בני פרידמן
-
@הלב-שלי למה? לומדים מטעויות!
@מוח-שליט-על-הלב אדרבה הלוואי
-
@מוח-שליט-על-הלב אדרבה הלוואי
@הלב-שלי נראלי כל הזמרים החליטו להיות זהירים יותר גם מתי שיש הפרדה מלאה!
בגלל מה שקרה! -
@הלב-שלי נראלי כל הזמרים החליטו להיות זהירים יותר גם מתי שיש הפרדה מלאה!
בגלל מה שקרה!@מוח-שליט-על-הלב זה לא תלוי בזמרים גם שפירא לא יכל לשלוט בזה
זה חוסר מקום וציבור לא זהיר ועוד מלא גורמים שצריכים להדליק לנו נורה אדומה מהבהבת לפני כל ארוע שיש בו גם נשים וגם גברים אפילו אם זה בהפרדה. תחי ההפרדה!
כולם נכנסים באותו שער ומסתובבים ביחד ורק מקומות הישיבה בהפרדה
נקווה לטוב -
@בונקר אמר בבני פרידמן:
@הלב-שלי לא נראה לי שיש אפשרות אחרת = הולך להיות כמו שהיה אצל שפירא
אצל שפירא זה לא היה אולם ויציע אלא האולם עצמו היה משפחות והיציע מחולק ימין נשים שמאל גברים
הבנתי שפה אולם גברים יציע נשים -
@הלב-שלי למה? לומדים מטעויות!
@מוח-שליט-על-הלב הוא גר באמריקה הוא כנראה לא שמע מה שקרה בארץ
דבר שני שהזמרים האמריקאים רגילים לציבור אמריקאי יותר רגוע וגם יותר פתוח
שלא כמו הישראלים "הצבריים" שהם [אנחנו] יותר מופרעים ויותר סגורים. -
@בונקר אמר בבני פרידמן:
@הלב-שלי לא נראה לי שיש אפשרות אחרת = הולך להיות כמו שהיה אצל שפירא
עצם זה שעושים הופעה בהפרדה זה בעייתי בדורנו וזה לא טוב עדיף שלא יהיה בכלל מאשר שתהיה "הפרדה".
דבר ראשון הפרדה צריכה להיות מהכניסה ובאולם זה לא פשוט לעשות הפרדה באולם.
וגם מה יקרה כשהוא ישיר נניח עברי אנוכי תהיה שירה בציבור לכל דבר ועניין -
@מוח-שליט-על-הלב הוא גר באמריקה הוא כנראה לא שמע מה שקרה בארץ
דבר שני שהזמרים האמריקאים רגילים לציבור אמריקאי יותר רגוע וגם יותר פתוח
שלא כמו הישראלים "הצבריים" שהם [אנחנו] יותר מופרעים ויותר סגורים.@בונקר אמר בבני פרידמן:
@מוח-שליט-על-הלב הוא גר באמריקה הוא כנראה לא שמע מה שקרה בארץ
דבר שני שהזמרים האמריקאים רגילים לציבור אמריקאי יותר רגוע וגם יותר פתוח
שלא כמו הישראלים "הצבריים" שהם [אנחנו] יותר מופרעים ויותר סגורים.הוא נמצא עם מרדכי שפירא המון, אין סיכוי בעולם שהוא לא שמע על זה, אני לא חושבת שיהיה מה שהיה אצל מרדכי שפירא, כי גם בני פרידמן יזהר וגם הקהל יזהר. אבל מי ששומר על עצמו ומעדיף לא לבוא ליתר ביטחון- אשריו ואשרי חלקו והכסף נשאר אצלו לקנות בו מה שהוא רוצה

-
@בונקר אמר בבני פרידמן:
@מוח-שליט-על-הלב הוא גר באמריקה הוא כנראה לא שמע מה שקרה בארץ
דבר שני שהזמרים האמריקאים רגילים לציבור אמריקאי יותר רגוע וגם יותר פתוח
שלא כמו הישראלים "הצבריים" שהם [אנחנו] יותר מופרעים ויותר סגורים.הוא נמצא עם מרדכי שפירא המון, אין סיכוי בעולם שהוא לא שמע על זה, אני לא חושבת שיהיה מה שהיה אצל מרדכי שפירא, כי גם בני פרידמן יזהר וגם הקהל יזהר. אבל מי ששומר על עצמו ומעדיף לא לבוא ליתר ביטחון- אשריו ואשרי חלקו והכסף נשאר אצלו לקנות בו מה שהוא רוצה

@תמר-מהמרכז ברור שמרדכי ידע מזה לאחר מעשה אבל לא תוך כדי וגם אם היה יודע תוך לא היה לאיל ידו להועיל במאומה. ראיתי ראיון שלו עם טוקר שהוא ממש הצטער לשמוע שזה מה שקרה אבל הוא לא חלם שזה מה שיקרה בגלל כל מה שרשמו למעלה שהציבור האמריקאי באמת שונה מהציבור הישראלי
-
@תמר-מהמרכז ברור שמרדכי ידע מזה לאחר מעשה אבל לא תוך כדי וגם אם היה יודע תוך לא היה לאיל ידו להועיל במאומה. ראיתי ראיון שלו עם טוקר שהוא ממש הצטער לשמוע שזה מה שקרה אבל הוא לא חלם שזה מה שיקרה בגלל כל מה שרשמו למעלה שהציבור האמריקאי באמת שונה מהציבור הישראלי
@הלב-שלי התכוונתי שבני פרידמן בטוח שמע מהסיפור שהיה ולכן הוא ישתדל מאוד שלא יקרה שוב, גם אם קודם הם חשבו שאין עם זה בעיה, אחרי שראו שאיזה חודש לא השמיעו את הזמר המדובר ברדיו בגלל הסיפור אז הבינו שבישראל דברים טיפהלה שונים מחו"ל...
-
@בונקר אמר בבני פרידמן:
@מוח-שליט-על-הלב הוא גר באמריקה הוא כנראה לא שמע מה שקרה בארץ
דבר שני שהזמרים האמריקאים רגילים לציבור אמריקאי יותר רגוע וגם יותר פתוח
שלא כמו הישראלים "הצבריים" שהם [אנחנו] יותר מופרעים ויותר סגורים.הוא נמצא עם מרדכי שפירא המון, אין סיכוי בעולם שהוא לא שמע על זה, אני לא חושבת שיהיה מה שהיה אצל מרדכי שפירא, כי גם בני פרידמן יזהר וגם הקהל יזהר. אבל מי ששומר על עצמו ומעדיף לא לבוא ליתר ביטחון- אשריו ואשרי חלקו והכסף נשאר אצלו לקנות בו מה שהוא רוצה

@תמר-מהמרכז לא מחייב שהוא שמע
עובדה שהוא כן עושה הופעה -
@תמר-מהמרכז לא מחייב שהוא שמע
עובדה שהוא כן עושה הופעה -
@בונקר ברור שהוא שמע וגם אם לא אז דווחו לו. אחרי המקרה עם שפירא לא יתנו למקרה כזה לחזור על עצמו והוא בטוח שמע ויעשו צעדים מצידו ומצד האמרגנים למנוע את הישנות המקרה
-
@בונקר בזה אתה צודק או שלא עושים או שנכנסים לבעיות אי אפשר להשתלט על ציבור שלם שדוחף ולפעמים גם מגיב באלימות בטיפשותו
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה (כמו אלייצור שהוא עוד מופיע לדתיים) אני מאמינה שאפשר למלאות פעמיים את האולם במיוחד לזמרים ענקיים ופופולריים כמו בני ושפירא -
@בונקר בזה אתה צודק או שלא עושים או שנכנסים לבעיות אי אפשר להשתלט על ציבור שלם שדוחף ולפעמים גם מגיב באלימות בטיפשותו
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה (כמו אלייצור שהוא עוד מופיע לדתיים) אני מאמינה שאפשר למלאות פעמיים את האולם במיוחד לזמרים ענקיים ופופולריים כמו בני ושפירא@הלב-שלי אמר בבני פרידמן:
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה
ואז ההוצאות של הזמר יהיו פי 2
-
@הלב-שלי אמר בבני פרידמן:
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה
ואז ההוצאות של הזמר יהיו פי 2
@סודי-ביותר לא שווה ת'הפרדה?
[חוצמ'זה לא נראלי שהוא מפסיד מהנפרד]
-
@סודי-ביותר לא שווה ת'הפרדה?
[חוצמ'זה לא נראלי שהוא מפסיד מהנפרד]
@hhkkkk המופע עם הפרדה!!!!
הוא פשוט לא בהפרדה מלאה, אבל במופע עצמו הגברים והנשים יושבים בנפרדוגם אני לא חושבת שבני פרידמן יצליח למלא את בנייני האומה פעמיים...
-
@hhkkkk המופע עם הפרדה!!!!
הוא פשוט לא בהפרדה מלאה, אבל במופע עצמו הגברים והנשים יושבים בנפרדוגם אני לא חושבת שבני פרידמן יצליח למלא את בנייני האומה פעמיים...
@סודי-ביותר אם הוא היה מצליח (ויש מצב) זה היה שווה, אבל באמת קשה למלא את האולם בנשים שפחות הולכות למופעי זמרים מאשר גברים ולכן זה באמת לא ישתלם לו כלכלית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
