עדכוני מוזיקה וסקופים
-
@סקופר לא הבנתי מה נסגר.. זה היה כבר שבוע שעבר...
וחוצמזה מתאים לטוקר ככה, הוא לא ילד קטן, יודע לצאת מזה בכבוד..
מה היה עדיף, שיגיד שהוא אכל אותה והפסיד את הבכורה?! ובכלל, מתי שוואקי התארח אצל דיקמן? בחמישי שעבר?@אלישבע אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
מתי שוואקי התארח אצל דיקמן? בחמישי שעבר?
כן
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/504F492B72304D55477633464B3342347436653838673D3Dhttps://kol-barama.co.il/item/%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%9a-%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%99%d7%a2%d7%a7%d7%91-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%90%d7%a7%d7%99-%d7%9c%d7%90%d7%97%d7%99%d7%95-%d7%94%d7%aa%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%93-%d7%97/
-
-
-
@משתמש-חכם אפשר לשלוח בקשה לבדיקה
-
@משתמש-חכם אפשר לשלוח בקשה לבדיקה
@בנימין-לוריא אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@משתמש-חכם אפשר לשלוח בקשה לבדיקה
מישהו יכול לשלוח?? -
@בנימין-לוריא אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@משתמש-חכם אפשר לשלוח בקשה לבדיקה
מישהו יכול לשלוח??@משתמש-חכם אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@בנימין-לוריא אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@משתמש-חכם אפשר לשלוח בקשה לבדיקה
מישהו יכול לשלוח??אני אשלח
-
@משתמש-חכם אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@בנימין-לוריא אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@משתמש-חכם אפשר לשלוח בקשה לבדיקה
מישהו יכול לשלוח??אני אשלח
@י-הודה אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@משתמש-חכם אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@בנימין-לוריא אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@משתמש-חכם אפשר לשלוח בקשה לבדיקה
מישהו יכול לשלוח??אני אשלח
תודה רבההההה
-
@י-הודה אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@משתמש-חכם אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@בנימין-לוריא אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:
@משתמש-חכם אפשר לשלוח בקשה לבדיקה
מישהו יכול לשלוח??אני אשלח
תודה רבההההה
@משתמש-חכם שלחתי כשזה יפתח אעדכן
עריכה: כעת זה נפתח
-
@משתמש-חכם שלחתי כשזה יפתח אעדכן
עריכה: כעת זה נפתח
@NBHGV השטויות האלו של יעקב הלפרין. עוד זמר שכזה ו...
צורמת לי גם רמת הבימוי - באמת נראה לכם שבהקלטות לשיר יושבים עם חליפה??? -
בקרוב שיר חדש ליאיר אלייצור "המפתחות של האזיקים"
-
בקרוב שיר חדש ליאיר אלייצור "המפתחות של האזיקים"
-
מנחם טוקר התראיין ליואלי דיקמן ב'לילה מנצח'! על קו ברג'ס ז"ל... ניתן להאזין ע"י חיוג טלפוני למספר שרשום בחתימה שלי

-
@NBHGV השטויות האלו של יעקב הלפרין. עוד זמר שכזה ו...
צורמת לי גם רמת הבימוי - באמת נראה לכם שבהקלטות לשיר יושבים עם חליפה??? -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


