מאסטר פליי עם יואלי דיקמן
-
@תמר-7 אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
בקו המכלול הם יעלו מחר
אולי תמצא במרכז הכתבות שלוחה 3אולי אפשר את המספרים שלהם??
-
@תמר-7 אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
בקו המכלול הם יעלו מחר
אולי תמצא במרכז הכתבות שלוחה 3אולי אפשר את המספרים שלהם??
-
משהו יודע מתי מתקשרים להפקה של יואלי כדי שיעלו לשידור בין הראשונים
(פעם הייתי מנסה להתקש כבר ב-1:45 והיו עונים לי ראשונה, ולפני כמה ימים ניסיתי להתקשר ולא ענו לי)@תמר-7 אני התקשרתי פעם בעשרים ל2 והעלו אותי בערך ב3
-
@תמר-7 אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
בקו המכלול הם יעלו מחר
אולי תמצא במרכז הכתבות שלוחה 3אולי אפשר את המספרים שלהם??
-
@בונקר https://kol-play.co.il/
-
@אנונימית אז מסתמא לא היה.......
אני לא עוקב פשוט.... -
למה אין שידור היום???
-
@מרב כנראה עסוק...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות