-
אחד השירים הישנים והיפים שלו זה מלחמות..שיר שתמיד מרגש אותי

חבל שהשירים שלו הישנים כימעט ולא מושמעים ברדיו -
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
אחד השירים הישנים והיפים שלו זה מלחמות..שיר שתמיד מרגש אותי

חבל שהשירים שלו הישנים כימעט ולא מושמעים ברדיוממש ככה-מלחמות זה ה-שיר!
ואני חושבת שאם הם כבר ישמיעו שירים שלו, אז שישמיעו את החדשים...@תהילוש אמר באיציק דדיה:
ממש ככה-מלחמות זה ה-שיר!
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
אחד השירים הישנים והיפים שלו זה מלחמות..שיר שתמיד מרגש אותי
אז אפשר אותו.???
אני לא מכירה משום מה..... -
@תהילוש אמר באיציק דדיה:
ממש ככה-מלחמות זה ה-שיר!
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
אחד השירים הישנים והיפים שלו זה מלחמות..שיר שתמיד מרגש אותי
אז אפשר אותו.???
אני לא מכירה משום מה.....@גילה אמר באיציק דדיה:
@תהילוש אמר באיציק דדיה:
ממש ככה-מלחמות זה ה-שיר!
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
אחד השירים הישנים והיפים שלו זה מלחמות..שיר שתמיד מרגש אותי
אז אפשר אותו.???
אני לא מכירה משום מה.....פספוס ענקקק. אין לי אותו על המחשב שלי... אולי ל @רותוששש יש?
-
@תהילוש אמר באיציק דדיה:
ממש ככה-מלחמות זה ה-שיר!
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
אחד השירים הישנים והיפים שלו זה מלחמות..שיר שתמיד מרגש אותי
אז אפשר אותו.???
אני לא מכירה משום מה..... -
@תהילוש אמר באיציק דדיה:
ממש ככה-מלחמות זה ה-שיר!
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
אחד השירים הישנים והיפים שלו זה מלחמות..שיר שתמיד מרגש אותי
אז אפשר אותו.???
אני לא מכירה משום מה.....פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
מה שהכי מרגש בשיר "מלחמות" זה שהוא הוציא את זה לאחר שהוא גמר את הצבא ושם הוא מגולל כביכול מה עבר עליו..
הפזמון זה החלק הכי אהוב עליי בשיר ואם הטונים והקול של איציק זה מ-ט-ו-ר-ף! -
שמתם לב שהשיר כוכבים עבר כבר את החצי מיליון ביוטיוב..543,717
לעומת השיר נושא תפילה שכמות הצפיות שלו גם גבוהה אבל בזמן האחרון הצפיות של השיר הזה כימעט ולא עולה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות