בני פרידמן
-
בני פרידמן נצפה מצלם לשיר הצדקה.
בני פרידמן בצילומי קליפ 2.mp4 בני פרידמן בצילומי קליפ 1.mp4
קרדיט מיוזיק סקופ. -
בני פרידמן נצפה מצלם לשיר הצדקה.
בני פרידמן בצילומי קליפ 2.mp4 בני פרידמן בצילומי קליפ 1.mp4
קרדיט מיוזיק סקופ.@צוריאל-רוטנמר אפשר את זה עם כוכביות להורדה
-
@צוריאל-רוטנמר אפשר את זה עם כוכביות להורדה
@חובבת-מוזיקה-צעירה https://send.magicode.me/send-file/file/e***94145b5306c4f6ee848dffd8595c459ca4d483c/view
https://send.magicode.me/send-file/file/4395e02a304d930b3d0bea58d18d6736bf80b4f1/view -
שיר הצדקה שוקי סלומון בני פרידמן האזינו וצפו
https://send.magicode.me/send-file/file/4098c9d4dba8943289ef217c5f0bab8ffea1d065/view
-
אפשר את השיר שלו - "יש תקווה" ?
תודה רבה! -
אפשר את השיר שלו - "יש תקווה" ?
תודה רבה!@פונץ-בננה
https://send.magicode.me/send-file/****file/0c2dcc5244a6519495303414807314885c5975ca/view
להוריד כוכביות. -
אפשר את השיר שלו - "יש תקווה" ?
תודה רבה! -
מעניין אותי מה דעתכם על השילוב שלו יחד עם שוקי סלמון לדעתי שוקי כל פעם מחפש גימיק חדש ומעניין אבל השיר הפעם מאוד מתאים גם לבני פרידמן
-
מעניין אותי מה דעתכם על השילוב שלו יחד עם שוקי סלמון לדעתי שוקי כל פעם מחפש גימיק חדש ומעניין אבל השיר הפעם מאוד מתאים גם לבני פרידמן
-
@ברוריה אמר בבני פרידמן:
מעניין אותי מה דעתכם על השילוב שלו יחד עם שוקי סלמון לדעתי שוקי כל פעם מחפש גימיק חדש ומעניין אבל השיר הפעם מאוד מתאים גם לבני פרידמן
לדעתי זה שילוב ממש מוצלח!!!!
גם שילוב הקולות וגם התנועות וההתנהגות שלהם!!@גילה אמר בבני פרידמן:
@ברוריה אמר בבני פרידמן:
מעניין אותי מה דעתכם על השילוב שלו יחד עם שוקי סלמון לדעתי שוקי כל פעם מחפש גימיק חדש ומעניין אבל השיר הפעם מאוד מתאים גם לבני פרידמן
לדעתי זה שילוב ממש מוצלח!!!!
גם שילוב הקולות וגם התנועות וההתנהגות שלהם!!הוא היה גם בשיר האחדות
-
הנה בני עובד על שיר חדש שיראה אור בקרוב.
בני פרידמן באולפן.mp4
קרדיט מיוזיק סקופ. -
הנה בני עובד על שיר חדש שיראה אור בקרוב.
בני פרידמן באולפן.mp4
קרדיט מיוזיק סקופ.@צוריאל-רוטנמר אמר בבני פרידמן:
הנה בני עובד על שיר חדש שיראה אור בקרוב.
בני פרידמן באולפן.mp4
קרדיט מיוזיק סקופ.כל מה שבני פרידמן עושה זה יפה הוא זמר מוצלח מאוד לדעתי סוג של גדול הזמר החסידי יש לו את זה
-
@צוריאל-רוטנמר אמר בבני פרידמן:
הנה בני עובד על שיר חדש שיראה אור בקרוב.
בני פרידמן באולפן.mp4
קרדיט מיוזיק סקופ.כל מה שבני פרידמן עושה זה יפה הוא זמר מוצלח מאוד לדעתי סוג של גדול הזמר החסידי יש לו את זה
-
-
@מחשב-נייד כן כתוב שהמופע לנשים בהפרדה כמובן !!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

