מגזיני קול פליי
-

-
-
אני קניתי את המגזין ואני שומר את זה לחג אני מקווה שאני יהנה מזה זה נשמע לי מעניין לפי מה שאמרו פה
-
אני קניתי את המגזין ואני שומר את זה לחג אני מקווה שאני יהנה מזה זה נשמע לי מעניין לפי מה שאמרו פה
-
קראתי את המגזין היה מטורף היה אחלה מגזין שבעולם בקושי היה פרסומות ובכלל התמונות של הפרידמנים על הבמה הם יפים ומרגשים
-
לדעתי, כשמגזין חינמי מתחיל לגבות כסף,
הוא חייב חייב לשנות משהו, לחדש דברים, א"א לדרוש מאנשים כסף על אותו מוצר בדיוק...
אמנם הם ניסו לחדש איזה מדור שתיים, אבל לא מספיק.
אני ציפיתי ליותר... -
לדעתי, כשמגזין חינמי מתחיל לגבות כסף,
הוא חייב חייב לשנות משהו, לחדש דברים, א"א לדרוש מאנשים כסף על אותו מוצר בדיוק...
אמנם הם ניסו לחדש איזה מדור שתיים, אבל לא מספיק.
אני ציפיתי ליותר...@זאב הם הגדילו את המספר עמודים (אם זה לא חד פעמי לחג...)
-
@זאב הם הגדילו את המספר עמודים (אם זה לא חד פעמי לחג...)
@מוכן-תמיד-לעזור שים לב שכל העיתונים גם החינמיים 'מכפילים' את העמודים!
והם הוסיפו כמה עמודים לא מורגשים. -
איפה אפשר לקנות את המגזין???
אין בשום מקום ליד הבית... -
לדעתי, כשמגזין חינמי מתחיל לגבות כסף,
הוא חייב חייב לשנות משהו, לחדש דברים, א"א לדרוש מאנשים כסף על אותו מוצר בדיוק...
אמנם הם ניסו לחדש איזה מדור שתיים, אבל לא מספיק.
אני ציפיתי ליותר...@זאב אמר במגזיני קול פליי:
לדעתי, כשמגזין חינמי מתחיל לגבות כסף,
הוא חייב חייב לשנות משהו, לחדש דברים, א"א לדרוש מאנשים כסף על אותו מוצר בדיוק...
אמנם הם ניסו לחדש איזה מדור שתיים, אבל לא מספיק.
אני ציפיתי ליותר...אולי כדאי לחכות עוד קצת כדי לראות אם התשלום שווה או לא...
זה העיתון הראשון שלהם שהם גובים עליו תשלום. -
איפה אפשר לקנות את המגזין???
אין בשום מקום ליד הבית...@אוהבת-מוזיקה-3
תחפשו ברשתות ''יש חסד'' שם יש אותם בתשלום . -
האמת שגם אני קניתי תמגזין וקצת התאכזבתי
כל הכתבות שם הם רק על אותם זמריםם ולא מגוונים..
כאילו האומנים האלה משלמים להם כסף כדי שבכל מגזין יהיה להם שם בלי סוף כתבות.
אבל יכול להיות שאוהבים את זה.@רותוששש אמר במגזיני קול פליי:
האמת שגם אני קניתי תמגזין וקצת התאכזבתי
כל הכתבות שם הם רק על אותם זמריםם ולא מגוונים..
כאילו האומנים האלה משלמים להם כסף כדי שבכל מגזין יהיה להם שם בלי סוף כתבות.
אבל יכול להיות שאוהבים את זה.
צודק!!! - גם אני התאכזבתי...
ציפתי להרבה יותר...
לא חסר זמרים שעדיין לא עשו עליהם כתבה...
(חוץ מהכתבה עם שוואקי ושמעון לוי - שדווקא הייתה יפה ומרגשת) -
איפה אפשר לקנות את המגזין???
אין בשום מקום ליד הבית...@אוהבת-מוזיקה-3
תגידי איפה את גרה, אולי מישהו יגיד לך איפה יש באזור שלך. -
שמחה פרידמן עם קול פליי

מיוזיק סקופ -
אולי מישהו יעשה חסד ויעלה את זה סרוק לפורום
(אם מותר כמובן מצד הפורום, מצד ההלכה אני חושב שזה כספר שיהיה מותר) -
אולי מישהו יעשה חסד ויעלה את זה סרוק לפורום
(אם מותר כמובן מצד הפורום, מצד ההלכה אני חושב שזה כספר שיהיה מותר)@יוסי-הגאון
אסור יש לזה זכויות יוצרים -
@יוסי-הגאון
אסור יש לזה זכויות יוצרים@שמעון-2 אמר במגזיני קול פליי:
@יוסי-הגאון
אסור יש לזה זכויות יוצריםבא נגיד עוד שבוע יהיה מותר להעלות לכאן את הגליון כפי די אף לקהל או שזהו וזה עולה כסף??
-
@שמעון-2 אמר במגזיני קול פליי:
@יוסי-הגאון
אסור יש לזה זכויות יוצריםבא נגיד עוד שבוע יהיה מותר להעלות לכאן את הגליון כפי די אף לקהל או שזהו וזה עולה כסף??
@אני-עצמי-רק-אפס
זכויות יוצרים זה עד 70 שנה
אז מי שישמור את הגליון אז שיעלה את זה לכאן בעוד שבעים שנה תודה -
@אני-עצמי-רק-אפס
זכויות יוצרים זה עד 70 שנה
אז מי שישמור את הגליון אז שיעלה את זה לכאן בעוד שבעים שנה תודהפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות