השירים והקליפים שיצאו בעקבות אסון מירון
-
@nbhgv זה אכן מצמרר
והקטע הכי יפה פה
שהצליחו לקחת שיר ישן ולהדביק המילים גם בלשון קודש וגם באידיש
ולהביא את שני הזמרים האלו ולצמרר את כולנו -
-
@אייצ-ית אמאלה איזה מילים חזקות יש בשיר הזה---
וילד שצועק לאבא שמע ישראל ה אחד
והאחר נלחם בשקט, לקחת נשימה אחת--- זה כל כך מתאר את זה!!! -
כל מילה בסלע---
אין לי הסברים וגם אין לי הבנות
אבדו כל המילים מול אותן תמונות
ואת קירות הלב כאב שמרסק
ההר מזיל דמעה העולם שותקוילד שצועק לאבא
שמע ישראל השם אחד
והאחר נלחם בשקט
לקחת נשימה אחתעכשיו זמן דמעה
בתוך הכאב בקושי נושם
עכשיו זמן דמעה הא-ל מנחםואיך זה יום של חג הפך יום זיכרון
בשיא האור נפלה אפלה פתאום
אבל בסופו של יום כשכבים כל האורות
אז יורדים המלאכים להדליק נרותוילד שצועק לאבא ...
מה נשאר לנו עכשיו להמשיך ולקוות
שנצליח לקרב את הלבבות. -
שירים רבים יצאו לאחר האסון הנוראי במירון בו קיפחו את חייהם 45 בני אדם
כאן נעלה את השירים הללו -
@מוזיקה אשריך!
איך הספקת?
חשבתי כבר להעלות את זה...
אגב, אחלה שיר. -
https://www.youtube.com/watch?v=_ZJ2mNzzmFI
-
https://www.youtube.com/watch?v=Cb5_V11Uauk
דרייב שבור:
https://drive.google.com/file/d/
12M5kcgm25XSpikMGVThukXquH_ktSTvd/view -
https://www.youtube.com/watch?v=4atFnFfRjqk
מי שכתב את המילים לשיר הוא אבי הילדים שנהרגו באסון מירון. בעת ההלוויה עמד סמוך לגופות שלהם ואמר "השם נתן והשם לקח, את בניי לקחת ממני, למעשה - את הכול לקחת ממני. רק את אמונתי אל תיקח ממני!"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
