דילוג לתוכן
  • תגובות ושו"ת לסטים של Dj M.M.B.

    במת הדיונים @king music תגובות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    573 צפיות
    KING musicK
    מה נשמע ח'ברה? אני לא רוצה שתתבאסו עליי על זה שבתקופה האחרונה אני לא מוציא סטים, ואני אסביר למה; התוכנה של ה DJ קצת איך נאמר בעדינות... השתגע. היא כרגע בניסיון להחזיר אותה למצב הרגיל ע"י אנשי מקצוע. אז סבלנות; מקווה שאני יחזור לשמח אתכם. Dj M.M.B