דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מה דעתכם על המלחין הענק פינקי וועבער

מה דעתכם על המלחין הענק פינקי וועבער

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
17 פוסטים 8 כותבים 1.0k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • השקדןה השקדן

    הוא הלחין מעל 200!!! שירים להיטים בציבור החסידי!!!
    מה דעתכם?

    ssS מנותק
    ssS מנותק
    ss
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @צוותא דעתי שלא היה ואין עכשיו מי שיחליף אותו גם בחול אין וכ"ש כאן בארץ שאגב עד עכשיו לא מצאתי מלחין וגראמער בדחן שיגיע קרוב אליו בכלל !!

    השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ssS ss

      @צוותא דעתי שלא היה ואין עכשיו מי שיחליף אותו גם בחול אין וכ"ש כאן בארץ שאגב עד עכשיו לא מצאתי מלחין וגראמער בדחן שיגיע קרוב אליו בכלל !!

      השקדןה מנותק
      השקדןה מנותק
      השקדן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

      זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
      במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

      ssS סאדיגוראס 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • השקדןה השקדן

        הוא הלחין מעל 200!!! שירים להיטים בציבור החסידי!!!
        מה דעתכם?

        NBHGVN מנותק
        NBHGVN מנותק
        NBHGV
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @צוותא השבוע בלילה מנצח דיברו עליו ועל השירים שלו
        הנה הקישור https://www.jumbomail.me/j/0GIxgrtoT0aYD8D

        השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • NBHGVN NBHGV

          @צוותא השבוע בלילה מנצח דיברו עליו ועל השירים שלו
          הנה הקישור https://www.jumbomail.me/j/0GIxgrtoT0aYD8D

          השקדןה מנותק
          השקדןה מנותק
          השקדן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @nbhgv כן שמעתי קצת בגלל 22 למוזיקה שלו ...

          זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
          במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • השקדןה השקדן

            @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

            ssS מנותק
            ssS מנותק
            ss
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @צוותא הערשי וויינבערגער הוא לא אותו דבר לדוגמה השירים של פינקי יהיה איזה שיהיה שרים לזמן רב רב מצד שני השירים של הערשי וויינבערגער שרים חצי שנה ואחר זה כולם שוכחים אותו זה המציאות. וגם דברתי גם החרוזים והגראמען שהוא עושה אין תחליף!!!

            השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ssS ss

              @צוותא הערשי וויינבערגער הוא לא אותו דבר לדוגמה השירים של פינקי יהיה איזה שיהיה שרים לזמן רב רב מצד שני השירים של הערשי וויינבערגער שרים חצי שנה ואחר זה כולם שוכחים אותו זה המציאות. וגם דברתי גם החרוזים והגראמען שהוא עושה אין תחליף!!!

              השקדןה מנותק
              השקדןה מנותק
              השקדן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @ss יש בזה משהו אבל הערשי וינברגר הוא יחסי חדש תן לו קצת זמן והוא יהיה ענק שבענקים ....

              זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
              במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

              ssS תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • השקדןה השקדן

                @ss יש בזה משהו אבל הערשי וינברגר הוא יחסי חדש תן לו קצת זמן והוא יהיה ענק שבענקים ....

                ssS מנותק
                ssS מנותק
                ss
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @צוותא נכון אמרתי ודברתי רק על עכשיו יש לו עתיד גדולה מאוד!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מתיתיהומ מנותק
                  מתיתיהומ מנותק
                  מתיתיהו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  פינקי הלחין את הלהיט של כל הזמנים......

                  רחם

                  אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

                  השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מתיתיהומ מתיתיהו

                    פינקי הלחין את הלהיט של כל הזמנים......

                    רחם

                    השקדןה מנותק
                    השקדןה מנותק
                    השקדן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @מתיתיהו רחם מילא יש שיר הרבה הרבה יותר מרומם 'ממקומך' ששרים בקדושה של שחרית בשבת ברוב בציבור החסידי

                    זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                    במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • השקדןה מנותק
                      השקדןה מנותק
                      השקדן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @השקדן
                      בכנס של האירגון החשוב בארה"ב רופא חולים R.C.C.S שהתקיימה לאחרונה פינקי וועבער ביחד עם מקהלת פריילך ולב מרגשים עד דמעות כמו שרק פינקי יודע ובסוף שר ביחד עם שרגי געשטטנר ז"ל את שירו ''כרחם אב'' יה"ר שזה יהי' לע"נ רבי שרגא אליהו בן ר' חיים אליעזר דוד הי"ו
                      9..jpg
                      שרגי.jpg

                      קישור להורדה [צריך להוריד את הכוכביות]
                      https://send.magicode.me/send-file/file/9ea6b0619bc617a9f****54680c8beb9fc5901fd20f4/view

                      זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                      במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                      R נטו מוזיקהנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • השקדןה השקדן

                        @השקדן
                        בכנס של האירגון החשוב בארה"ב רופא חולים R.C.C.S שהתקיימה לאחרונה פינקי וועבער ביחד עם מקהלת פריילך ולב מרגשים עד דמעות כמו שרק פינקי יודע ובסוף שר ביחד עם שרגי געשטטנר ז"ל את שירו ''כרחם אב'' יה"ר שזה יהי' לע"נ רבי שרגא אליהו בן ר' חיים אליעזר דוד הי"ו
                        9..jpg
                        שרגי.jpg

                        קישור להורדה [צריך להוריד את הכוכביות]
                        https://send.magicode.me/send-file/file/9ea6b0619bc617a9f****54680c8beb9fc5901fd20f4/view

                        R מנותק
                        R מנותק
                        riizi
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @השקדן תודה, אין את זה ביוטיוב?

                        השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • R riizi

                          @השקדן תודה, אין את זה ביוטיוב?

                          השקדןה מנותק
                          השקדןה מנותק
                          השקדן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @riizi אין לי מושג

                          זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                          במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • השקדןה השקדן

                            @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

                            סאדיגוראס מנותק
                            סאדיגוראס מנותק
                            סאדיגורא
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @השקדן אמר במה דעתכם על המלחין הענק פינקי וועבער:

                            @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

                            אפי' לא מתקרב!
                            הוא מלחים יותר מאשר מלחין

                            בלי קשר הוא מאוד יפה ומאוד מוכשר!

                            ש'כח אייבערשטער!!!
                            בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
                            ו...
                            אחרי שקיבלת תגיד תודה!

                            R תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • סאדיגוראס סאדיגורא

                              @השקדן אמר במה דעתכם על המלחין הענק פינקי וועבער:

                              @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

                              אפי' לא מתקרב!
                              הוא מלחים יותר מאשר מלחין

                              בלי קשר הוא מאוד יפה ומאוד מוכשר!

                              R מנותק
                              R מנותק
                              riizi
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @סאדיגורא גם אני בדעתי שיש להרשי וויינבערגער עוד דרך ארוכה מאוד מאוד להגיע אליו
                              וגם ההבדל ביניהם היא שלהערשי יש את השירים היותר קלילים וכייפים ככה
                              ופינקי יש לו שירים יותר מובנים ומקצועיים
                              כך בעיני

                              פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • השקדןה השקדן

                                @השקדן
                                בכנס של האירגון החשוב בארה"ב רופא חולים R.C.C.S שהתקיימה לאחרונה פינקי וועבער ביחד עם מקהלת פריילך ולב מרגשים עד דמעות כמו שרק פינקי יודע ובסוף שר ביחד עם שרגי געשטטנר ז"ל את שירו ''כרחם אב'' יה"ר שזה יהי' לע"נ רבי שרגא אליהו בן ר' חיים אליעזר דוד הי"ו
                                9..jpg
                                שרגי.jpg

                                קישור להורדה [צריך להוריד את הכוכביות]
                                https://send.magicode.me/send-file/file/9ea6b0619bc617a9f****54680c8beb9fc5901fd20f4/view

                                נטו מוזיקהנ מנותק
                                נטו מוזיקהנ מנותק
                                נטו מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @השקדן אין על פינקי שווה לשמוע את הגראמען שעשה לאסון מירון ועל שרגי גששטטנר [מה שהעלה פה @השקדן ...]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • R riizi

                                  @סאדיגורא גם אני בדעתי שיש להרשי וויינבערגער עוד דרך ארוכה מאוד מאוד להגיע אליו
                                  וגם ההבדל ביניהם היא שלהערשי יש את השירים היותר קלילים וכייפים ככה
                                  ופינקי יש לו שירים יותר מובנים ומקצועיים
                                  כך בעיני

                                  פייבישפ מנותק
                                  פייבישפ מנותק
                                  פייביש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @riizi דבר ראשון, אל תשכח שרוב השירים של פינקי הם שירים קלילים (תעבור על כל ה200 שירים שלו ואז תדבר...
                                  ולגבי הרשי ווינבערגער אני חושב שהוא קרוב מאד לפינקי עם השירים קל מסתתר מדרגות ירא שמיים רחמים ויתן לך
                                  והשירים הפשוטים כמו בטחו דאווענען בר אילעי הם באותה רמה של השירים הפשוטים של פינקי כמו בן בג בג ואחרים

                                  צריך טיירוס בחיים😜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • לא נקרא 0
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • שליחת פנייה לניהול