הכנר דניאל אהביאל
-
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiA7v3_64fxAhUqxYUKHdI2DIc4ChC3AjABegQIAhAD&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DWOv1qsmbf0Q&usg=AOvVaw3sa_rQbqOjb1HfEK_fHaWt
-
-
@מוישה הוא לא שר . זה לא ממש התחום שלו .
הוא מנגן על כינור באכות מטיריפה . בצורה מדהימה והמוןן מיוחדות וחיבור
באמת שהוא מנגן יפה . ! -
@תהילוש הוא מנגן . בוודאי... הארוע האחרון שלו לא היה בבין הזמנים
יותר לאחרונה...אולי לא שמעת עליו בעקבות ארועיי הקורונה שהתבטלו -

הוא גם היה בהקול הבא 2 -
הכנר הכי טוב שאני מכירה!!!
מנגן ורוקד תוך כדי ועם כל הנשמה-
תותח!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
