו ??? אני כל היום שומעת את השיר הזה ... אני פשוט חולת שירי חופה

                                      דווקא שמים שירי חופה אחרים...

                                      השיר הזה עם זכויות יוצרים????
                                      מענין לשמוע אותו

                                      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גילה

                                        @טליה אמר במשה קליין:

                                        @גילה כי זה שיר חופה , פעם שמעת בואי בשלום ברדיו ??? אני כל היום שומעת את השיר הזה ... אני פשוט חולת שירי חופה

                                        דווקא שמים שירי חופה אחרים...

                                        השיר הזה עם זכויות יוצרים????
                                        מענין לשמוע אותו

                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #96

                                        @גילה הוא כנראה עלה בהדלפה לאותו אתר ..
                                        אולי בימים הקרובים הוא יצא רשמי ...

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #97

                                          זה רישמי !!!


                                          משה קליין – בואי בשלום

                                          • https://send.magicode.me/send-file/file/348b92b6a18eb12f0c953736***205c902e382dfcf8/view

                                          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                          פונץ' בננהפ ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול