דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. מחפש מילים ולחן לביצוע

מחפש מילים ולחן לביצוע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
50 פוסטים 10 כותבים 2.4k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

    @מחפש-עזרה-בשירים רצוף אהבה זה של ריבו

    מ מנותק
    מ מנותק
    מחפש עזרה בשירים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מחפש עזרה בשירים
    #38

    @חכם_בלילה נכון... התכונתי לקטע מילים מתוך השיר ולא את שם השיר.. תודה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מחפש עזרה בשירים

      @כ-פ ערב טוב
      מחר השיר נשלח לעיבוד.
      אני רוצה בשיתוף איתך לשנות כמה מילים
      למשל רצוף אמונה. לשנות לרצוף אהבה.
      אשמח גם שתעביר לי את הפלייבק.

      השמעתי לחבר שמבין.. אמר שגם לו מוכר השיר
      יש מצב שמישהו הוציא אותו?

      אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
      #39

      @מחפש-עזרה-בשירים
      במקרה נכנסתי לפורום -כיתבת מישהו אחר בטעות
      תשאיר אמונה --יותר מתאים לשאר המילים של השיר --זו דעתי -
      -רצוף אהבה -- גם יגידו שמושפע מישי ריבו
      ממש שמח שעושים לו עיבוד -הייתי רוצה גם להעביר לך אקורדים בן יחיד --מילים ואקורדים.pdf
      תתיחס לאקורדים בתור בסיס לעיבוד --שיתן כיוון-- אבל
      נותן למעבד שלך לשנות את האקורדים - כי האקורדים שלי קצת מורכבים --יש הרבה מוקטנים --וזה לא כלכך מקובל

      השיר מקורי שלי -- לא העתקתי משום מקום
      ואין לי מושג לאיזה שיר אחר הוא דומה -- הסגנון די קלאסי - -זו חכמה של המעבד לתת לו יחודיות משלו
      הסקיצה נעשתה באורגן שלי --ואני לא כזה נגן מעולה --לכן נשמע אולי קצת מונוטוני
      פלייבק -- מקווה בהקדם
      בכל מקרה --הקרדיט ללחן והמילים --שלי--- -פילוסוף אילן
      ממש מאחל לך בהצלחה

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אילן פא אילן פ

        @מחפש-עזרה-בשירים
        במקרה נכנסתי לפורום -כיתבת מישהו אחר בטעות
        תשאיר אמונה --יותר מתאים לשאר המילים של השיר --זו דעתי -
        -רצוף אהבה -- גם יגידו שמושפע מישי ריבו
        ממש שמח שעושים לו עיבוד -הייתי רוצה גם להעביר לך אקורדים בן יחיד --מילים ואקורדים.pdf
        תתיחס לאקורדים בתור בסיס לעיבוד --שיתן כיוון-- אבל
        נותן למעבד שלך לשנות את האקורדים - כי האקורדים שלי קצת מורכבים --יש הרבה מוקטנים --וזה לא כלכך מקובל

        השיר מקורי שלי -- לא העתקתי משום מקום
        ואין לי מושג לאיזה שיר אחר הוא דומה -- הסגנון די קלאסי - -זו חכמה של המעבד לתת לו יחודיות משלו
        הסקיצה נעשתה באורגן שלי --ואני לא כזה נגן מעולה --לכן נשמע אולי קצת מונוטוני
        פלייבק -- מקווה בהקדם
        בכל מקרה --הקרדיט ללחן והמילים --שלי--- -פילוסוף אילן
        ממש מאחל לך בהצלחה

        מ מנותק
        מ מנותק
        מחפש עזרה בשירים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #40

        @אילן-פ תודה יקר
        הקרדיט רק שלך תודה תודה תודה

        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מחפש עזרה בשירים

          @אילן-פ תודה יקר
          הקרדיט רק שלך תודה תודה תודה

          אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #41

          @מחפש-עזרה-בשירים
          אם אתה מתכוון גם לעשות אחרי זה קליפ ולהעלות לרשתות
          יש כאן בפורום -"יח"ץ מקצב " שמקושרים לכל מיני אתרים ולאנשי מפתח בפרסום
          תוכל להתיעץ איתם מה לעשות לפני שאתה מעלה בעצמך --כדי למקסם את ההפצה
          גם כחבר "מקצב "--יש לך הרבה פריוילגיות

          קישור -- https://miktzav.com/post/200938

          "מת" כבר לשמוע מה יצא מהשיר המיוחד הזה - שאני כל כך אוהב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • gavrielG gavriel

            שלום לכולם
            מחפש לחן ומילים לזמר מתחיל שרוצה לבצע.
            בסגנון שירי נשמה שקטים.

            י מנותק
            י מנותק
            יהודה20
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #42

            @gavriel יש לי משהו נחמד עם מילים מהמקורות אם אתה רוצה בסגנון מאוד קומזיצי

            gavrielG תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אילן פא אילן פ

              @gavriel
              אם אתה מקבל סקיצה של שיר מילים ומנגינה
              מה אתה מתכוון לעשות עם זה ?--אתה מתכוון לעשות הפקה באופן מקצועי ?

              אם כן -אני שולח לך שיר

              gavrielG מנותק
              gavrielG מנותק
              gavriel
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #43

              @אילן-פ היי כמה העלות של זה

              אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יהודה20

                @gavriel יש לי משהו נחמד עם מילים מהמקורות אם אתה רוצה בסגנון מאוד קומזיצי

                gavrielG מנותק
                gavrielG מנותק
                gavriel
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @יהודה20 כן אשמח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • gavrielG gavriel

                  @אילן-פ היי כמה העלות של זה

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #45

                  @gavriel
                  זה ממש לא מתאים להתכתב על כך במסגרת הפורום
                  יש מייל של "מקצב " -שמקשר במקרה הצורך מחוץ לפורום שאפשר להתכתב דרכו
                  miktzav.forum@gmail.com
                  לבקש שישלחו ל משתמש - אילן פ

                  אל תהיה מוטרד מזה בכלל -
                  -תמשיך לקדם את השיר בכיף

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • gavrielG מנותק
                    gavrielG מנותק
                    gavriel
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @אילן-פ לא הבנתי מה ממש לא מתאים? בזה ששאלתי אם זה בתשלןם? ואיזה שיר לקדם?

                    אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • gavrielG gavriel

                      @אילן-פ לא הבנתי מה ממש לא מתאים? בזה ששאלתי אם זה בתשלןם? ואיזה שיר לקדם?

                      אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                      #47

                      @gavriel אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:

                      @אילן-פ לא הבנתי מה ממש לא מתאים? בזה ששאלתי אם זה בתשלןם? ואיזה שיר לקדם?

                      מחילה היה לי כאן בלבול הבנתי שאתה מישהו אחר
                      עניתי לו בטעות
                      עלויות -- לא הגיוני לדבר על כך בפורום פתוח
                      אפשר דרך מייל מקצב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אילן פא אילן פ

                        @gavriel
                        זה ממש לא מתאים להתכתב על כך במסגרת הפורום
                        יש מייל של "מקצב " -שמקשר במקרה הצורך מחוץ לפורום שאפשר להתכתב דרכו
                        miktzav.forum@gmail.com
                        לבקש שישלחו ל משתמש - אילן פ

                        אל תהיה מוטרד מזה בכלל -
                        -תמשיך לקדם את השיר בכיף

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מחפש עזרה בשירים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #48

                        @אילן-פ אני מבין שחשבת שאני עניתי..

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מחפש עזרה בשירים

                          @אילן-פ אני מבין שחשבת שאני עניתי..

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מחפש עזרה בשירים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #49

                          @מחפש-עזרה-בשירים בכל מקרה אני לא מחפש להוציא כרגע הוצאות על כך. גם מי שמעבד זה חבר ולא גובה לי על זה. תודה

                          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מחפש עזרה בשירים

                            @מחפש-עזרה-בשירים בכל מקרה אני לא מחפש להוציא כרגע הוצאות על כך. גם מי שמעבד זה חבר ולא גובה לי על זה. תודה

                            אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #50

                            @מחפש-עזרה-בשירים
                            נותן לך את השיר באהבה ללא עלות

                            רק תעשה הפקה יפה שתכבד את שנינו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            תגובה
                            • תגובה כנושא
                            התחברו כדי לפרסם תגובה
                            • מהישן לחדש
                            • מהחדש לישן
                            • הכי הרבה הצבעות


                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • לא נקרא 0
                            • פוסטים אחרונים
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • שליחת פנייה לניהול