-
אהבתי את כל השירים שלו
יש לו קול יפה
אבל יש לי שני שאלות
א.- מדוע הוא לא עשה שיר על ר' שמעון בר יוחאי
ב.- למה הוא עושה רק קאברים?
-
אהבתי את כל השירים שלו
יש לו קול יפה
אבל יש לי שני שאלות
א.- מדוע הוא לא עשה שיר על ר' שמעון בר יוחאי
ב.- למה הוא עושה רק קאברים?
@יוסי-הגאון הוא לא נראלי זמר יוצר..אלא עוד בחור מזרחיי עם קול יפה

דבר שני- כן יש לו שירים מקוריים...תדפדף למעלה...אבל אין לו הרבה..אולי 2 שירים הם שלו...ועל ר שמעון...אולי תשאל אותו...

-
אהבתי את כל השירים שלו
יש לו קול יפה
אבל יש לי שני שאלות
א.- מדוע הוא לא עשה שיר על ר' שמעון בר יוחאי
ב.- למה הוא עושה רק קאברים?
@יוסי-הגאון אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:
אהבתי את כל השירים שלו
יש לו קול יפה
אבל יש לי שני שאלות
א.- מדוע הוא לא עשה שיר על ר' שמעון בר יוחאי
ב.- למה הוא עושה רק קאברים?
הוא עושה רק קאברים (בינתיים) כי הוא זמר מתחיל, כל המתחילים -מתחילים עם קאברים כדי שיכיר אותם הציבור...:)
-
@יוסי-הגאון אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:
אהבתי את כל השירים שלו
יש לו קול יפה
אבל יש לי שני שאלות
א.- מדוע הוא לא עשה שיר על ר' שמעון בר יוחאי
ב.- למה הוא עושה רק קאברים?
הוא עושה רק קאברים (בינתיים) כי הוא זמר מתחיל, כל המתחילים -מתחילים עם קאברים כדי שיכיר אותם הציבור...:)
-
@esteror את רוב השירים שלו שהם בעצם קאברים הוא עושה אותם בסגנון המזרחי ,
הוא משנה אותם מהקצה לקצה וזה שלמותת !! -
@esteror את רוב השירים שלו שהם בעצם קאברים הוא עושה אותם בסגנון המזרחי ,
הוא משנה אותם מהקצה לקצה וזה שלמותת !!@פונץ-בננה הכי אהבתי ת'קאבר שהוא עשה לשיר "לרוץ אחריך"-
הבעיה שזה היה רק טעימה מהשיר...
זה היה נראה סקיצה-
שבסוף הוא לא הוציא אותה ליוטיוב כמשהו שלם..וזה בעסאא...
דווקא רציתי את השיר המלא בביצוע שלו-- -
@פונץ-בננה הכי אהבתי ת'קאבר שהוא עשה לשיר "לרוץ אחריך"-
הבעיה שזה היה רק טעימה מהשיר...
זה היה נראה סקיצה-
שבסוף הוא לא הוציא אותה ליוטיוב כמשהו שלם..וזה בעסאא...
דווקא רציתי את השיר המלא בביצוע שלו--@אייצ-ית נכוןן ..
אבל גם הקאבר מאמא מושלםםם . שמעת אותו? -
@אייצ-ית נכוןן ..
אבל גם הקאבר מאמא מושלםםם . שמעת אותו?@פונץ-בננה לאא
שימי קישורר. -
@פונץ-בננה לאא
שימי קישורר.@אייצ-ית אני שולחת לך ותשימי את ...
-
https://www.youtube.com/watch?v=_0Y3_T8wxBU
-
https://www.youtube.com/watch?v=BcZ5B9XM92A
זה קאבר של שילה בן סעדון- לשיר "לרוץ אחריך".
הוא גם קאבר נדיירר...@אייצ-ית יצא לשיר לרוץ אחריך עוד קאבר...
-
@אייצ-ית יצא לשיר לרוץ אחריך עוד קאבר...
@פונץ-בננה יאוו מגניבב-
של מיי??? -
@פונץ-בננה יאוו מגניבב-
של מיי???@אייצ-ית חכי אני אפתח עליו פוסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות