דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
צור
401 פוסטים 143 כותבים 55.8k צפיות 30 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT TALY

    פוסט זה נמחק!

    ענק הענקים בדורינוע מנותק
    ענק הענקים בדורינוע מנותק
    ענק הענקים בדורינו
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ענק הענקים בדורינו
    #152

    @taly
    אמנם שניהם גיטרות, אבל זה לא דומה!

    אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

    רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

      @taly
      אמנם שניהם גיטרות, אבל זה לא דומה!

      רולנדר מנותק
      רולנדר מנותק
      רולנד
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רולנד
      #153

      יש את הקומבינות של אבי מילר התותח [גילוי נאות: חבר טוב]

      עשרות שירים מולחמים זה בזה,

      בכל מחרוזת תמצאו 2 סוגי הלחמות

      האחד שירים דומים,
      והאחד שירים שקטע אחד משלים את הקטע השני בדיוק

      דוגמא- 'כי תעבור במים', 'מן המצר קראתי ק-ה', 'בחודש אלול תוקעים בשופר' זה ממש אותו דבר

      תהנו
      קומבינה 1

      קומבינה 2

      אבי מילר והמערבבים - קומבינה - (40 שירים שיערבבו לכם את הפורים).mp3
      אבי מילר - קומבינה 2.mp3

      הצעה שלי תתחילו עם השני

      🎹🎻🎺🎷🥁
      כל זמן שהמיתר שלם -
      אפשר עוד לנגן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • רולנדר רולנד התייחס לנושא זה ב
      • רולנדר רולנד התייחס לנושא זה ב
      • המאסטרו הנסתרה מנותק
        המאסטרו הנסתרה מנותק
        המאסטרו הנסתר
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
        #154

        יש בשיר "תפילת השל"ה" של יעקב שוואקי קטע בפזמון שמאוד דומה לפזמון של השיר "ממקומך" של שוואקי ושניהם לחנים של וולדנר

        @123-0 אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

        @שמחה-הגיטריסט
        בשיר שנשתוקק תמיד של קמפה
        בקטע -וזכותם יגן לנו......
        זה כמו יוודע של מבד [סקולען]בקטע -תבוא לפניך.......

        הפזמון הזה דומה גם לפזמון של "הבט נא" של נתנאל מנת

        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1 123 0

          @שמחה-הגיטריסט
          בשיר שנשתוקק תמיד של קמפה
          בקטע -וזכותם יגן לנו......
          זה כמו יוודע של מבד [סקולען]בקטע -תבוא לפניך.......

          המאסטרו הנסתרה מנותק
          המאסטרו הנסתרה מנותק
          המאסטרו הנסתר
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #155
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1 123 0

            @שמחה-הגיטריסט
            בשיר שנשתוקק תמיד של קמפה
            בקטע -וזכותם יגן לנו......
            זה כמו יוודע של מבד [סקולען]בקטע -תבוא לפניך.......

            המאסטרו הנסתרה מנותק
            המאסטרו הנסתרה מנותק
            המאסטרו הנסתר
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #156
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

              יש בשיר "תפילת השל"ה" של יעקב שוואקי קטע בפזמון שמאוד דומה לפזמון של השיר "ממקומך" של שוואקי ושניהם לחנים של וולדנר

              @123-0 אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

              @שמחה-הגיטריסט
              בשיר שנשתוקק תמיד של קמפה
              בקטע -וזכותם יגן לנו......
              זה כמו יוודע של מבד [סקולען]בקטע -תבוא לפניך.......

              הפזמון הזה דומה גם לפזמון של "הבט נא" של נתנאל מנת

              TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
              #157

              @המאסטרו-הנסתר
              אסור לכתוב מספר פוסטים ברצף
              אם יש לך מה להוסיף אתה יכול לערוך את הפוסט
              הפעם אני איחדתי לך
              נא להקפיד שזה לא יחזור על עצמו!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • HHKKKKH מנותק
                HHKKKKH מנותק
                HHKKKK
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                #158

                טוב!-אותו זמר -אבי פודולינסקי!!
                ''אב הרחמים''-''נשמות אבודות''
                בפתיח ממש דומה[אולי בגלל החשמליות]2242.mp4 אבי-פדולינסקי-בסינגל-חדש-נשמות-אבודות.mp3

                ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • HagayH מנותק
                  HagayH מנותק
                  Hagay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #159

                  הפתיח של הבט של מרדכי בן דוד והפתיח של בני של יעקב שוואקי (חוץ מהחלק הראשון)
                  הבט: https://youtu.be/fnny8UQBcM8
                  בני: https://youtu.be/l_impOQtqLM

                  המאסטרו הנסתרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • HagayH Hagay

                    הפתיח של הבט של מרדכי בן דוד והפתיח של בני של יעקב שוואקי (חוץ מהחלק הראשון)
                    הבט: https://youtu.be/fnny8UQBcM8
                    בני: https://youtu.be/l_impOQtqLM

                    המאסטרו הנסתרה מנותק
                    המאסטרו הנסתרה מנותק
                    המאסטרו הנסתר
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #160

                    @hagay זה כי זה אותו מעבד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רולנדר רולנד התייחס לנושא זה ב
                    • המאסטרו הנסתרה מנותק
                      המאסטרו הנסתרה מנותק
                      המאסטרו הנסתר
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #161

                      עוד קטעים דומים שזיהיתי הפתיח לשיר "דעת תורה" של רולי והפתיח לשיר "שקול" של יידל דעת תורה.mp3 13שקול 2.mp3

                      הפתיח לשיר "אני מאמין" של מ.ב.ד והפתיח לשיר "בואי כלה" של אוהד 02 אני מאמין.mp3 אוהד מושקוביץ.mp3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • תותיםת מנותק
                        תותיםת מנותק
                        תותים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #162

                        בשיר החדש של יואלי חלום לגדול
                        https://youtu.be/9zrVt8BZDeY
                        הפזמון שלו הזכיר לי משהו מוכר. דגדג לי כל הזמן.
                        עד שזיהיתי!
                        סבא קדישא, של ליפא שמעלצר.
                        https://jewishmusic.fm/wp-content/uploads/secretmusicfolder1/a-z/l/lipa-schmeltzer/keinehora/03---hashiveinu.mp3
                        ויש לו גם ביצוע של שוואקי:
                        https://www.youtube.com/watch?v=I6CDlzDSHzM
                        דומה או לא?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוזיקהמ מנותק
                          מוזיקהמ מנותק
                          מוזיקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #163

                          בשיר להתפלל של אוהד מושקוביץ העיבוד של המעבר מזכיר ממש את הפזמון של הלב שלי של ריבו (במילים ורק אתה יכול...)
                          מצרף קישור למקום המדויק בשיר https://youtu.be/fExVYsEkJuk?t=162
                          מסכימים?

                          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • המאסטרו הנסתרה מנותק
                            המאסטרו הנסתרה מנותק
                            המאסטרו הנסתר
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המאסטרו הנסתר
                            #164

                            הפתיח של מחרוזת של שלומי גרטנר בקומטאנץ והפתיח לשיר באתי לגני של יונתן שינפלד דומים אחד על אחד
                            08- עשה.mp3 באתי לגני.mp3
                            הפתיח של מהרה של שוואקי והפתיח של בואי בשלום של משה קליין 05-מהרה.mp3
                            https://www.youtube.com/watch?v=-5BPiNDxMw0
                            ||אגב, המעבדים שם זה אבא ובן (משה לאופר במהרה ובני לאופר בבואי בשלום, אולי זה בגלל זה||

                            הפזמון בשיר ויקבץ של קובי גרינבוים בדיוק כמו הפזמון בשיר "פותח" של שלומי דסקל
                            ויקבץ.mp3
                            01-פותח.mp3

                            סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                              הפתיח של מחרוזת של שלומי גרטנר בקומטאנץ והפתיח לשיר באתי לגני של יונתן שינפלד דומים אחד על אחד
                              08- עשה.mp3 באתי לגני.mp3
                              הפתיח של מהרה של שוואקי והפתיח של בואי בשלום של משה קליין 05-מהרה.mp3
                              https://www.youtube.com/watch?v=-5BPiNDxMw0
                              ||אגב, המעבדים שם זה אבא ובן (משה לאופר במהרה ובני לאופר בבואי בשלום, אולי זה בגלל זה||

                              הפזמון בשיר ויקבץ של קובי גרינבוים בדיוק כמו הפזמון בשיר "פותח" של שלומי דסקל
                              ויקבץ.mp3
                              01-פותח.mp3

                              סקופרס מנותק
                              סקופרס מנותק
                              סקופר
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #165

                              למעבר להלחמה מדהימה בין השירים "ומתקדש" & "כד יתבין", לחצו כאן:
                              https://miktzav.com/post/108141

                              כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • סקופרס סקופר

                                למעבר להלחמה מדהימה בין השירים "ומתקדש" & "כד יתבין", לחצו כאן:
                                https://miktzav.com/post/108141

                                כשרוןכ מנותק
                                כשרוןכ מנותק
                                כשרון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשרון
                                #166

                                @סקופר
                                מאוד מאוד נכון
                                אבל לא הייתי עושה את זה
                                אחרי הכל הזמר השקיע
                                דבר כזה יכול לדפוק את השיר ...
                                ||אם תתחיל לעשות הלחמות אף פעם לא תסיים ככה זה...||

                                ג מיוזיקפוןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • כשרוןכ כשרון

                                  @סקופר
                                  מאוד מאוד נכון
                                  אבל לא הייתי עושה את זה
                                  אחרי הכל הזמר השקיע
                                  דבר כזה יכול לדפוק את השיר ...
                                  ||אם תתחיל לעשות הלחמות אף פעם לא תסיים ככה זה...||

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גילה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #167

                                  @כשרון אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                  @סקופר
                                  מאוד מאוד נכון
                                  אבל לא הייתי עושה את זה
                                  אחרי הכל הזמר השקיע
                                  דבר כזה יכול לדפוק את השיר ...
                                  ||אם תתחיל לעשות הלחמות אף פעם לא תסיים ככה זה...||

                                  למה??
                                  זה לא בא לגרוע, אבל זה דווקא ממש חמוד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • כשרוןכ כשרון

                                    @סקופר
                                    מאוד מאוד נכון
                                    אבל לא הייתי עושה את זה
                                    אחרי הכל הזמר השקיע
                                    דבר כזה יכול לדפוק את השיר ...
                                    ||אם תתחיל לעשות הלחמות אף פעם לא תסיים ככה זה...||

                                    מיוזיקפוןמ מנותק
                                    מיוזיקפוןמ מנותק
                                    מיוזיקפון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #168

                                    @כשרון צודק אני גם שמתי לב לזה וגם את מי ששאלתי
                                    אבל זה באמת לא כדאי לרשום את זה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • קלרניתק מנותק
                                      קלרניתק מנותק
                                      קלרנית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #169

                                      (בלת"ק)

                                      סקופ!!!

                                      יש שני שירים להיטי ענק שאינם מולחמים אלא גנובים מתחילה ועד סוף:

                                      א. אחד הלהיטים הגדולים (כנראה מלפני כ- 30 שנה - שמישהו יתקן אותי)
                                      והוא מהלהיטים שעד היום מושרים בכל אירוע
                                      לא תאמינו!!
                                      מדובר בשיר "ימים על ימי מלך" המושר בכל כניסת רב לכל אירוע!!!!
                                      המנגינה גנובה בשלמותה משיר ישראלי ישן בשם "ירושלים עיה"ק למה ומדוע".
                                      (אמנם השיר המקורי מושר בקצב הרבה הרבה יותר איטי)

                                      ב. להיט טרי יחסית בשם "ברוך ה' ברוך ה'"
                                      שגם מנגינתו גנובה כולה משיר ישראלי ישן בשם "הנה מה טוב ומה נעים"
                                      (אמנם יש כמה "קנייטשים" שונים)

                                      את שני השירים הנ"ל אין לי בלי שירת נשים
                                      וואם מישהו ימצא תע"ב

                                      מיוזיקפוןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • S מנותק
                                        S מנותק
                                        shin
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #170

                                        משהו מאוד מעניין...
                                        בני פרידמן "ימה"--- "קום קום קום והתהלך בארץ"
                                        אלי הרצליך (מגויר) "חי חי"-- "חי חי חי כן אני עוד חי"
                                        משהו הזוי

                                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                                        איילהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • קלרניתק קלרנית

                                          (בלת"ק)

                                          סקופ!!!

                                          יש שני שירים להיטי ענק שאינם מולחמים אלא גנובים מתחילה ועד סוף:

                                          א. אחד הלהיטים הגדולים (כנראה מלפני כ- 30 שנה - שמישהו יתקן אותי)
                                          והוא מהלהיטים שעד היום מושרים בכל אירוע
                                          לא תאמינו!!
                                          מדובר בשיר "ימים על ימי מלך" המושר בכל כניסת רב לכל אירוע!!!!
                                          המנגינה גנובה בשלמותה משיר ישראלי ישן בשם "ירושלים עיה"ק למה ומדוע".
                                          (אמנם השיר המקורי מושר בקצב הרבה הרבה יותר איטי)

                                          ב. להיט טרי יחסית בשם "ברוך ה' ברוך ה'"
                                          שגם מנגינתו גנובה כולה משיר ישראלי ישן בשם "הנה מה טוב ומה נעים"
                                          (אמנם יש כמה "קנייטשים" שונים)

                                          את שני השירים הנ"ל אין לי בלי שירת נשים
                                          וואם מישהו ימצא תע"ב

                                          מיוזיקפוןמ מנותק
                                          מיוזיקפוןמ מנותק
                                          מיוזיקפון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #171

                                          @קלרנית אם אני לא טועה את השיר ימים הלחין הרבי מסקולען זצוק"ל
                                          לא נראה לי שהוא הכיר את אותו שיר ישראלי

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול