דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה קליין

משה קליין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.8k פוסטים 252 כותבים 313.9k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

    משה קליין - "בואי בשלום"
    https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

    לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .

    ח מנותק
    ח מנותק
    חובבת מוזיקה צעירה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #89

    @פונץ-בננה אמר במשה קליין:

    משה קליין - "בואי בשלום"
    https://jmusic.me/%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

    ||לא מצאתי בעוד מקומות..\ להורדה .||
    אפשר אם כוכביות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טליהט מנותק
      טליהט מנותק
      טליה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #90

      @פונץ-בננה השיר הזה יצא כבר באלבום של משה , מה שפרסמו זה צילומים לקליפ לשיר הזה ..
      זה מה שיצא עכשיו ? כי בקישור שהשארת יש רק את השיר ..

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • טליהט טליה

        @פונץ-בננה השיר הזה יצא כבר באלבום של משה , מה שפרסמו זה צילומים לקליפ לשיר הזה ..
        זה מה שיצא עכשיו ? כי בקישור שהשארת יש רק את השיר ..

        ג מנותק
        ג מנותק
        גילה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #91

        @טליה אמר במשה קליין:

        @פונץ-בננה השיר הזה יצא כבר באלבום של משה , מה שפרסמו זה צילומים לקליפ לשיר הזה ..
        זה מה שיצא עכשיו ? כי בקישור שהשארת יש רק את השיר ..

        לא הבנתי,
        השיר בואי בשלום נמצא באלבום של משה קליין?

        טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גילה

          @טליה אמר במשה קליין:

          @פונץ-בננה השיר הזה יצא כבר באלבום של משה , מה שפרסמו זה צילומים לקליפ לשיר הזה ..
          זה מה שיצא עכשיו ? כי בקישור שהשארת יש רק את השיר ..

          לא הבנתי,
          השיר בואי בשלום נמצא באלבום של משה קליין?

          טליהט מנותק
          טליהט מנותק
          טליה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #92

          @גילה כן
          אבל יש מצב שהוא הוציא אותן עכשיו שוב , כמו שקרה עם רוב השירים באלבום
          תכלס כשיוצא האלום השירים אל עולים לרשת אלא רק מי שקנה את האלבום ואח"כ הוא שחרר לרשת שיר שיר , כנראה שעכשיו הוא שחרר את בואי בשלום

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טליהט טליה

            @גילה כן
            אבל יש מצב שהוא הוציא אותן עכשיו שוב , כמו שקרה עם רוב השירים באלבום
            תכלס כשיוצא האלום השירים אל עולים לרשת אלא רק מי שקנה את האלבום ואח"כ הוא שחרר לרשת שיר שיר , כנראה שעכשיו הוא שחרר את בואי בשלום

            ג מנותק
            ג מנותק
            גילה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #93

            @טליה אמר במשה קליין:

            @גילה כן
            אבל יש מצב שהוא הוציא אותן עכשיו שוב , כמו שקרה עם רוב השירים באלבום
            תכלס כשיוצא האלום השירים אל עולים לרשת אלא רק מי שקנה את האלבום ואח"כ הוא שחרר לרשת שיר שיר , כנראה שעכשיו הוא שחרר את בואי בשלום

            הוא עדיין לא העלה אותו ליוטיוב (זה השיר היחיד, לא?)
            אבל מענין שאף פעם לא שמו את השיר הזה!!!!!
            לא שמעתי אותו בחיים גם לא במופע השקה!!

            טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ג גילה

              @טליה אמר במשה קליין:

              @גילה כן
              אבל יש מצב שהוא הוציא אותן עכשיו שוב , כמו שקרה עם רוב השירים באלבום
              תכלס כשיוצא האלום השירים אל עולים לרשת אלא רק מי שקנה את האלבום ואח"כ הוא שחרר לרשת שיר שיר , כנראה שעכשיו הוא שחרר את בואי בשלום

              הוא עדיין לא העלה אותו ליוטיוב (זה השיר היחיד, לא?)
              אבל מענין שאף פעם לא שמו את השיר הזה!!!!!
              לא שמעתי אותו בחיים גם לא במופע השקה!!

              טליהט מנותק
              טליהט מנותק
              טליה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #94

              @גילה כי זה שיר חופה , פעם שמעת בואי בשלום ברדיו ??? אני כל היום שומעת את השיר הזה ... אני פשוט חולת שירי חופה

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טליהט טליה

                @גילה כי זה שיר חופה , פעם שמעת בואי בשלום ברדיו ??? אני כל היום שומעת את השיר הזה ... אני פשוט חולת שירי חופה

                ג מנותק
                ג מנותק
                גילה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #95

                @טליה אמר במשה קליין:

                @גילה כי זה שיר חופה , פעם שמעת בואי בשלום ברדיו ??? אני כל היום שומעת את השיר הזה ... אני פשוט חולת שירי חופה

                דווקא שמים שירי חופה אחרים...

                השיר הזה עם זכויות יוצרים????
                מענין לשמוע אותו

                פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גילה

                  @טליה אמר במשה קליין:

                  @גילה כי זה שיר חופה , פעם שמעת בואי בשלום ברדיו ??? אני כל היום שומעת את השיר הזה ... אני פשוט חולת שירי חופה

                  דווקא שמים שירי חופה אחרים...

                  השיר הזה עם זכויות יוצרים????
                  מענין לשמוע אותו

                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #96

                  @גילה הוא כנראה עלה בהדלפה לאותו אתר ..
                  אולי בימים הקרובים הוא יצא רשמי ...

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • בן מנחםב מנותק
                    בן מנחםב מנותק
                    בן מנחם
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #97

                    זה רישמי !!!


                    משה קליין – בואי בשלום

                    • https://send.magicode.me/send-file/file/348b92b6a18eb12f0c953736***205c902e382dfcf8/view

                    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                    פונץ' בננהפ ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • בן מנחםב בן מנחם

                      זה רישמי !!!


                      משה קליין – בואי בשלום

                      • https://send.magicode.me/send-file/file/348b92b6a18eb12f0c953736***205c902e382dfcf8/view
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #98

                      @בן-מנחם אמר במשה קליין:

                      זה רישמי !!!

                      לא ראיתי שעלה ליוטיוב..?

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • בן מנחםב בן מנחם

                        זה רישמי !!!


                        משה קליין – בואי בשלום

                        • https://send.magicode.me/send-file/file/348b92b6a18eb12f0c953736***205c902e382dfcf8/view
                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #99

                        @בן-מנחם אמר במשה קליין:

                        זה רישמי !!!


                        משה קליין – בואי בשלום

                        • https://send.magicode.me/send-file/file/348b92b6a18eb12f0c953736***205c902e382dfcf8/view

                        מה זה אומר רשמי????

                        למה לא עלה ליוטיוב?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג מנותק
                          ג מנותק
                          גילה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #100

                          בואי בשלום
                          https://www.youtube.com/watch?v=-5BPiNDxMw0
                          זה קישור ליוטיוב

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ג גילה

                            בואי בשלום
                            https://www.youtube.com/watch?v=-5BPiNDxMw0
                            זה קישור ליוטיוב

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יהלי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #101

                            @גילה אמר במשה קליין:

                            בואי בשלום
                            https://www.youtube.com/watch?v=-5BPiNDxMw0
                            זה קישור ליוטיוב

                            אפשר לא ביוטיוב....

                            נ נח נחמ נחמן 0נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יהלי

                              @גילה אמר במשה קליין:

                              בואי בשלום
                              https://www.youtube.com/watch?v=-5BPiNDxMw0
                              זה קישור ליוטיוב

                              אפשר לא ביוטיוב....

                              נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                              נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                              נ נח נחמ נחמן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נ נח נחמ נחמן 0
                              #102

                              @יהלי

                              בואי בשלום משה קליין בדרייב

                              https://drive.google.com/file/d/1V45frWRgK1wPnS9pJG2WJD5s9L8SAd7K/view

                              נ נח נחמ נחמן מאומן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אפרתא מנותק
                                אפרתא מנותק
                                אפרת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #103

                                שמות שופטי 'עונת המלחינים 3 בקול חי' נחשפו:

                                עמירן דביר! רולי דיקמן! משה קליין! ו... משה פלד!

                                בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                אייל גלבוע

                                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אפרתא אפרת

                                  שמות שופטי 'עונת המלחינים 3 בקול חי' נחשפו:

                                  עמירן דביר! רולי דיקמן! משה קליין! ו... משה פלד!

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תמר מהמרכז
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #104

                                  @אפרת ממתי הוא מלחין שירים?? איך בדיוק הוא יכול לשפוט בעונה?

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ת תמר מהמרכז

                                    @אפרת ממתי הוא מלחין שירים?? איך בדיוק הוא יכול לשפוט בעונה?

                                    ג מנותק
                                    ג מנותק
                                    גילה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #105

                                    @תמר-מהמרכז אמר במשה קליין:

                                    @אפרת ממתי הוא מלחין שירים?? איך בדיוק הוא יכול לשפוט בעונה?

                                    לא צריך לדעת להלחין כדי לדעת אם שיר טוב או לא

                                    ת מיוזיקפוןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ג גילה

                                      @תמר-מהמרכז אמר במשה קליין:

                                      @אפרת ממתי הוא מלחין שירים?? איך בדיוק הוא יכול לשפוט בעונה?

                                      לא צריך לדעת להלחין כדי לדעת אם שיר טוב או לא

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמר מהמרכז
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #106

                                      @גילה בסדר, אבל את מצפה שמי ששופט בתוכנית מלחינים ידע להלחין, זה כמו שיקחו צייר לקול הבא, כי תכלס לא צריך להיות זמר ומוזיקאי בשביל לדעת אם מישהו שר יפה... 😉

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • ג גילה

                                        @תמר-מהמרכז אמר במשה קליין:

                                        @אפרת ממתי הוא מלחין שירים?? איך בדיוק הוא יכול לשפוט בעונה?

                                        לא צריך לדעת להלחין כדי לדעת אם שיר טוב או לא

                                        מיוזיקפוןמ מנותק
                                        מיוזיקפוןמ מנותק
                                        מיוזיקפון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #107

                                        @גילה צריך שיהיה הבנה במוזיקה או שיתעסק בהלחנת שירים או לפחות שינגן בכמה כלים
                                        רולי ומשה קליין לא הלחינו שירים וגם לא מנגנים עד כמה שידוע לי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • רבקהר מנותק
                                          רבקהר מנותק
                                          רבקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                          #108

                                          זה לא המקום לדון בתחרות המלחינים.
                                          יש לזה נושא כבר!

                                          https://miktzav.com/topic/3491/%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-3-%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%97%D7%99/37?_=1642952001694

                                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול