רעיון לניגון מעניין לנגינה
-
חשבתי להסתדר ולא הצלחתי....
אני על האורגן ואין לי בראש משו מעניין לנגן לפי שמיעה,
אני די מתחילה באורגן ובאלי שיר יפה
אשמח לעזרתכם

-
חשבתי להסתדר ולא הצלחתי....
אני על האורגן ואין לי בראש משו מעניין לנגן לפי שמיעה,
אני די מתחילה באורגן ובאלי שיר יפה
אשמח לעזרתכם

@פסנתר-כנף נסי 'כרחם אב' של שרגי. אה, ואל תשכחי להקליט ולשתף!
-
@פסנתר-כנף נסי 'כרחם אב' של שרגי. אה, ואל תשכחי להקליט ולשתף!
@ריינבואו תודה רבה!!!!!

הוא לא מדי קשה??
הא, להקליט פחות נראה לי בשלב הזה
עריכה: התייאשתי

נראה לי אני ימשיך לנגן לפי תווים וזהו... -
@proud-jew מאוד מאוד מעניין
זה גם מאוד מאוד ברמה, זה חצי ראפ למיטב זכרוני -
@proud-jew מאוד מאוד מעניין
זה גם מאוד מאוד ברמה, זה חצי ראפ למיטב זכרוני@פסנתר-כנף
לפעמים כיף להתאתגר....
במיוחד שאחרי שקולטים את הרעיון של השיר - חצי ממנו כבר מתנגן אוטומטית גם למתחילים (כך נראה לי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות