-
@מוכן-תמיד-לעזור בגלל זה הם עושים אותו בזול
כי יודעים שכל הכרטיסים ייחטפו מהר ויהיה אנשים שלא יצליחו להשיג כרטיסים, רוצים לתת לתת לכולם את ההנאה
הרי במופע שעולה הרבה, אנשים חושבים פעמיים אם ללכת או לא ופה לא מתחשבנים (גם שזה בין הזמנים)@תמר-7 וגם אני חושב שעושים את זה גם לבנות שרוצות לראות ולא יכולות לבוא
-
@תמר-7 וגם אני חושב שעושים את זה גם לבנות שרוצות לראות ולא יכולות לבוא
-
פוסט זה נמחק!
-
@יום_שמח איזה שידור?
-
@יום_שמח איזה שידור?
@מוכן-תמיד-לעזור האחרון
עם ר' אלתר -
@מוכן-תמיד-לעזור האחרון
עם ר' אלתר@יום_שמח היה בוידאו?
או בשמע? -
@יום_שמח היה בוידאו?
או בשמע?@מוכן-תמיד-לעזור קיבלתי למייל מאיזה קבוצה אבל זה חסום לי.
לא שידור מלא, סרטונים. -
@רחל הוא יוציא את הקליפ לפחות עוד שנה
הוא עושה את זה כדי שיזכרו את השיר שהוא הוציא
ככה לדעתי -
@רחל כדי שלא יישכחו את השיר שהוא הוציא
הוא השקיע עליו הרבה וחבל לו
בהתחלה כולם התלהבו על השיר ואז אח"כ ההתלהבות דועכת ןדוכת עד ששוכחים ואז.... הוא מוציא את הקליפ וכולם מתלהבים שוב
יש מצב שאחרי הקליפ שהוא יוציא הוא יעשה עוד וריאציה לשיר כדי להזכיר לכולם שהוא הוציא את השיר הזה -
@רחל כדי שלא יישכחו את השיר שהוא הוציא
הוא השקיע עליו הרבה וחבל לו
בהתחלה כולם התלהבו על השיר ואז אח"כ ההתלהבות דועכת ןדוכת עד ששוכחים ואז.... הוא מוציא את הקליפ וכולם מתלהבים שוב
יש מצב שאחרי הקליפ שהוא יוציא הוא יעשה עוד וריאציה לשיר כדי להזכיר לכולם שהוא הוציא את השיר הזה@תמר-7 לפי דעתי זה כבר דעך הוא יכול חופשי להוציא את זה....
הוא כנראה יוציא את זה אחרי ל"ג בעומר -
@תמר-7 לפי דעתי זה כבר דעך הוא יכול חופשי להוציא את זה....
הוא כנראה יוציא את זה אחרי ל"ג בעומר@מוכן-תמיד-לעזור נכון אבל עכשיו עוד זוכרים אותו (מציאות שאת\ה לא שכחת ממנו)
הוא יוציא אותו כנראה שכולם מכולם ישכחו אותו -
@מוכן-תמיד-לעזור נכון אבל עכשיו עוד זוכרים אותו (מציאות שאת\ה לא שכחת ממנו)
הוא יוציא אותו כנראה שכולם מכולם ישכחו אותו@תמר-7 אני אישית לא חושב שזה כזה רעיון טוב...
מספיק הוא מתח עד שהוא הוציא אותו (יותר משנה חיכינו...)
זה כבר מאבד את זה כמה אפשר לחכותת
בזמן הזה הוא כבר יכל להוציא עוד שיר -
@תמר-7 אני אישית לא חושב שזה כזה רעיון טוב...
מספיק הוא מתח עד שהוא הוציא אותו (יותר משנה חיכינו...)
זה כבר מאבד את זה כמה אפשר לחכותת
בזמן הזה הוא כבר יכל להוציא עוד שיר@מוכן-תמיד-לעזור לדעתי זה רעיון גאוני
תראה איך אף אחד לא שוכח את השיר שלו
אולי אותך זה קצת מעצבן אבל אותו זה משרת טוב מאוד -
@מוכן-תמיד-לעזור לדעתי זה רעיון גאוני
תראה איך אף אחד לא שוכח את השיר שלו
אולי אותך זה קצת מעצבן אבל אותו זה משרת טוב מאוד@תמר-7 נכון, אבל תחשבי כמה הוא יכול כבר לשחק עם זה?
לאנשים כבר ימאס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות