אפי סקקובסקי ומני וקשטוק.
-
@שמעון-2 זה כאילו אמור להיות חיקוי לתוכנית "טובים השנ יים" או משהו בסגנון?
@חיה-במקרנצ-יק-0 אמר באפי סקקובסקי ומני וקשטוק.:
לא
הם אמרו שזה שידור נורמלי שמשמיעים שם שירים ולא מתיחות כמו טובים השנים
אלא בין שיר לשיר הם זורקים בדיחה -
@חיה-במקרנצ-יק-0 אמר באפי סקקובסקי ומני וקשטוק.:
לא
הם אמרו שזה שידור נורמלי שמשמיעים שם שירים ולא מתיחות כמו טובים השנים
אלא בין שיר לשיר הם זורקים בדיחה -
אחלה תוכנית
-
לדעתי הם גם עוד לא יודעים בעצמם מה הם הולכים לעשות בתוכנית נראה כמה זמן הם יחזיקו מעמד
-
@שמעון-2 השאלה מה הם יעשו בשבוע הבא. יכול להיות שזה יהיה כמו בתוכניות "איפה אפי" שבהתחלה זה קול והכל אבל בסוף...
-
@שמעון-2 השאלה מה הם יעשו בשבוע הבא. יכול להיות שזה יהיה כמו בתוכניות "איפה אפי" שבהתחלה זה קול והכל אבל בסוף...
@חיה-במקרנצ-יק-0 נראה
-
לי התוכנית הזכירה קצת את התוכנית "מי שמדבר"- אותו סגנון בדיחות- ובמקביל שירים..
-
לדעתי הם היו צריכים לשים מידי פעם שירים קצת חדשים... הכל היה אותו סגנון ישן (של שירים ממש ארוכים..!) וזה היה חופר...
-
@אפרת לא נראה לי שבתוכניות של קול חי מיוזיק יש שידור חוזר.
-
@צוריאל-רוטנמר יש ויש
התכנית נמצאת כאן https://kcm.fm/Programs/20
ולהורדה ישירה (להוריד כוכביות) https://send.magicode.me/send-file/file/56b14055616d01cb9e0e52fe6988e68d981953e2/download@צור אפשר להעלות למג'יקוד
-
@צור אפשר להעלות למג'יקוד
-
@צור אפשר להעלות למג'יקוד
@חיה-במקרנצ-יק-0 בשמחה רבה!
רק לא לשכוכח להוריד כוכבייותhttps://send.magicode.me/send-file/file/b5b5a92112**5bf519a7959de6f746c00a35395958/view
-
מ מוזיקה התייחס לנושא זה ב
-
לדעתי זה לא תוכנית מוזיקה אלא תוכנית קומית שיש בה גם שירים אבל כל העיקר של התוכנית היה בינתיים הצחוקים שהם עושים שם ולא המוזיקה שבקושי הם נותנים לשיר להשמע בלי דיבורים באמצע
-
אני הרגשתי במהלך התוכנית שמני הוא זה שמוביל את התוכנית ומנהל אותה ואת אפי שומעים קצת פחות ז"א בבדיחות וזה אבל לא הרבה מזה
-
אני הרגשתי במהלך התוכנית שמני הוא זה שמוביל את התוכנית ומנהל אותה ואת אפי שומעים קצת פחות ז"א בבדיחות וזה אבל לא הרבה מזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
