בני פרידמן
-
@צוריאל-רוטנמר אמר בבני פרידמן:
הנה בני עובד על שיר חדש שיראה אור בקרוב.
בני פרידמן באולפן.mp4
קרדיט מיוזיק סקופ.כל מה שבני פרידמן עושה זה יפה הוא זמר מוצלח מאוד לדעתי סוג של גדול הזמר החסידי יש לו את זה
-
-
@מחשב-נייד כן כתוב שהמופע לנשים בהפרדה כמובן !!!!!
-
@בן-מנחם יש מצב לקישור
-
השאלה אם זה בהפרדה כמו שהיה אצל שפירא?! מה רמת ההפרדה? איך הם עושים את זה? אולם ויציע? זה לא מספיק(כמו אצל שפירא) מישהו יודע?
-
השאלה אם זה בהפרדה כמו שהיה אצל שפירא?! מה רמת ההפרדה? איך הם עושים את זה? אולם ויציע? זה לא מספיק(כמו אצל שפירא) מישהו יודע?
-
@הלב-שלי למה? לומדים מטעויות!
-
@הלב-שלי למה? לומדים מטעויות!
@מוח-שליט-על-הלב אדרבה הלוואי
-
@מוח-שליט-על-הלב אדרבה הלוואי
@הלב-שלי נראלי כל הזמרים החליטו להיות זהירים יותר גם מתי שיש הפרדה מלאה!
בגלל מה שקרה! -
@הלב-שלי נראלי כל הזמרים החליטו להיות זהירים יותר גם מתי שיש הפרדה מלאה!
בגלל מה שקרה!@מוח-שליט-על-הלב זה לא תלוי בזמרים גם שפירא לא יכל לשלוט בזה
זה חוסר מקום וציבור לא זהיר ועוד מלא גורמים שצריכים להדליק לנו נורה אדומה מהבהבת לפני כל ארוע שיש בו גם נשים וגם גברים אפילו אם זה בהפרדה. תחי ההפרדה!
כולם נכנסים באותו שער ומסתובבים ביחד ורק מקומות הישיבה בהפרדה
נקווה לטוב -
@בונקר אמר בבני פרידמן:
@הלב-שלי לא נראה לי שיש אפשרות אחרת = הולך להיות כמו שהיה אצל שפירא
אצל שפירא זה לא היה אולם ויציע אלא האולם עצמו היה משפחות והיציע מחולק ימין נשים שמאל גברים
הבנתי שפה אולם גברים יציע נשים -
@הלב-שלי למה? לומדים מטעויות!
@מוח-שליט-על-הלב הוא גר באמריקה הוא כנראה לא שמע מה שקרה בארץ
דבר שני שהזמרים האמריקאים רגילים לציבור אמריקאי יותר רגוע וגם יותר פתוח
שלא כמו הישראלים "הצבריים" שהם [אנחנו] יותר מופרעים ויותר סגורים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
