הקלטה ב- pa 600
-
@א-ה-2 אמר בהקלטה ב- pa 600:
נ.ב. @מקורי , יש לייק במקום תודה רבה, זה אסור ע"פ חוקי הפורום!
אם אתה כותב פוסט ותוך כדי מוסיף תודה רבה, אין בזה בעיה.
אבל אם אתה רק כותב תודה רבה אסור. -
@מקורי תקליט כמו ש@א-ה-2 אמר לך ותשמור את זה לUSB, (יש אפשרות כשעושיםSAVE לשמור לUSB) אחרי זה כשאתה מכניס למחשב יש לך קובץ מידי ואז אותו אתה יכול להמיר לWAV אוMP3 באתר או בתוכנה שממירה מידי.
בצורה כזו ניתן להקליט גם מלודיה ולא רק מקצב.@ציפור-שיר אמר בהקלטה ב- pa 600:
@מקורי תקליט כמו ש@א-ה-2 אמר לך ותשמור את זה לUSB, (יש אפשרות כשעושיםSAVE לשמור לUSB) אחרי זה כשאתה מכניס למחשב יש לך קובץ מידי ואז אותו אתה יכול להמיר לWAV אוMP3 באתר או בתוכנה שממירה מידי.
בצורה כזו ניתן להקליט גם מלודיה ולא רק מקצב.איזה תוכנה זה?
הקפצה. -
@ציפור-שיר אמר בהקלטה ב- pa 600:
@מקורי תקליט כמו ש@א-ה-2 אמר לך ותשמור את זה לUSB, (יש אפשרות כשעושיםSAVE לשמור לUSB) אחרי זה כשאתה מכניס למחשב יש לך קובץ מידי ואז אותו אתה יכול להמיר לWAV אוMP3 באתר או בתוכנה שממירה מידי.
בצורה כזו ניתן להקליט גם מלודיה ולא רק מקצב.איזה תוכנה זה?
הקפצה.@ארי-0
פורמט פקטורי
המרת מקצבים
נראה לי שזה מה שאתה מחפש -
איך עושים את זה?
-
כן בתוכנה
המרה פשוטה לא טובה ממידי לאם פי 3 צריך משהו איכותי.... -
לא טוב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות