יצירת פלייבק
-
האם יש איזה הדרכה בפוסט על איך עושים פלייבק בתוכנת הקיובס? עם הסברים וכדומה כמו שעשו על virtual dj
-
האם יש איזה הדרכה בפוסט על איך עושים פלייבק בתוכנת הקיובס? עם הסברים וכדומה כמו שעשו על virtual dj
-
@משה-משה אמר ביצירת פלייבק:
@ezn יש לי סרטונים אבל אני לא יודעת איך להעלות את זה
זה כבד מדיתעלה לדרייב ותשלח קישור כאן
-
האם יש איזה הדרכה בפוסט על איך עושים פלייבק בתוכנת הקיובס? עם הסברים וכדומה כמו שעשו על virtual dj
-
@ezn
פלייבק מקצועי או רק הפרדה?
אם זה הפרדה אז אני אוכל להסביר כאן (זה רק בקיובייס 11/12)
אבל אם זה פלייבק מקצועי זה מאוד מורכב להסביר בפורום
זה לא משו שאפשר ללמוד אותו על רגל אחת -
@ezn אמר ביצירת פלייבק:
הפרדה בלבד
האם אתה יכול לשלוח הסבר?
אשמח מאוד אם תוכל גם להעלות סרטון או משהוץבערך בדקה 30 הוא קצת מסביר איך מפרידים
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1768&v=LDGsHzVGyvQ&feature=emb_logo
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות