דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

    @כריש-הפרסום

    @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    @כריש-הפרסום קופא מקור-
    גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
    לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
    במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
    מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
    עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
    עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
    סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
    מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
    איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
    כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
    חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
    מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
    שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
    רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #438

    @פונץ-בננה ש מצב שאת כותבת את המילים בגופן רגיל?

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • HHKKKKH מנותק
      HHKKKKH מנותק
      HHKKKK
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
      #439

      @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
      @כריש-הפרסום
      קופא מקור-
      גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
      לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
      במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
      מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
      עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
      עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
      סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
      מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
      איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
      כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
      חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
      מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
      שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
      רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

      פשוט להוריד את החיצים שבצד.

      ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

      כריש הפרסוםכ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • HHKKKKH HHKKKK

        @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
        @כריש-הפרסום
        קופא מקור-
        גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
        לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
        במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
        מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
        עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
        עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
        סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
        מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
        איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
        כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
        חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
        מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
        שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
        רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

        פשוט להוריד את החיצים שבצד.

        כריש הפרסוםכ מנותק
        כריש הפרסוםכ מנותק
        כריש הפרסום
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #440

        @hhkkkk
        גריימן, תספר להם.
        הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
        שאנחנו משמחים לבבות
        אבל לפעמים...
        לפעמים לבבות קופאים
        לפעמים אין מילים
        לפעמים אין שורות ישרות
        אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
        שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
        אין משגיחים. אין
        יריות בצרורות אלף מחשבות
        אני חי אני מת חרדות של תובנות
        הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
        סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
        רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
        נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
        גם אלפים של מיילים נסעתי
        אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
        הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
        או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

        פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
        בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

        שומע בום בום הפחד שר
        נוסע וום וום כי מה נשאר
        אפוקליפסה כי אין מחר
        ואין פוליסה הביטוח נגמר.
        טיפות יורדות אלו לא דמעות
        חזאי אמר שיש שטפונות
        וקר לי כל כל כך קר לי
        מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
        מה אני עושה
        בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
        וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
        מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
        אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
        כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
        מאבא ומאמא מהעולם האכזר
        ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • HHKKKKH מנותק
          HHKKKKH מנותק
          HHKKKK
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #441

          מילות השיר: ''יש בך הכל''-עקיבא.

          אות לאות ספר את הסיפור שלך

          יש לך אחד יפה

          גם כל הכאבים והחולשות שלך

          הפכו אותך אחד כזה

          שלא מפחד ליפול

          שלא מפחד לגדול

          תו לתו נגן את הניגון שלך

          יש לך אחד יפה

          תרקוד כאילו העולם שר בשבילך

          הנה הלב כבר מתרפא

          ורק אל תפחד ליפול

          רק אל תפחד לגדול

          כל עוד לא הפסקת לחלום

          אתה מנצח

          כאילו אין מחר, לחיות היום

          תחזיק רק להיום

          כל עוד לא הפסקת לחלום

          אתה מנצח

          תעוף הכי רחוק שאתה יכול

          יש בך הכל

          קח מכחול צייר את הציור שלך

          יש לך אחד יפה

          ואין שום דבר שיעצור אותך

          תפליג לאן שרק תרצה

          רק אל תפחד ליפול

          רק אל תפחד לגדול.

          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ר. כהןר מנותק
            ר. כהןר מנותק
            ר. כהן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #442

            למישהו יש את המילים של השיר 'באמונה' של אבי מן?

            ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

            שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ר. כהןר ר. כהן

              למישהו יש את המילים של השיר 'באמונה' של אבי מן?

              שרת הרוקש מנותק
              שרת הרוקש מנותק
              שרת הרוק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #443

              @ר-כהן
              "זה הזמן להתעורר
              לא להישבר
              כל יום זה אותו דבר כאן
              כולם מבולבלים
              הבל הבלים
              מה מחפשים

              כולם מסתובבים
              בכלל לא שואלים
              איפה האמת נמצאת כאן
              ועוד יגלו שרק משיח יעזור

              הוא יבוא להדליק את האור
              כן משיח כבר פה, אני מאמין
              באמונה
              נה נה נה נה
              שלימה
              הגאולה
              לה לה לה לה
              קרובה
              ונחכה לו פה עד שיבוא

              אנשים רצים מהר
              רק לא לאחר
              לאן הם יגיעו
              על סף הרעיון
              אין כאן היגיון
              מה הם רוצים

              לאן ממהרים
              ומה הם משיגים
              יבוא היום שהם יבינו
              ועוד יגלו שרק משיח יעזור".

              ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • סקרן לדעתס מנותק
                סקרן לדעתס מנותק
                סקרן לדעת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #444

                אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • סקרן לדעתס סקרן לדעת

                  אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #445

                  @סקרן-לדעת אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                  לא יודעת אם מתאים לכתוב את זה בפורום?!

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                    @סקרן-לדעת אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                    לא יודעת אם מתאים לכתוב את זה בפורום?!

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #446

                    אפשר ת'מילים של יאיר אלייצור לא חוזר לרחובות

                    HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      אפשר ת'מילים של יאיר אלייצור לא חוזר לרחובות

                      HHKKKKH מנותק
                      HHKKKKH מנותק
                      HHKKKK
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #447

                      @שמעון-2 ''לא חוזר לרחובות''
                      אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                      רבנו רבנו תראה לי
                      אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                      אז
                      רבנו בא תעשה אותי
                      כמוך ממש
                      ובלי ייסורים
                      אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                      אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                      נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                      בא
                      רבי
                      כמו צאן
                      אל הטבח
                      אני פה
                      קור, והידיים מאחור
                      עם אזיקון
                      ואל הבור
                      רבי
                      אור
                      רבי
                      אנלא יעצור
                      רבי בא תעשה עליי תפילות
                      אני חייב שתעזור
                      לי
                      תראה את הרצון שלי
                      אנלא אשם שאבא שלי הוא לא הבעל שם טוב
                      ממעז'בוז'
                      כי
                      אמרת
                      רבי שאפשר גם
                      להיות כמוך אם רוצים ולא שיקרת
                      אז
                      אני רוצה להיות צדיק יסוד עולם
                      רוצה לראות תמיד מול העיניים הוויה
                      רוצה לראות גם את רבי שמעון בר יוחאי
                      רוצה לראות אותך
                      ולעבוד את השם בשמחה

                      פזמון:
                      אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                      רבנו רבנו תראה לי
                      אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                      אז
                      רבנו בא תעשה אותי
                      כמוך ממש
                      ובלי ייסורים
                      אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                      אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                      נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                      אנלא חוזר לרחובות * 4

                      בית ב':
                      בא
                      רבי
                      זה מתוק לי
                      לא
                      אבא
                      הם אומרים לי
                      בא
                      הם שיכורים מתאוות וכדורי שינה הם
                      כמו
                      ילד טמבל שבתוך
                      קערה של סוכריות צבעוניות מבחוץ
                      בפנים מלא ברעל
                      תן לקום בלילה מוקדם
                      וללכת לשם
                      לשדה, או בחדר, לצעוק אליך
                      גם
                      אני רוצה ממשלה
                      על כל המלאכים
                      אני הבן של המלך או מה
                      חברים שלי
                      קוראים לי מדומין
                      והם לא מבינים
                      שאנחלק ממך, לא סתם בן אני חלק
                      חלק אלוק
                      ואם לי לא תתן אז למי
                      אבא מה
                      אני רוצה

                      פזמון:
                      אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                      רבנו רבנו תראה לי
                      אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                      אז
                      רבנו בא תעשה אותי
                      כמוך ממש
                      ובלי ייסורים
                      אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                      אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                      נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                      אנלא חוזר לרחובות * 4

                      סבתא סליחה
                      סבתא סליחה
                      את נתת לי המון
                      אבל זה קשה לי מידי
                      אנלא חוזר לשכונה
                      לאדום בעיניים
                      סבתא
                      אני לא עוזב את ירושלים.

                      ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • HHKKKKH HHKKKK

                        @שמעון-2 ''לא חוזר לרחובות''
                        אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                        רבנו רבנו תראה לי
                        אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                        אז
                        רבנו בא תעשה אותי
                        כמוך ממש
                        ובלי ייסורים
                        אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                        אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                        נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                        בא
                        רבי
                        כמו צאן
                        אל הטבח
                        אני פה
                        קור, והידיים מאחור
                        עם אזיקון
                        ואל הבור
                        רבי
                        אור
                        רבי
                        אנלא יעצור
                        רבי בא תעשה עליי תפילות
                        אני חייב שתעזור
                        לי
                        תראה את הרצון שלי
                        אנלא אשם שאבא שלי הוא לא הבעל שם טוב
                        ממעז'בוז'
                        כי
                        אמרת
                        רבי שאפשר גם
                        להיות כמוך אם רוצים ולא שיקרת
                        אז
                        אני רוצה להיות צדיק יסוד עולם
                        רוצה לראות תמיד מול העיניים הוויה
                        רוצה לראות גם את רבי שמעון בר יוחאי
                        רוצה לראות אותך
                        ולעבוד את השם בשמחה

                        פזמון:
                        אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                        רבנו רבנו תראה לי
                        אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                        אז
                        רבנו בא תעשה אותי
                        כמוך ממש
                        ובלי ייסורים
                        אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                        אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                        נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                        אנלא חוזר לרחובות * 4

                        בית ב':
                        בא
                        רבי
                        זה מתוק לי
                        לא
                        אבא
                        הם אומרים לי
                        בא
                        הם שיכורים מתאוות וכדורי שינה הם
                        כמו
                        ילד טמבל שבתוך
                        קערה של סוכריות צבעוניות מבחוץ
                        בפנים מלא ברעל
                        תן לקום בלילה מוקדם
                        וללכת לשם
                        לשדה, או בחדר, לצעוק אליך
                        גם
                        אני רוצה ממשלה
                        על כל המלאכים
                        אני הבן של המלך או מה
                        חברים שלי
                        קוראים לי מדומין
                        והם לא מבינים
                        שאנחלק ממך, לא סתם בן אני חלק
                        חלק אלוק
                        ואם לי לא תתן אז למי
                        אבא מה
                        אני רוצה

                        פזמון:
                        אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                        רבנו רבנו תראה לי
                        אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                        אז
                        רבנו בא תעשה אותי
                        כמוך ממש
                        ובלי ייסורים
                        אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                        אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                        נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                        אנלא חוזר לרחובות * 4

                        סבתא סליחה
                        סבתא סליחה
                        את נתת לי המון
                        אבל זה קשה לי מידי
                        אנלא חוזר לשכונה
                        לאדום בעיניים
                        סבתא
                        אני לא עוזב את ירושלים.

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #448

                        @hhkkkk אפשר את זה ברגיל

                        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @hhkkkk אפשר את זה ברגיל

                          HHKKKKH מנותק
                          HHKKKKH מנותק
                          HHKKKK
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #449

                          @שמעון-2 מה הפשט?

                          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • HHKKKKH HHKKKK

                            @שמעון-2 מה הפשט?

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #450

                            @hhkkkk יותר מצומצם

                            HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              @hhkkkk יותר מצומצם

                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKK
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #451

                              @שמעון-2 ''לא חוזר לרחובות''
                              אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                              רבנו רבנו תראה לי אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך אז
                              רבנו בא תעשה אותי כמוך ממש ובלי ייסורים אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרי
                              אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                              נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות
                              בא רבי כמו צאן אל הטבח אני פה קור, והידיים מאחור עם אזיקון ואל הבור
                              רבי אור רבי אנלא יעצור רבי בא תעשה עליי תפילות
                              אני חייב שתעזור ל יתראה את הרצון שלי
                              אנלא אשם שאבא שלי הוא לא הבעל שם טוב ממעז'בוז'
                              כי אמרת רבי שאפשר גם להיות כמוך אם רוצים ולא שיקרת
                              אז אני רוצה להיות צדיק יסוד עולם רוצה לראות תמיד מול העיניים הוויה
                              רוצה לראות גם את רבי שמעון בר יוחאי רוצה לראות אותך ולעבוד את ה' בשמחה
                              אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם רבנו רבנו תראה לי
                              אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך אז רבנו בא תעשה אותי
                              כמוך ממש ובלי ייסורים אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                              אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                              נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות
                              בא רבי זה מתוק לי לא אבא הם אומרים לי בא
                              הם שיכורים מתאוות וכדורי שינה הם כמו ילד טמבל שבתוך
                              קערה של סוכריות צבעוניות מבחוץ בפנים מלא ברעל
                              תן לקום בלילה מוקדם וללכת לשם לשדה, או בחדר, לצעוק אליך
                              גם אני רוצה ממשלה על כל המלאכים אני הבן של המלך או מה
                              חברים שלי קוראים לי מדומין והם לא מבינים שאנחלק ממך, לא סתם בן אני חלק
                              חלק אלוק אם לי לא תתן אז למי אבא מה אני רוצה
                              פזמון וכו'
                              סבתא סליחה
                              סבתא סליחה
                              את נתת לי המון
                              אבל זה קשה לי מידי
                              אנלא חוזר לשכונה
                              לאדום בעיניים
                              סבתא
                              אני לא עוזב את ירושלים.

                              ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • דודו בלוקהד מנותק
                                דודו בלוקהד מנותק
                                דודו בלוקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #452

                                קופא מקור. שרולי. גרימן .ואלעזר

                                בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                  קופא מקור. שרולי. גרימן .ואלעזר

                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKK
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                  #453

                                  @דודו-בלוקה

                                  @כריש-הפרסום אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
                                  @hhkkkk
                                  גריימן, תספר להם.
                                  הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
                                  שאנחנו משמחים לבבות
                                  אבל לפעמים...
                                  לפעמים לבבות קופאים
                                  לפעמים אין מילים
                                  לפעמים אין שורות ישרות
                                  אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
                                  שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
                                  אין משגיחים. אין
                                  יריות בצרורות אלף מחשבות
                                  אני חי אני מת חרדות של תובנות
                                  הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
                                  סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
                                  רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
                                  נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
                                  גם אלפים של מיילים נסעתי
                                  אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
                                  הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
                                  או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

                                  פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
                                  בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

                                  שומע בום בום הפחד שר
                                  נוסע וום וום כי מה נשאר
                                  אפוקליפסה כי אין מחר
                                  ואין פוליסה הביטוח נגמר.
                                  טיפות יורדות אלו לא דמעות
                                  חזאי אמר שיש שטפונות
                                  מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                                  מה אני עושה
                                  בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
                                  וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
                                  מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
                                  אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
                                  כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
                                  מאבא ומאמא מהעולם האכזר
                                  ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                                  ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                  EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מנאשששמ מנאששש התייחס לנושא זה ב
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מוזיקה בלב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #454

                                    stronger all as one- ברכה יפה
                                    אשמח לקבל את המילים באנגלית

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • AR054A מנותק
                                      AR054A מנותק
                                      AR054
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #455

                                      אני צריכה את המילים של השיר GO SPEECHLESS של ברכה יפה.

                                      הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • AR054A AR054

                                        אני צריכה את המילים של השיר GO SPEECHLESS של ברכה יפה.

                                        הלב שליה מנותק
                                        הלב שליה מנותק
                                        הלב שלי
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #456

                                        @ar054
                                        Here comes a wave meant to wash me away
                                        A tide that is taking me under
                                        Swallowing sand, left with nothing to say
                                        My voice drowned out in the thunder
                                        [pre chorus]
                                        But I won't cry
                                        And I won't start to crumble
                                        Whenever they try
                                        To shut me or cut me down
                                        [chorus]
                                        I won't be silenced
                                        You can't keep me quiet
                                        Won't tremble when you try it
                                        All I know is I won't go speechless
                                        'cause I'll breathe
                                        When they try to suffocate me
                                        'cause I know that I won't go speechless
                                        [verse 2]
                                        Written in stone
                                        Every rule' every word
                                        Centuries old and unbending
                                        "stay in your place"
                                        "better seen and not heard"
                                        But now my story is ending
                                        [pre chorus]
                                        'cause i
                                        I cannot start to crumble
                                        So come on and try
                                        Try to shut me and cut me down
                                        [chorus]
                                        I won't be silenced
                                        You can't keep me quiet
                                        Won't tremble when you try it
                                        All I know is I won't go speechless, speechless
                                        Let the storm in
                                        I cannot be broken
                                        No, I won't live unspoken
                                        'cause I know that I won't go speechless
                                        [bridge]
                                        Try to lock me in this cage
                                        I won't just lay me down and die
                                        I will take this broken wings
                                        And watch me burn across the sky
                                        Hear the echo saying:
                                        [chorus]
                                        I won't be silenced
                                        Though you wanna see me tremble when you try it
                                        All I know is I won't go speechless, speechless
                                        'cause I'll breathe
                                        When they try to suffocate me
                                        Don't you underestimate me
                                        'cause I know that I won't go speechless

                                        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                        AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הלב שליה הלב שלי

                                          @ar054
                                          Here comes a wave meant to wash me away
                                          A tide that is taking me under
                                          Swallowing sand, left with nothing to say
                                          My voice drowned out in the thunder
                                          [pre chorus]
                                          But I won't cry
                                          And I won't start to crumble
                                          Whenever they try
                                          To shut me or cut me down
                                          [chorus]
                                          I won't be silenced
                                          You can't keep me quiet
                                          Won't tremble when you try it
                                          All I know is I won't go speechless
                                          'cause I'll breathe
                                          When they try to suffocate me
                                          'cause I know that I won't go speechless
                                          [verse 2]
                                          Written in stone
                                          Every rule' every word
                                          Centuries old and unbending
                                          "stay in your place"
                                          "better seen and not heard"
                                          But now my story is ending
                                          [pre chorus]
                                          'cause i
                                          I cannot start to crumble
                                          So come on and try
                                          Try to shut me and cut me down
                                          [chorus]
                                          I won't be silenced
                                          You can't keep me quiet
                                          Won't tremble when you try it
                                          All I know is I won't go speechless, speechless
                                          Let the storm in
                                          I cannot be broken
                                          No, I won't live unspoken
                                          'cause I know that I won't go speechless
                                          [bridge]
                                          Try to lock me in this cage
                                          I won't just lay me down and die
                                          I will take this broken wings
                                          And watch me burn across the sky
                                          Hear the echo saying:
                                          [chorus]
                                          I won't be silenced
                                          Though you wanna see me tremble when you try it
                                          All I know is I won't go speechless, speechless
                                          'cause I'll breathe
                                          When they try to suffocate me
                                          Don't you underestimate me
                                          'cause I know that I won't go speechless

                                          AR054A מנותק
                                          AR054A מנותק
                                          AR054
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #457
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול