האם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?
-
אם תשימו לב בסקר של טוקר אתמול היה רוב למוזיקה מזרחית מאשר חסידית!!!
זה אמור להיות פצצה מתקתקת עבור הרדיו החרדי שבעצם לא משמיע את מה שרוב הציבור שלו רוצה! -
בהמשך לנושא הראשי:
בתוכנית המלחינים נחשפו 4 השופטים עמירן דביר, רולי דיקמן, משה קליין, ו... משה פלד.
ממש מבאס שאין אפילו נציג 1 למוזיקה הישראלית- מזרחית!

@אפוש-פאר אמר בהאם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?:
בהמשך לנושא הראשי:
בתוכנית המלחינים נחשפו 4 השופטים עמירן דביר, רולי דיקמן, משה קליין, ו... משה פלד.
ממש מבאס שאין אפילו נציג 1 למוזיקה הישראלית- מזרחית!

הפעם אני מסכימה יכלו לשים מישהו כמו חיים ישראל או ישי ריבו למה דווקא את אלו?
-
בהמשך לנושא הראשי:
בתוכנית המלחינים נחשפו 4 השופטים עמירן דביר, רולי דיקמן, משה קליין, ו... משה פלד.
ממש מבאס שאין אפילו נציג 1 למוזיקה הישראלית- מזרחית!

-
@אפוש-פאר עמירן דביר אינו ידוע לי באופן אישי כזמר חסידי מובהק (וזאת ע"פ רוב שיריו) וכנ"ל משה פלד.
-
@אילנית אמר בהאם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?:
@אפוש-פאר עמירן דביר אינו ידוע לי באופן אישי כזמר חסידי מובהק (וזאת ע"פ רוב שיריו) וכנ"ל משה פלד.
מזרחי הוא ממש לא!
-
חד משמעית אין שיוויון!
למרות שקול ברמה משמיעים יותר מוזיקה ישראלית ויהודית(ויכולים להשמיע גם את חנן בן ארי למשל...) וקול חי פחות, והסגנון שלו יותר חסידי. עדיין-יש פערים עצומים בין סגנון יהודי לחסידי. אין על זה שאלה בכלל! -
חד משמעית אין שיוויון!
למרות שקול ברמה משמיעים יותר מוזיקה ישראלית ויהודית(ויכולים להשמיע גם את חנן בן ארי למשל...) וקול חי פחות, והסגנון שלו יותר חסידי. עדיין-יש פערים עצומים בין סגנון יהודי לחסידי. אין על זה שאלה בכלל!@חיה-במקרנצ-יק-0 לא ממש. קול פליי משמיעים המווון מוזיקה יהודית!!!!
-
חד משמעית אין שיוויון!
למרות שקול ברמה משמיעים יותר מוזיקה ישראלית ויהודית(ויכולים להשמיע גם את חנן בן ארי למשל...) וקול חי פחות, והסגנון שלו יותר חסידי. עדיין-יש פערים עצומים בין סגנון יהודי לחסידי. אין על זה שאלה בכלל!פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

] וגם בסופו של דבר זה תלוי בשדרן..