משה קליין
-
@אוריה-דרעי שמעתי שהשיר שלו ייצא השבוע בעז"ה
שמעתי את זה בתכנית מוצ"ש חיהיום אחרי חצות נחשוף את העטיפה של הסינגל 'היום' של משה קליין, ומחר בבוקר השמעת בכורה עולמית בקבוצת מוזיקה VIP פרטים בהמשך בינתים מצורף הפרומו ....
https://send.magicode.me/send-file/file/68425bd61e42fb29b57939800***e53cc7c882e6a0f/view
-
https://www.youtube.com/watch?v=P4AS3jdGWeY
היום - משה קליין -
משה קליין בסינגל קליפ חדש – ‘היום’
הזמר משה קליין בלהיט חדש ואנרגטי "היום", שיר מלא בציפייה ותקווה לגאולה.לשיר מצורף קליפ מושקע שצולם במבחר לוקיישנים. הקליפ מדמה בחלקו את ביאת המשיח ואת עליית עם ישראל לירושלים מכל קצוות תבל.
את “היום” הלחין אלחנן אלחדד ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקדו אייל & יאיר שריקי.יוטיוב - https://www.youtube.com/watch?v=P4AS3jdGWeY
קליפ - https://send.magicode.me/send-file/file/96f59a2f75b9b810a28b4f6e6***e670556c6f5aa7c/view

-
וואווווו שיר מושלםם

כ"כ מעורר תקווה וציפייה לגאולה, קליפ מושלם, ולחן עוד יותר--
הלחן מהממם וקליט , כמו תמיד אלחנן אלחדד מביא עוד לחן פצצה!!!
העיבוד מקצועי ממש--!!!
בקיצור ממש מושלם!
-
מתי הקליפ צולם?
-
מתי הקליפ צולם?
@מוח-שליט-על-הלב
בחודשים האחרונים. -
מתי הקליפ צולם?
@מוח-שליט-על-הלב שבוע שעבר ברבעי היה לוקישן אחרון היה גם לפני פורים כמה לוקישנים ...
-
@מוח-שליט-על-הלב
בחודשים האחרונים. -
@מוח-שליט-על-הלב
ת'אמת לא הבנתי מה הקשר שהוא הכניס את אוקראינה לקליפ? -
@מוח-שליט-על-הלב
ת'אמת לא הבנתי מה הקשר שהוא הכניס את אוקראינה לקליפ?@בונקר אולי בגלל המלמה (אם זה צולם לא מזמן) אז תמיד שיש מלחמה מרגישים את המשיח
-
@בונקר אולי בגלל המלמה (אם זה צולם לא מזמן) אז תמיד שיש מלחמה מרגישים את המשיח
@מוח-שליט-על-הלב שראו אוקראינה הוא שר והיום הכל ישוב על מקומו... אם לא שמתם לב
-
@מוח-שליט-על-הלב שראו אוקראינה הוא שר והיום הכל ישוב על מקומו... אם לא שמתם לב
@מוכן-תמיד-לעזור כנראה שמעת את השיר הרבה פעמים/שיש לך זיכרון טוב מאד
כי לא היתה זוכר אם היתה שומע את זה פעם אחת/שתיים -
@מוכן-תמיד-לעזור כנראה שמעת את השיר הרבה פעמים/שיש לך זיכרון טוב מאד
כי לא היתה זוכר אם היתה שומע את זה פעם אחת/שתיים@מוח-שליט-על-הלב מבטיחחח ששמעתי פעם אחתת בלבדד וראיתי את הקליפ זה ישר עלה לי שהוא אמר את זה
-
@מוח-שליט-על-הלב מבטיחחח ששמעתי פעם אחתת בלבדד וראיתי את הקליפ זה ישר עלה לי שהוא אמר את זה
@מוכן-תמיד-לעזור אז כמו שאמרתי יש לך זיכרון חד
-
@מוכן-תמיד-לעזור אז כמו שאמרתי יש לך זיכרון חד
@מוח-שליט-על-הלב תודה, אגב של מי הלחן והעיבוד?
-
@מוח-שליט-על-הלב תודה, אגב של מי הלחן והעיבוד?
@מוכן-תמיד-לעזור הלחין אלחנן אלחדד ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקדו אייל & יאיר שריקי. קרדיט ל @בן-מנחם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות