לכבוד @צור יקירי
-
@צור אותך אני מתייג משום שאני סבור כי תוכל להסביר לי מה פשר הדבר. אין לי עדיין צאט.
אתמול פתחתי נושא בקטגוריה לא נכונה, ולא זו בלבד שמחקו לי את הנושא, הגדילו לעשות והצביע לי למטה על שני הפוסטים שלי.
אין זו קבלת פנים ראויה.
חזרתי לנושא ההוא ואני רואה עליהום שלם על העוון החמור שעשיתי... כולה...
אשמח אם מישהו מההנהלה ייצור עמי קשר בעניין הזה.
תודה רבה
-
@צור אותך אני מתייג משום שאני סבור כי תוכל להסביר לי מה פשר הדבר. אין לי עדיין צאט.
אתמול פתחתי נושא בקטגוריה לא נכונה, ולא זו בלבד שמחקו לי את הנושא, הגדילו לעשות והצביע לי למטה על שני הפוסטים שלי.
אין זו קבלת פנים ראויה.
חזרתי לנושא ההוא ואני רואה עליהום שלם על העוון החמור שעשיתי... כולה...
אשמח אם מישהו מההנהלה ייצור עמי קשר בעניין הזה.
תודה רבה
@אלכסנדר https://music-il.herokuapp.com/topic/382/%D7%A4%D7%9C%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%94%D7%95%D7%92%D7%91%D7%9C%D7%94
-
@צור אותך אני מתייג משום שאני סבור כי תוכל להסביר לי מה פשר הדבר. אין לי עדיין צאט.
אתמול פתחתי נושא בקטגוריה לא נכונה, ולא זו בלבד שמחקו לי את הנושא, הגדילו לעשות והצביע לי למטה על שני הפוסטים שלי.
אין זו קבלת פנים ראויה.
חזרתי לנושא ההוא ואני רואה עליהום שלם על העוון החמור שעשיתי... כולה...
אשמח אם מישהו מההנהלה ייצור עמי קשר בעניין הזה.
תודה רבה
@אלכסנדר תוכל לתייג את ההנהלה במקום אותי
למשל @ntz או @מוטי-טבק
אני בטוח שהם יחזרו אילך למייל שלך עם תשובה
אני רק יענה חלקי
אתמול לא הייתה לי הרשאה כלל לערוך את הנושא (האלבום החדש של שוואקי) שכתבת בקטגוריה לא נכונה (באגים והצעות ייעול) ביקשתי ממך להזיז והסברתי לך גם איך
מפה לשם התחילה עלי מתקפה למה אני אומר לך לשנות ומי שמני ועל זה הגיבה @אייצ-ית בפוסט מנומק שהיא מסבירה את הרציונל
בכל אופן תמיד תוכל לחכות לתגובת ההנהלה -
צ צור נעל נושא זה ב-
-
צ צור ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
צ צור נעל נושא זה ב-
-
@צור אותך אני מתייג משום שאני סבור כי תוכל להסביר לי מה פשר הדבר. אין לי עדיין צאט.
אתמול פתחתי נושא בקטגוריה לא נכונה, ולא זו בלבד שמחקו לי את הנושא, הגדילו לעשות והצביע לי למטה על שני הפוסטים שלי.
אין זו קבלת פנים ראויה.
חזרתי לנושא ההוא ואני רואה עליהום שלם על העוון החמור שעשיתי... כולה...
אשמח אם מישהו מההנהלה ייצור עמי קשר בעניין הזה.
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות